Web Analytics Made Easy - Statcounter

مردم رام الله در کرانه باختری اشغالی با وجود هماهنگی امنیتی تشکیلات خودگردان با رژیم صهیونیستی، در محکومیت توطئه معامله قرن و نشست ضد فلسطینی در پایتخت بحرین تظاهرات کردند. ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۴ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، شهر رام الله شاهد برگزاری راهپیمایی مردمی در مخالفت با نشست بحرین و توطئه معامله قرن آمریکا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش پایگاه خبری شهاب،  صدها فلسطینی امروز شنبه در محکومیت  امروز شنبه در محکومیت نشست بحرین موسوم به کارگاه شکوفایی به خاطر صلح و توطئه معامله قرن در مرکز شهر رام الله واقع در کرانه باختری راهپیمایی کردند.

 تظاهرکنندگان در خیابان های این شهر  پارچه نوشته هایی در دست داشتند که شعارهایی در محکومیت طرح های آمریکا برای حذف مسئله فلسطین بر روی آن نوشته شده بود، آنها شعارهایی بر ضد نشست بحرین که اواخر ماه جاری میلادی برگزار می‌شود، سردادند.

عصام أبوبکر  استاندار طولکرم گفت : امروز با صدای بلند از مراکز شهرهای فلسطینی در مخالفت با نشست بحرین که یکی از حلقه های توطئه معامله قرن است ، فریاد می زنیم.

هشدار فلسطینیان مقیم خارج درباره پیامدهای «معامله قرن» و کنفرانس منامهتأکید حماس بر شکست «معامله قرن» و نشست منامه/ هشدار به رژیم صهیونیستی درباره وقت‌کشی در اجرای تفاهمات آتش‌بس

وی خاطر نشان کرد ملت فلسطین برای بهبود وضعیت معیشت روز مره خود مبارزه نمی کند، بلکه مبارزه این ملت به خاطر پایان دادن به اشغالگری است.

اقدام نژادپرستانه آمریکا علیه یک شهروند فلسطینی

خبر دیگر اینکه آمریکا در یک اقدام نژادپرستانه به یک پروفسور فلسطینی به نام عبدالحلیم الاشقر ضرب الاجل داد هر چه زودتر خاک آمریکا را ترک کند.

به گفته منابع فلسطینی،ایالات متحده آمریکا، ترک این کشور را شرط آزادی پروفسور عبدالحلیم أشقر استاد فلسطینی قرار داد .مقامات آمریکایی پس از بازداشت أشقر به مدت یک هفته، او را که تهدید کرده بودند تحویل اشغالگران اسرائیلی خواهند داد، پس از قرار دادن دستگاه ردیاب(GBS ) در پای راستش آزاد کردند و البته با این شرط که خاک آمریکا را ترک کند.

مقامات آمریکایی در ایالت ویرجینیا پیشتر پس از آنکه تسلیم گرفتند الاشقر استاد فلسطینی را تحویل رژیم صهیونیستی ندهند، او را به زندان بازگرداندند، آمریکایی‌ها این استاد فلسطینی را به تامین مالی گروه های مقاومت فلسطین متهم کرده بودند.

انتهای پیام/

R36361/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "بحرین" کرانه باختری

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار بحرین کرانه باختری اخبار بحرین کرانه باختری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۹۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تحلیل ریشه های دشمنی امویان با حضرت حمزه(س) برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، نشست تحلیل تاریخی ریشه‌های دشمنی امویان با حضرت حمزه (سلام‌الله‌علیه) از سوی معاونت پژوهش مجتمع آموزش عالی تاریخ، سیره و تمدن اسلامی جامعه المصطفی با همکاری گروه علمی تاریخ اسلام و انجمن علمی دانش پژوهشی تاریخ اسلام به مناسبت سالروز شهادت حضرت حمزه (سلام‌الله‌علیه) برگزار می‌شود.

حجت الاسلام علی اکبر عالمیان ارائه دهنده و حجت الاسلام حسن احمدیان دلاویز مدیر این کرسی هستند. حجت الاسلام محمدقاسم احمدی و حجت الاسلام سیدعلی غضنفری از ناقدان این نشست خواهند بود.

نشست تحلیل تاریخی ریشه‌های دشمنی امویان با حضرت حمزه (سلام‌الله‌علیه) چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۰ الی ۱۲ به نشانی قم، میدان جهاد، مجتمع جامع امام خمینی (ره)، سالن شهید عارف الحسینی (ره) برگزار شده و علاقه مندان نیز می‌توانند از طریق لینک پخش آنلاین: https://vc.miu.ac.ir/tarikh آن را مشاهده کنند.

کد خبر 6086515 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • مخالفت هرتزوگ با تحریم گردانی در ارتش رژیم صهیونیستی توسط واشنگتن
  • جنگ غزه با هدف از بین بردن بافت زندگی فلسطینی ها انجام می شود
  • نظر ۶ استاد روابط بین‌الملل درباره اقدام ایران علیه اسرائیل
  • نشست تحلیل ریشه های دشمنی امویان با حضرت حمزه(س) برگزار می شود
  • لغو مراسم انجمن قلم آمریکا به دلیل اعتراض نویسندگان به حمله اسرائیل به مردم غزه
  • لغو مراسم اهدای جوایز انجمن قلم آمریکا به دلیل جنگ علیه غزه
  • واکنش رئیس حزب کار اسرائیل به تحریم آمریکا علیه گردان نتزاه یهودا
  • آغاز نشست سخنگوی وزارت خارجه
  • راهپیمایی مردم یونان علیه حمایت آمریکا و اروپا از رژیم صهیونیستی