Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@15:05:02 GMT

یک کشته و 2 مصدوم در واژگونی خودروی پراید در تاکستان

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۶۹۶۹۰

یک کشته و 2 مصدوم در واژگونی خودروی پراید در تاکستان

رئیس پلیس‌راه استان قزوین گفت: یک دستگاه خودروی سواری «پراید» در محور قدیم «تاکستان – آبگرم» واژگون شد و در این حادثه یک نفر از سرنشینان به در دم فوت کرده و دو نفر سرنشین دیگر خودرو به بیمارستان منتقل شدند.

به گزارش ایسنا نصراله بیگلری» رئیس پلیس راه استان قزوین در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع واژگونی یک دستگاه خودروی سواری «پراید» در محور قدیم «تاکستان – آبگرم» روبروی «شهرک صنعتی خرمدشت» مأموران انتظامی و پلیس راه بلافاصله در محل مورد نظر حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه گفت: در این حادثه یک نفر از سرنشینان (یک نفر زن) به دلیل شدت جراحات وارده در دم فوت کرده و دو نفر سرنشین دیگر خودرو به دلیل مصدومیت شدید توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

بیگلری در پایان اظهار کرد: کارشناسان پلیس راه علت این تصادف را عدم توجه به جلو از سوی راننده خودروی «پراید» به میزان ۵۰ درصد و عدم ایمن‌سازی راه از سوی اداره راه و شهرسازی شهرستان «تاکستان» را به میزان ۵۰ درصد اعلام کردند.
 


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پرايد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۹۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات راننده مصدوم محبوس از درون پراید

بنا بر اعلام روابط عمومی سازمان آتش نشانی یزد، تصادف و گیرافتادن راننده به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی یزد اعلام و آتش‌نشانان ایستگاه‌های ۳ و ۱۱ فورا به محل اعزام شدند.

نیرو‌های آتش‌نشانی در صحنه حاضر شدند و راننده این خودرو با آسیب وارده از ناحیه سر و صورت، با تلاش افراد حاضر در محل حادثه از خودرو بیرون آورده شده بود. 

 

آتش نشانان پس از ایمن سازی محل، اقدامات لازم برای پیشگیری از آتش‌سوزی احتمالی خودرو را انجام داده و ماموریت خود را به پایان رساندند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ۲ مصدوم بر اثر واژگونی پراید در محور قزوین - تهران
  • دستگیری دزدان جادوگر با شلیک گلوله!
  • یک کشته و ۳ مجروح در واژگونی پراید
  • یک فوتی بر اثر واژگونی خودروی پراید در محور شیروان به بجنورد
  • نجات راننده مصدوم محبوس از درون پراید
  • تصادف در محور روستایی بوکان ۲ کشته و مصدوم برجای گذاشت
  • واژگونی سمند در قزوین یک کشته برجا گذاشت
  • یک کشته بر اثر واژگونی خودرو در قزوین
  • سقوط یک پراید به رودخانه در جاده چالوس/ عکس
  • ۳ تصادف در محور‌های مواصلاتی گناوه/ ۲ نفر فوت و ۱۰ نفر مصدوم شدند