Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- تیم ملی والیبال ایران در ست سوم هم مثل ست دوم مقابل لهستان شکست خورد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، از ساعت ۱۸:۳۰ امروز (شنبه) تیم ملی والیبال ایران در ورزشگاه غدیر ارومیه به مصاف تیم لهستان رفت. کولاکوویچ در این بازی تیمش را با ترکیب اولیه امیر غفور، سعید معروف، سیدمحمد موسوی، میلاد عبادی‌پور، محمدرضا حضرت‌پور و علی شفیعی به میدان فرستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ست اول هر دو تیم در کسب امتیاز به صورت پایاپای پیش رفتند. البته این لهستانی‌ها بودند که در وقت استراحت اول با نتیجه ۸ بر ۷ از تیم ایران پیش افتادند. در ادامه با نتیجه ۱۱ بر ۹ از تیم ایران پیش افتادند.

نکته جالب توجه اینکه تا به اینجای کار امیر غفور دو سرویس زد که در هر دو بار توپ به زمین لهستان نرسید و به تور خورد. این فاصله ۲ امتیازی تا وقت استراحت دوم هم ادامه داشت، اما ملی‌پوشان والیبال ایران روی پاس‌های طلایی معروف و همچنین دفاع روی تور موسوی و فیاضی نه تنها این فاصله امتیازی را جبران کردند بلکه با ۳ امتیاز هم پیش افتادند. ست اول این بازی با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ به سود تیم ایران به پایان رسید.

لهستانی‌ها در ست دوم بازی را طوفانی آغاز کردند و با نتیجه ۶ بر صفر از تیم ایران پیش افتادند و در وقت استراحت اول تیم لهستان با نتیجه ۸ بر ۳ نزد مربیان خود رفتند. در ادامه شاگردان کولاکوویچ در کسب امتیاز عملکرد بهتری نسبت به اوایل ست دوم داشتند، اما همچنان در دریافت‌ها و دفاع روی تور ناکام بودند. اسپک‌های کم‌نقص موسوی و دریافت‌های حضرت‌پور و عبادی‌پور هم چاره ساز نشد و در وقت استراحت دوم این تیم لهستان بود که با نتیجه ۱۶ بر ۱۲ از تیم ایران پیش افتاد در ادامه شاگردان هینن بهتر عمل کردند و با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ در ست دوم به پیروزی رسیدند.

در ست سوم هم تیم لهستان بازی را بهتر آغاز کرد و توانست بیشتر حملات تیم ایران را خنثی کند. این تیم تا وقت استراحت اول با نتیجه ۸ بر ۶ از تیم ایران جلو افتاد تا مشخص شود شاگردان کولاکوویچ برای پیروزی مقابل این تیم کار خیلی سختی دارند. تیم ایران با ۴ امتیاز از تیم لهستان عقب افتاده بود، اما به یکباره بازی برگشت و موسوی و شفیعی با حملات سرعتی موفق شدند این فاصله امتیازی را جبران کنند و در امتیاز ۱۵ نتیجه را به تساوی بکشانند.

ادامه دارد...

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: والیبال ایران لهستان میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۹۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتسال ایران راهی جام جهانی شد | جشنواره گل شاگردان شمسایی و صعود به جام جهانی

به گزارش همشهری آنلاین تیم ملی فوتسال ایران در یک چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا به دیدار قرقیزستان رفت و با نتیجه ۶ بر یک به برتری رسید و جواز حضور در جام جهانی را به دست آورد.

ابتدا بهروز عظیمی برای ایران گلزنی کرد ولی قرقیزها خیلی زود به بازی برگشتند و با شوت آمان‌بائف دونیربک به گل تساوی دست یافتند. سالار آقاپور و سعید احمدعباسی در ادامه توانستند دو بار دیگر برای ایران گلزنی کنند.

در ادامه ایران دو گل دیگر به ثمر رساند و موقعیت سنجی مهدی کریمی باعث شد تا ایران گل چهارم را نیز وارد دروازه قرقیزستان کند و خیال ملی‌‍‌پوشان را بابت پیروزی راحت کند. او در ادامه زننده گل پنجم ایران نیز بود و توانست با ظرافت توپ را به گوشه دروازه قرقیزستان برساند. دفاع قرقیزستان که شیرازه‌اش پاشیده شده بود در ادامه یک پنالتی داد که حسن‌زاده به زیبایی آن را به گل تبدیل کرد تا ایران ۶ بر یک این دیدار را برنده شود.

ایران در نیمه نهایی با برنده دیدار ازبکستان و ویتنام روبرو خواهد شد و با توجه به حذف زودهنگام ژاپنی‌ها شانس بسیار بالایی برای قهرمانی در قاره کهن را دارد.

چهار تیم راه‌یافته به دور نیمه‌نهایی، نماینده آسیا در جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ خواهند بود. ازبکستان قبلا به عنوان میزبان جواز حضور در جام جهانی را کسب کرده و تاجیکستان نیز با برتری برابر افغانستان به جام جهانی رسید و علاوه بر این دو تیم، ۳ تیم دیگر از آسیا به جام جهانی راه خواهند یافت.

تیم ملی فوتسال ایران در دوره قبل این رقابت‌ها به دیدار نهایی راه یافته بود ولی با شکست برابر ژاپن در رده دوم قرار گرفت.

کد خبر 846975 برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتسال و فوتبال ساحلی

دیگر خبرها

  • هینن سرمربی تیم ملی والیبال چین شد
  • یاناس ویچیچ:میلیون‌ها ایرانی عاشق والیبال هستند
  • لیورپول با شکست برابر اورتون از قهرمانی دور شد
  • آنچلوتی ستاره‌اش را لای پر قو گذاشت!
  • ایران به جام جهانی صعود کرد/ قرقیزستان با ۶ گل مغلوب شاگردان شمسایی شد
  • ایران به جام جهانی صعود کرد/ قرقیزستان با 6 گل مغلوب شاگردان شمسایی شد
  • فوتسال ایران راهی جام جهانی شد | جشنواره گل شاگردان شمسایی و صعود به جام جهانی
  • ایران - قرقیزستان؛ گزارش زنده
  • مورایس به سپاهانی‌ها: یک روز استراحت کنید
  • قدرت‌نمایی شاگردان شمسایی در روز حذف سامورایی‌ها