Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، داراب بیرنوندی در جلسه بررسی عملکرد درآمد و خدمات مشترکین روستاهای استان بیان کرد: بر اساس تعرفه های ابلاغی وزارت نیرو در سال جاری ، این طرح های تشویقی شامل تخفیف در نرخ آب بهای مصرفی برای مشترکینی است که مصرف آب شرب آنها کمتر از الگوی مصرف می باشد و چنانچه این فرآیند بصورت مستمر ادامه داشته باشد ، تخفیفات بیشتری نیز در فیش آب بها لحاظ می گردد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد : هدف از این کار تشویق مردم به کاهش و استانداردسازی مصرف منطبق با الگو و نیز سازگاری با کم آبی است .

بیرنوندی ادامه داد: هم اکنون میزان مصرف آب آشامیدنی در مناطق روستایی استان توسط مشترکین بالاتر از ۲۰۲ لیتر در شبانه روز به ازای هر نفرو خارج ازالگوی مصوب است که این مسئله تبعاتی چون کمبود و تهدید منابع آب را به دنبال خواهد داشت.

 

1010/د20/ب

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۹۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعویض نزدیک به ۲ هزار فقره کنتور آب خراب مشترکین در شهرستان خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی از تعویض یک هزار و ۹۷۰ فقره کنتور خراب در سال گذشته خبر داد.یداله سلطانی با اشاره به تأثیر کنتور‌های خراب در میزان هدررفت آب اظهار داشت: در راستای کاهش آب بدون درآمد و جلوگیری از پرت آب و دقت در تعیین مصارف مشترکین، یک هزار و ۹۷۰ فقره کنتور خراب در سال ۱۴۰۲ تعویض شد.

وی افزود: با توجه به اعلام برخی از مشترکین در خصوص تعویض کنتور‌های معیوب، به منظور استانداردسازی انشعابات مشترکین، طبق بررسی کارشناسان نسبت به تعویض کنتور‌ها با هدف دستیابی به میزان واقعی هدررفت و خدمات رسانی شایسته‌تر به مشترکین و شهروندان اقدام شد.

سلطانی با اشاره به ۲۰۵ فقره اصلاح و استاندار سازی انشعابات آب در سال گذشته تصریح کرد: این اقدامات توسط پیمانکاران و با نظارت معاونت بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب خوی و در راستای اصلاح انشعابات فرسوده انجام شده است.

دیگر خبرها

  • صدور ۵۰ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و تشویقی
  • ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده به بهره‌برداری می‌رسد
  • تعویض نزدیک به ۲ هزار فقره کنتور آب خراب مشترکین در شهرستان خوی
  • واریز سهمیه بنزین به هر کد ملی از این ماه | خبر مهم درباره یارانه بنزین به هر کد ملی
  • سهمیه بنزین در کارت ملی شارژ می شود؟
  • سهمیه بنزین در کارت ملی شارژ می‌شود؟
  • مخزن ذخیره جدید آب آشامیدنی شهر مهرگان آماده بهره برداری
  • اختصاص بنزین به شماره ملی قابل اجراست
  • ادامه توزیع لیتری یارانه سوخت امکان‌پذیر نیست
  • ادامه اجرای طرح مولدسازی اموال مازاد دولتی در زنجان