Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@06:14:01 GMT

باد و باران شدید در سمنان

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۶۹۷۸۲

باد و باران شدید در سمنان

به گزارش پگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، میزان بارندگی و سرعت وزش باد در سایر مناطق استان سمنان به نقل از اداره کل هواشناسی به این شرح است:

حسین آباد حاج علی نقی ۲۱/۲ میلیمتر، دامغان ۱۷/۳ میلیمتر همراه با رعد و برق، دیزج ۱۴ میلیمتر، ده خیر شاهرود ۹ میلیمتر، ملاده ۸/۷ میلیمتر، شاهرود ۸/۳ میلیمتر، تاش ۸ میلیمتر، بسطام ۳ میلیمتر، میامی ۲/۴ میلیمتر، مجن ۲ میلیمتر، امیریه یک میلیمتر، چارطاق پرو هفت دهم میلیمتر

بیشترین سرعت وزش باد نیز در استان سمنان در این مناطق ثبت شده است:

میامی ۱۰۱ کیلومتر در ساعت، دامغان ۶۸ کیلومتر در ساعت، شاهرود ۶۵ کیلومتر در ساعت، شهمیرزاد ۶۱ کیلومتر در ساعت

کارشناسان هواشناسی برای بعد از ظهر امروز و امشب، افزایش ابر، رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید در ارتفاعات پیش بینی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرعت وزش باد در این مدت کمتر از دیروز خواهد بود.

انتهای پیام / گ

وضعیت هواشناسی استان سمنان 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی آب و هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۹۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جو پایداری بر استان بوشهرحاکم است/ افزایش پوشش ابر از شنبه

طلیعه محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، تا پایان هفته جو نسبتاً پایداری بر استان بوشهر حاکم است و طی این مدت، غبار محلی و در برخی ساعات وزش باد، از پدیده‌های غالب در سطح استان است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: روزهای شنبه و یکشنبه به‌سبب عبور موجی کوتاه و کم‌دامنه، ضمن افزایش پوشش ابر، احتمال بارش پراکنده و خفیف باران در برخی نقاط دور از انتظار نیست.

وی گفت: همچنین با تداوم وزش بادهای شمالی روی دریا، سواحل و فراساحل استان نیز تا پایان روز جمعه به‌ویژه در مناطق مرکزی و جنوبی، مواج پیش‌بینی می‌شوند

محمدی تصریح کرد: آسمان استان بوشهر در ساعت‌های آینده صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد، در شب افزایش ابر و فردا در برخی نقاط مه صبحگاهی خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر ادامه داد: جهت وزش باد غالباً شمال غربی گاهی غربی با سرعت ۸ تا ۳۲ گاهی ۴۰ کیلومتر در ساعت، در سواحل جنوبی استان ۱۲ تا ۴۲ گاهی تا ۵۰ کیلومتر در ساعت و در فراساحل جنوبی گاهی تا ۶۰ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: ارتفاع موج دریا سواحل شمالی ۶۰ تا ۱۲۰ سانتی‌متر، در سواحل جنوبی ۹۰ تا ۱۸۰ گاهی تا ۲۴۰ سانتی‌متر خواهد بود.

کد خبر 6063504

دیگر خبرها

  • جو پایداری بر استان بوشهرحاکم است/ افزایش پوشش ابر از شنبه
  • بارش شدید باران در راه مشهد
  • پایداری شرایط جوی تا پایان هفته
  • بارش باران و برف و وزش باد شدید در غرب و نوار شمالی
  • پیش بینی بارش باران و برف و وزش باد شدید در غرب و نوار شمالی کشور
  • جاری شدن سیلاب در مناطق شمالی استان سمنان+ فیلم
  • بارش ۵۴.۴ میلیمتری باران در روستای چهارچوبه گرمه
  • جاری شدن سیلاب در مناطق شمالی سمنان
  • طوفان شدید به تأسیسات برق‌رسانی بوشهر آسیب زد
  • ثبت بیشترین بارندگی استان سمنان در تاش