Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-23@11:40:30 GMT

زمان آغاز تبلیغات انتخاباتی ترامپ

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۶۹۸۲۵

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در پیامی در صفحه توییتر خود نوشت فاکس نیوز گزارش داده است رئیس جمهور ترامپ تبلیغات انتخاباتی اش را برای انتخابات ۲۰۲۰، در فلوریدا آغاز می‌کند. سه شنبه جمعیتی عظیم وجود خواهند داشت و روزی بزرگ خواهد بود.

ترامپ در پیامی دیگر مدعی شد: اقتصاد ترامپ رکورد‌هایی را ثبت کرده و راهی طولانی پیش رو دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند اگر کسی به غیر از من در انتخابات ۲۰۲۰ برنده شود (من این رقابت را خیلی خوب می‌شناسم) سقوط بازار نظیر آنچه قبلا وجود داشته، رخ می‌دهد. عظمت آمریکا را حفظ می‌کنم.

چندی پیش نظرسنجی دانشگاه کوئینیپیاک نشان داد جو بایدن، معاون رئیس جمهور سابق آمریکا و نامزد دموکرات‌ها از بخت بالایی برای پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری آتی این کشور برخوردار است و رقیب سرسختی برای دونالد ترامپ محسوب می‌شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: رئیس جمهور آمریکا رئیس جمهور تبلیغات انتخابات معاون رئیس جمهور انتخابات تبلیغات رئیس جمهور رئیس جمهور آمریکا معاون رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۹۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مهلت قانونی تبلیغات دور دوم انتخابات از ۱۳ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  حجت الاسلام یعقوبی در گفتگو با خبرنگار صدا و سیما با اشاره به اینکه انتخابات در این حوزه انتخابیه به دور دوم کشیده شده است، گفت: بر اساس جدول زمان بندی، زمان برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شده است.

وی با بیان اینکه تبلیغات نامزد‌های انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی قبل از زمان شروع رسمی تبلیغات ممنوع است، افزود: تبلیغات به صورت مجازی و حقیقی در تمامی سایت‌ها و فضای اینترنت قبل از آغاز رسمی تبلیغات ممنوع است و با تخلفات این حوزه برخورد قانونی می‌شود.

حجت الاسلام یعقوبی مهلت قانونی تبلیغات نامزد‌ها را به مدت یک هفته و تا ۲۴ ساعت قبل از آغاز رأی گیری اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید
  • نشریه هیل: انتخابات ۲۰۲۴ برای مردم آمریکا بازی باخت-باخت است
  • طرح «عروسِ ترامپ» برای جلوگیری از تقلب در انتخابات
  • طرح «عروسِ ترامپ» برای جلوگیری از تقلّب در انتخابات
  • آغاز مهلت قانونی تبلیغات دور دوم انتخابات از ۱۳ اردیبهشت
  • کلینتون: ترامپ دیکتاتور، مخالفان را به قتل می‌رساند
  • آغاز تلاش جمهوری خواهان برای مبارزه با تقلب در انتخابات