Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوالفضل انتظاری روز شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه حکم نهایی دادگاه رسیدگی به اتهامات متهمان پرونده شرکت پدیده شاندیز نقطه عطف برای پروژه های پدیده و سهامداران آن است افزود: با ثبت رسمی و انتقال قطعی سهام مردم شرایط لازم برای ثبت نماد این شرکت در بازار سرمایه و عرضه سهام آن در بازار بزرگتر برای سهامداران فراهم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: با انتقال رسمی سهام پدیده به بازار سرمایه پیش نیاز تشکیل مجمع عمومی سالانه دو شرکت توسعه و ابنیه نیز فراهم می‌شود.

وی گفت: با تشکیل مجمع عمومی سالانه سهامداران شرایط حاکمیت شرکتی محقق می‌شود و سهامداران می‌توانند برای سهام خود و گروه شرکت‌های پدیده تعیین تکلیف کرده و هیأت مدیریه منتخب را برای ادامه راه داشته باشند.

انتظاری افزود: طرح توجیهی این دو شرکت هم اکنون در حال مطالعه، تدوین و ارائه می‌باشد تا در زمان مناسب با اذن ستاد تدبیر استان مراحل اجرایی تشکیل مجمع عمومی سالانه انجام شود.

وی با بیان اینکه پیش نیازهای تشکیل مجمع عمومی دو شرکت توسعه و ابنیه در سال گذشته فراهم شده است اظهار داشت: امکان برگزاری مجمع عمومی میسر شده بود اما مخالفت سهامدار اصلی پدیده با انتقال سهام به نام مردم موجب تأخیر در اجرای برنامه‌های پیش بینی شده گردید.

وی رأی دادگاه را تضمین خوبی برای تأمین آینده مجموعه گروه شرکت های پدیده دانست و گفت: از زمان صدور رأی رسمی دادگاه، وزیر اقتصاد و دارایی باید گام اصلی بعدی در زمینه انجام اقدامات قانونی برای بهره گیری سهامداران از بازار بزرگ سرمایه کشور (سازمان بورس و اوراق بهادار) را بردارد.

انتظاری با بیان اینکه پیش نیازهای لازم برای حضور این شرکت در بورس باید به نحوی باشد که حقوق سهامداران در آن در نظر گرفته شود افزود: سهامداران به هیچ وجه در این زمینه و برای مشاهده نتایج مؤثر حاصل از رأی دادگاه تعجیل نکنند.

وی اظهار داشت: حمایت دستگاه قضائی برای این شرکت و هیأت مدیره در عین واگذاری حقوق سهامداران، ضروری است.

وی حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی از این شرکت را خواستار شد و گفت: برای تجدید ارزیابی سهام این شرکت، فرایندهای لازم طی شده اما زمان استفاده از این ارزیابی به منظور تأثیر در بازار سرمایه کشور هنوز فرا نرسیده است.

وی در خصوص اخبار متعدد در زمینه ارزش دارایی‌های شرکت پدیده شاندیز افزود: ارزش کل دارایی‌های این شرکت ۹۳ هزار میلیارد ریال است و ارزیابی های دیگر مورد تایید نیست.

۷۴۹۶ / ‏‬ ۶۰۵۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پدیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۹۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکتی که به دنبال فروش سهام ایران خودروست

روزانه در سایت "نبض بورس" گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار و مطالب جذاب پیرامون بازار سرمایه، مسکن، ارز، انرژی و سرمایه گذاری تهیه و منتشر می‌گردد. گزارش کامل از گزیده‌ خبرهای امروز «نبض بورس» (https://nabzebourse.com) را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

  هشدار مهم به بانک مرکزی

هر اسکناس دلار امروز چقدر قیمت خورد؟

شرکتی که به دنبال فروش سهام ایران خودروست

آیا محدودیت دامنه نوسان روی بازار اختیار معامله تأثیر گذاشته است؟

پرتقاضا ترین نمادها در آخرین روز معاملات هفته

مجمع امید ۱۴۰۳ | چه میزان سود تصویب شد؟ | چه زمانی سود امید پرداخت می‌گردد؟

کدام شرکت های مهم مجمع افزایش سرمایه برگزار می کنند؟

 

 

 

دیگر خبرها

  • شرکتی که به دنبال فروش سهام ایران خودروست
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود
  • برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت سمیکو
  • خبر مهم عشقی درباره زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت
  • سهامداران عدالت بخوانند | جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد
  • سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد
  • زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت
  • سود سهام عدالت در این تاریخ واریز می‌شود
  • چرا سود سهام عدالت سه مرحله‌ای شد؟ برای دریافت سود به سایتی مراجعه نکنید | سهامداران برای آگاهی بیشتر با این شماره تماس بگیرند
  • چشم‌انتظاری سهامداران عدالت برای دریافت مرحله سوم سود/ چرا واریز سود سهام عدالت سه‌مرحله‌ای شد؟