Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-16@18:52:42 GMT

عرب: هواداران یک درصد هم به جدایی برانکو فکر نکنند

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۰۰۷۵

به گزارش تسنیم، ایرج عرب بعد از پایان نشست امروز (شنبه) هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد وضعیت برانکو ایوانکوویچ اظهار داشت: قطعاً برانکو در پرسپولیس می‌ماند و گزینه اول و آخر ما برانکوست. خیال هواداران راحت باشد، برانکو در پرسپولیس می‌ماند. هواداران یک درصد هم به جدایی برانکو فکر نکنند.

وی در مورد نحوه پرداخت مطالبات برانکو و دستیارانش هم خاطر نشان کرد: پول برانکو آماده است و ظرف یک تا دو روز آینده به صورت نقدی به وکیل او پرداخت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از پرداخت مطالبات برانکو، به دنبال تأمین اعتبار برای پرداخت بدهی دستیاران او نیز هستیم تا بتوانیم ظرف هفته جاری با آنها نیز تسویه حساب کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس همچنین درباره وضعیت نقل‌وانتقالات این باشگاه تصریح کرد: پس از اینکه مطالبات برانکو و دستیارانش پرداخت شد تمام تمرکز خود را روی نقل‌وانتقالات می‌گذاریم و با بازیکنان مدنظر برانکو مذاکره خواهیم کرد. ما سعی می‌کنیم بازیکنی از جمع‌مان جدا نشود. اگر این موضوع هم اتفاق افتاد، نفراتی شایسته جایگزین خواهند شد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۰۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور رای پرونده کثیرالشاکی کینگ‌مانی/ محکومیت متهمان به پرداخت مطالبات شکات به نرخ روز

علی القاصی، رئیس کل دادگستری استان تهران از صدور رای پرونده کثیرالشاکی موسوم به «کینگ‌مانی» از سوی دادگاه خبر داد و گفت: پس از انجام بررسی‌های تخصصی و رسیدگی‌های قضایی، دادگاه در خصوص پرونده کثیرالشاکی موسوم به «کینگ‌مانی» مبادرت به صدور رای کرد.

رئیس کل دادگستری استان تهران خاطرنشان کرد: بر اساس رای صادره، سه نفر از اشخاص حقیقی و یک شخص حقوقی متهم در این پرونده به اتهام اخلال در نظام اقتصادی کشور از طریق مشارکت در کلاهبرداری شبکه‌ای از طریق ایجاد رمزارز جعلی به نام «کینگ‌مانی» و توزیع آن در بین مردم، محکومیت یافتند که از این تعداد، سه نفر از اشخاص حقیقی به حبس‌های طویل‌المدت محکوم شدند و شرکت «بادران گستران» به ممنوعیت از فعالیت شغلی با استفاده از هر گونه رمزارز به مدت دو سال محکوم گردید.

وی در ادامه اظهار کرد: همچنین متهمان یاد شده، به پرداخت معادل یورویی مطالبات شکات با احتساب ارزش ریالی ارز مذکور در زمان اجرای حکم محکوم شدند.

القاصی در پایان با اشاره به قطعیت رای دادگاه نسبت به متهمان یاد شده عنوان کرد: پرونده در خصوص سایر اتهامات، متهمان و شکات مفتوح به رسیدگی است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حقوقی قضایی

دیگر خبرها

  • محکومیت متهمان به پرداخت مطالبات شکات به نرخ روز
  • بازیکنان پرسپولیس پیگیر مطالبات 
  • غرورانگیز‌ ترین برد پرسپولیس با برانکو
  • ۹۶ درصد مطالبات چایکاران پرداخت شد
  • بازیکنان پرسپولیس پیگیر مطالبات
  • «خمز» و دستیارانش در آستانه جدایی از تیم فوتبال تراکتور تبریز
  • رأی پرونده کثیرالشاکی «کینگ‌مانی» صادر شد/ محکومیت متهمان به پرداخت مطالبات شکات به نرخ روز
  • صدور رای پرونده کثیرالشاکی کینگ‌مانی/ محکومیت متهمان به پرداخت مطالبات شکات به نرخ روز
  • جلسه رسمی برای جدایی مربی تراکتور
  • پرداخت ۱۹۵میلیارد تومان به بیمارستان‌های دولتی دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد