Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@06:03:46 GMT

رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی اصفهان معارفه شد

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۰۰۷۸

رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی اصفهان معارفه شد

مهرداد مرادمند عصر امروز طی مراسمی به عنوان رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی اصفهان انتخاب شد. ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۸ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، مهرداد مردامند عصر امروز طی مراسمی به عنوان رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی اصفهان انتخاب شد.

پیش از این محسن کریمیان ریاست سازمان جهاد کشاورزی اصفهان را بر عهده داشت که چندی پیش از این سمت استعفا کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توصیه امام جمعه کرمانشاه به مسئولان جهاد کشاورزی؛ ‌برای رونق ‌کشاورزی نهایت تلاش ‌را داشته باشیداحتمال حمله موج دوم ‌ملخ‌های صحرایی‌ ‌به سیستان و بلوچستان/ شرایط جهاد کشاورزی برای مبارزه ایده‌آل‌ نیستایجاد اشتغال پایدار در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان پیگیری شود

مراسم معارفه مرادمند به عنوان رئیس سازمان جهاد کشاورزی اصفهان با حضور محمدعلی جوادی قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی برگزار شد.

مرادمند پیش از این به عنوان قائم مقام سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان مشغول به خدمت بود.

مهرداد مرادمند رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان در این مراسم اظهار داشت: در شرایط سختی قرار دادیم اما امیدواریم با تلاش، کوشش، همکاری و همدلی تمامی دست اندرکاران بخش کشاورزی استان بتوانیم شرایط سخت کنونی را پشت سر بگذارد. 

وی افزود: به مشکلات بخش کشاورزی آشنایی کامل داریم اما امیدواریم بتوانیم با تعامل و همدلی مشکلات را به حداقل برسانیم، دیدگاه بنده این است که قانون برای حل مشکلات و برقراری عدالت است لذا تلاش می‌کنیم با استفاده از قانون، مشکلات را به حداقل برسانیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی اصفهان خاطرنشان کرد: از طرفی باید در راستای افزایش رضایتمندی کارکنان مجموعه جهاد کشاورزی قدم برداریم، پس توجه به بهره برداران بخش کشاورزی و کارکنان مجموعه جهاد دو وظیفه مهمی است که بر آن‌ها تأکید داریم.

انتهای پیام/

R41346/P/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۰۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گیلان، تأمین کننده جوجه یکروزه کشور 

صالح محمدی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: سال گذشته ۴۶ درصد جوجه‌های تولیدی مزارع مرغ مادر در استان مصرف شد و بقیه به سایر استان‌های کشور ارسال شده است.

او افزود: ۱۴۰ میلیون و ۱۰۵ هزار و ۸۳۱ قطعه جوجه ریزی سال گذشته در گیلان انجام شد که نسبت به سال ماقبل آن نزدیک به ۱۹ درصد افزایش داشت.

به گفته رئیس جهاد کشاورزی گیلان، این استان رتبه نخست را به لحاظ شرکت‌های زنجیره‌ای مرغ به خود اختصاص داده است.

محمدی تصریح کرد: این مهم علاوه بر تأمین امنیت غذایی، ایجاد اشتغالزایی پایدار و جلوگیری از خروج ارز از کشور منجر به تاب‌آوری در شرایط تحریم و بحرانی می‌شود.

او همچنین با بیان اینکه گیلان از استان‌های پیشرو در توسعه صنایع بالادستی پیشران صنعت طیور در کشور است، گفت: میانگین توزیع روزانه مرغ در این استان ۳۰۸ تن است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان افزود: ضمن اینکه ۳۳۱ تن مرغ نیز به سایر استان‌ها به ویژه تهران و البرز به قیمت مصوب ارسال می‌شود.

محمدی تصریح کرد: استان گیلان با ۱۱ واحد پرورش مرغ اجداد گوشتی فعال رتبه نخست، ۹۹ واحد مرغ مادر جایگاه دوم و ۹۰۷ واحد مرغ گوشتی رتبه سوم تولید گوشت مرغ در کشور را دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • گروه هوش مصنوعی سازمان جهاد کشاورزی فارس تشکیل شود
  • ۵۰ طرح آبیاری در اراضی کشاورزی قزوین اجرایی شد
  • ۴۱ مرکز خرید گندم در اردبیل راه‌اندازی شد
  • گیلان، تأمین کننده جوجه یکروزه کشور 
  • پهن شدن فرش صورتی رنگ در باغ‌های خراسان جنوبی
  • پیچیدن عطر گل محمدی از گلستانهای خراسان جنوبی
  • ماموریت مجلس به سازمان محیط زیست برای رفع مشکلات زیستی
  • آغاز تولید امسال تخم چشم زده ماهی قزل‌آلا در اصفهان
  • ذخیره کالا‌های اساسی مردم گیلان
  • جذب اعتبارات برای جبران خسارات سیل اخیر