Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@08:08:11 GMT

خاموشی قم با هدف تأمین برق تهران

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۰۰۹۸

خاموشی قم با هدف تأمین برق تهران

معاون سیاسی و امنیتی استانداری تهران گفت: قم سال گذشته جور تهران را در خاموشی برق متحمل شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «سید محمدرضا هاشمی» عصر امروز(شنبه 25 خرداد) در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، ابراز امیدواری کرد که قطعی برق در سال گذشته، امسال در فصل گرم تابستان تکرار نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم افزود: خاموشی در تابستان سال گذشته در قم توسط شرکت برق منطقه ای تهران انجام گرفت و برنامه قطع برق به صورت منطقی در قم رخ نداد.


وی اظهار داشت که تعداد و ساعت های خاموشی سال گذشته قم از دیگر مناطق تحت پوشش برق منطقه ای تهران بسیار بیشتر بود و قم جور تهران را در خاموشی برق متحمل شد.


«مهدی آهنین پنجه» نیز تغییر ساعت کاری ادارات قم را عامل صرفه جویی 60 مگاواتی در مصرف برق استان، تأمین بخش مهمی از نیاز خانوارهای قمی به برق و همچنین احتمال کاهش خاموشی ها عنوان کرد.


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم با اشاره به اینکه 10 درصد از کل برق مصرفی استان در ادارات مصرف می شود، ادامه داد که دستگاه های اداری به صورت روزانه 82 مگاوات برق مصرف می کنند.


وی سهم قم از برق منطقه ای تهران را 9 درصد خواند و خواستار واگذاری برنامه خاموشی برق به استان با هدف آنالیز دقیق از زمان و مکان های خاموشی شد.

پایان پیام/549

منبع: شبستان

کلیدواژه: خطبه نماز جمعه خبرگزاری شبستان استان بوشهر خطبه های نماز جمعه نماز جمعه غنی سازی اوقات فراغت آمریکا شیراز قطع برق قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۰۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی بیش از ۳۰۰۰ مادر باردار و دارای کودک شیرخوار زیر دو سال در لرستان

فریبا ولی‌پور در خصوص اجرای ماده ۲۴ قانون جمعیت، اظهار کرد: براساس این قانون دولت مکلف است از کودکان زیر پنج سال حمایت داشته و سبد تغذیه را تقویت کند.

وی با بیان اینکه این اتفاق در لرستان در حال اجراست و روند مطلوبی دارد، بیان کرد: این حمایت نیز شامل مادران باردار و یا مادران دارای کودک شیرخوار زیر دو سال است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان گفت: با توجه به اینکه سال گذشته این قانون شامل حال مادران دهک یک است و برای امسال دهک یک، دو و سه را نیز شامل می‌شود.

ولی‌پور اضافه کرد: همچنین ماهانه یک مبلغی به این افراد پرداخت می‌شود که این مبلغ سال گذشته ۴۰۰ هزار تومان بوده و امسال ۶۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: همچنین شارژ کارت غیرنقدی نیز برای مادران اجرا می‌شود که این طرح تحت عنوان طرح «یسنا» است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان بیان کرد: تا پایان سال گذشته ۳۱۲۶ مورد شناسایی و به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای ارائه خدمات به افراد مذکور معرفی شدند تا از سید حمایتی تغذیه‌ای بهره‌مند شوند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان
  • وضعیت جاده‌های استان یزد / خسارت ۶۰۰۰ میلیارد تومانی سیل سال گذشته
  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • تأمین بهینه برق صنایع در تابستان با همکاری در مدیریت مصرف
  • شناسایی بیش از ۳۰۰۰ مادر باردار و دارای کودک شیرخوار زیر دو سال در لرستان
  • برنامه‌ریزی برای پویایی در ساخت‌وسازها، اولویت مهم شهرداری منطقه ۱۰ شیراز
  • آمادگی استانداری تهران در انعقاد تفاهمنامه فرهنگی،اجتماعی و سلامت
  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم؟!
  • بحران فرونشست در اصفهان/ استانداری: در سال گذشته بیش از ۳۰ مورد حادثه و در سال جاری تا کنون ۱۲ حادثه داشته ایم
  • ویتامین‌هایی که باعث کاهش وزن می‌شوند