Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-18@06:37:01 GMT

وعده مرکل به ارتش آلمان

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۰۱۲۰

وعده مرکل به ارتش آلمان

صدراعظم آلمان وعده داد که بودجه نیروهای مسلح این کشور را برای سال آینده میلادی افزایش دهند.

به گزارش صدای ایران از خبرگزاری اسپوتنیک، آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان در بیانیه‌ای اعلام کرد: بسیار خوب است که در سال‌های اخیر ما بودجه نیروهای مسلح و امنیتی کشورمان را افزایش داده و سال آینده نیز به این روند ادامه خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مرکل این خبر را در روز نیروهای مسلح آلمان داد. وی در ادامه از ۲۵۰ هزار سرباز و پرسنل به خاطر دفاع از همبستگی آلمان قدردانی کرد.


آلمان در نظر دارد خدمات نظامی خود را ارتقا دهد. در حال حاضر ارتش آلمان با کمبودهای تجهیزاتی و پرسنل مواجه است.


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: مرکل بودجه ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۰۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار جلالی یک پیام صادر کرد +جزئیات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پیامی به مناسبت ۲۹ فروردین ماه؛ روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، ضمن تبریک این روز به امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی، تحقق عملیات "وعده صادق" را نمایش وحدت و همدلی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران دانست. بنابر گزارش فارس، متن پیام به شرح زیر است: شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی در چارچوب یک اقدام دفاعی و مشروع به غیر از برهم زدن موازنه‌های منطقه‌ای و جهانی و تثبیت بازدارندگی، قدرت موشکی و مهندسی نظامی ایران اسلامی، بار دیگر نمایش قدرت وحدت و همدلی نیروهای مسلح بود.این اتحاد و یکدلی همان موهبتی است که دم مسیحایی معمار کبیر انقلاب به یادگار گذاشت و تدبیر و درایت جانشین خلفش، حضرت آیت الله امام خامنه‌ای عزیز، به آن دوام و قوام بخشید و به نقطه امید ملت ایران و نقطه یاس دشمنان تبدیل شد. نمونه آن نامگذاری ۲۹ فروردین ماه به نام روز ارتش جمهوری اسلامی است که ارتش را به یکی از بال‌های دفاعی_امنیتی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تبدیل کرد که سهمی سترگ و راهبردی در بازدارندگی و حفاظت از تمامیت ارضی میهن عزیزمان از گزند دشمنان و بدخواهان چه در هشت سال دفاع مقدس و چه در سایر بزنگاه‌های تاریخی ملت ایران ایفا نموده است.بدون شک یکی از عوامل اجرای کامل و بی‌نقص عملیات"وعده صادق" را باید در تدبیر صدور پیام تاریخی ۲۹ فروردین سال ۵۸ جستجو کرد.

تدبیری که از یک تهدید، فرصتی ساخت که همکاری، مشارکت و تعامل کم نظیر ارتش و سپاه و سایر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی از ثمرات آن بود.با تبریک این روز فرخنده به حضور جناب عالی، امید است ان شاء الله در ظل توجّهات حضرت بقیه الله العظم (عج) و تدابیر و اوامر فرمانده معظّم کلّ قوا حضرت آیت الله امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) در رسالت بزرگ خویش، موفّق و سربلند باشید.جای همه شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران به ویژه شهید علی صیاد شیرازی در "جشن تحقق وعده صادق" خالی، یادشان گرامی و راهشان پر رهرو باد.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896441

دیگر خبرها

  • تجلیل از فرماندهان نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش در مهاباد
  • سردار جلالی یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • عملیات« وعده صادق» بازدارندگی بسیار قوی در منطقه بود
  • قاطعیت نیروهای مسلح ایران در عملیات وعده صادق بر همه اثبات شد
  • قاطعیت نیروهای مسلح ایران در عملیات وعده صادق بر همگان اثبات شد
  • آشکار شدن وابستگی بالای آلمان به چین در سفر شولتز به پکن
  • عملیات وعده صادق از مناسبت‌های به‌یادماندنی شده است
  • ارتش اردن پروازهای هوایی خود را افزایش داد
  • درخواست آلمان از چین برای کمک به پایان جنگ اوکراین
  • صدراعظم آلمان: اسراییل به کاهش‌ تنش‌ها کمک کند