Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،عبدالله حلیات از فعالان تئاتر خیابانی کشور و منطقه آزاد اروند بعنوان مدیر کانون تئاتر خیابانی شهرستان خرمشهر منصوب شد .

در راستای تعالی تئاتر خیابانی ، از این پس تئاتر خیابانی شهرستان خرمشهر بصورت مستقل از تئاتر صحنه ای و زیر نظرکانون تخصصی تئاتر خیابانی کشور و انجمن هنرهای نمایشی اروند فعالیت خواهد کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن حکم سید محمد حسین مرعشی پور رئیس انجمن هنرهای نمایشی اروند آمده است ؛

جناب آقای عبدالله حلیات

با سلام و دعای خیر

نظر به تخصص و تجربه شما در حوزه تئاتر خیابانی و با هدف اعتلای این هنر فاخر ایرانی و سوق دادن آن به سمت استاندارد های ملی و جهانی ،به منظور ایجاد پایگاهی مناسب برای استفاده از ظرفیت های تئاتر خیابانی در شهرستان خرمشهر ،جنابعالی به مدت دو سال بعنوان مدیر کانون تئاتر خیابانی شهرستان خرمشهر منصوب می شوید امید است که ضمن تعامل با هنرمندان و هماهنگی با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و انجمن هنرهای نمایشی اروند موجب تحول و پیشبرد تئاتر خیابانی این مرز و بوم باشید .

با آرزوی توفیق روز افزون

سید محمد حسین مرعشی پور

رئیس انجمن هنرهای نمایشی اروند

قابل ذکر است در شهرستان آبادان ۶ گروه نمایش صحنه‌ای ثبت شده و در شهرستان خرمشهر ۳ گروه نمایش صحنه‌ای ثبت شده فعالیت هنری دارند و از امروز تئاتر خیابانی نیز دارای ساختار منسجم تری می‌گردد.

انتهای پیام/ د

انتصاب مدیر کانون تئاتر خیابانی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تئاتر انتصاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۰۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۵ درجه‌ای گرما در آبادان و خرمشهر

محمد سبزه زاری مدیر سازمان هواشناسی خوزستان گفت: آسمان امروز آبادان و خرمشهر صاف و آفتابی است و دمای هوا در این شهر‌ها روی نقشه هواشناسی ۲۷ درجه را نشان می‌دهد که پنج درجه بیشتر از دیروز است.

به گفته مدیر سازمان هواشناسی خوزستان در حال حاضر نم نسبی هوا ۵۰ درصد و دید افقی پنج هزار متر است.

او گفت: بیشترین دمای ثبت شده در آبادان و خرمشهر طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۳ درجه و کمترین میزان دمای ثبت شده در این مدت زمانی ۲۵ درجه گزارش شده است.

این مسئول گفت: سرعت وزش باد در آبادان و خرمشهر ۲ متر بر ثانیه و هفت کیلومتر بر ساعت است.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • مدیرکل هنرهای نمایشی به تماشای «شاماران» نشست
  • دورهمی پیشکسوتان عرصه موسیقی و تئاتر استان یزد
  • تعزیه‌خوان باسابقه خمین درگذشت/ پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی
  • ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر
  • آغاز مرحله استانی جشنواره ملی هنر‌های نمایشی در چهارمحال و بختیاری
  • رشد ۵ درجه‌ای گرما در آبادان و خرمشهر
  • انتصاب سرپرست انجمن سینمای جوانان دفتر ارومیه
  • اعلام جدول اجرای عموم نمایش‌های منتخب خیابانی تئاتر رضوی
  • افزایش کرایه بار، تبعات تورمی ندارد
  • اوج گیری رطوبت در اروند