Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر به نقل از آناتولی، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه امروز شنبه و در پنجمین کنفرانس تعامل و اعتماد سازی در آسیا (سیکا) در شهر دوشنبه پایتخت تاجیکستان در سخنانی با اشاره به اینکه در رقابت اقتصادی جهانی، جنگ بی قاعده‌ای در حال اجراست، گفت: تلاش‌ها برای از بین بردن رقبا با قلدری و روش‌های غیر قانونی ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امنیت و رقابت عادل بین کشورها باید مجدداً برقرار شود.

رئیس جمهور روسیه با تاکید بر لزوم حل بحران سوریه نیز گفت: حل بحران سوریه از لحاظ امنیت منطقه‌ای اهمیت بزرگی دارد. اصلاحات سیاسی را در سوریه باید در اسرع وقت به اجرا دربیاید.

ولادیمیر پوتین با اشاره به تحولات اخیر در اقصاد جهانی اظهار داشت: متاسفانه در حالی که جنگ‌های تجاری در سراسر جهان افزایش یافته است، اقدامات برای از بین بردن رقبا با روش‌های غیرقانونی ادامه دارد. اقدامات مشترک برای نجات از این وضعیت بسیار مهم است. امنیت و رقابت عادلانه میان کشورها باید دوباره برقرار شود. ما باید تجارت خود را با از بین بردن حمایت گرایی، تحریم‌ها و محدودیت‌های سیاسی در کشورهای آسیایی افزایش دهیم.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۰۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) رجزخوانی کاپیتان پرسپولیس برای رقبا با این ژست ویژه

امید عالیشاه کاپیتان محبوب تیم پرسپولیس بعد از تمام شدن بازی های ملی با یک استوری به استقبال بازی های باشگاهی رفت. تیم پرسپولیس در جام حذفی و لیگ برتر برای قهرمانی می جنگد اما سرخپوشان برای قهرمانی در لیگ برتر مانع سختی به نام استقلال دارند. استقلال هم اکنون با عملکرد بی نظیر شاگردان نکونام در صدر جدول قرار دارد و پرسپولیسی ها در تعقیب آنها هستند.

تیم ملی ایران در این فیفادی در دو بازی به مصاف ترکمنستان رفت و هر دو بازی را با برد پشت سر گذاشت. این بازی ها در چارچوب مرحله مقدماتی راه یابی به جام جهانی ۲۰۲۶ برگزار شد.

 

دیگر خبرها

  • پوتین تهدید کرد/ در هر کشوری باشد می‌زنیم
  • پوتین: اف-۱۶‌های اوکراین در همه‌جا هدف مشروع هستند، حتی کشورهای دیگر
  • ۱۰ چالش کلیدی میان چین و آمریکا در ۲۰۲۴
  • با تمام امکانات و قوا در کنار مقاومت و مردم مظلوم فلسطین ایستاده‌ایم
  • (عکس) رجزخوانی کاپیتان پرسپولیس برای رقبا با این ژست ویژه
  • فجر و شهر راز ، امروز هشتم فروردین به مصاف رقبا می‌روند.
  • تاکید کرملین بر ادامه برنامه توسعه روسیه با وجود جنگ
  • مسکو: چرا داعش فقط به دشمنان آمریکا حمله می‌کند؟
  • نظر پوتین درباره حادثه هولناک مسکو/ باید بفهمیم دستور کار که بود
  • ولادیمیر پوتین: اوکراین هم‌دست تروریست‌هاست | ما می‌خواهیم بدانیم که دستور را چه کسی داده است