Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-25@13:17:00 GMT

ایران 3 – لهستان 2؛ پرواز دوباره به صدر با شکار عقاب‌ها

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۰۲۵۱

ایران 3 – لهستان 2؛ پرواز دوباره به صدر با شکار عقاب‌ها

به گزارش وانانیوز،   تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود در هفته سوم رقابت های لیگ ملت های 2019 از ساعت 18:40 در سالن غدیر ارومیه به مصاف لهستان رفت، که این مسابقه با نتیجه 3 بر 2 و با امتیازهای 25 بر 20، 21 بر 25، 18 بر 25، 25 بر 17 و 15 بر 8 به سود شاگردان کولاکوویچ تمام شد.

کولاکوویچ برای شروع این مسابقه از سعید معروف، سید محمد موسوی، علی شفیعی، میلاد عبادی پور، پوریا فیاضی، امیر غفور و محمدرضا حضرت پور استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ست نخست؛ 25 بر 20به سود ایران

در شروع مسابقه هر دو تیم قدرتمند کار را آغاز کردند، اما برتری یک امتیازی لهستانی‌ها موجب شد در امتیاز 8 بر 7 به سود لهستان تیم ها به وقت استراحت فنی اول بروند. امتیاز 14 بر 11 به سود لهستان موجب شد تا کولاکوویچ درخواست وقت استراحت کند تا شاید اختلاف تیم ها بیشتر نشود. تیم ها در امتیاز 16 بر 14 به سود لهستان به وقت استراحت فنی دوم رفتند. تساوی در امتیاز 16 دلیلی بود تا این بار هینن درخواست وقت استراحت کند. برتری ایران ادامه پیدا کرد تا نتیجه بازی 19 بر 17 به سود ایران شد و هینن بازهم با درخواست وقت استراحت وقفه ای در جریان بازی ایجاد کرد. این ست در نهایت با نتیجه 25 بر 20 به سود ایران تمام شد.

**ست دوم؛ 25 بر 21 به سود لهستان

برای شروع ست دوم هم تغییری در ترکیب ایران ایجاد نشد. لهستانی ها ست دوم را بهتر از ایران شروع کردند و در همان ابتدا 4 امتیاز از ایران پیش افتاد تا کولاکوویچ درخواست وقت استراحت کند. وقت استراحت فنی دوم هم با برتری لهستانی ها همراه بود. در ادامه و در امتیاز 19 بر 15 به سود لهستان کولاکوویچ درخواست وقت استراحت کرد تا شاید اختلاف کمتر شود، اما لهستانی ها این اجازه را به ایران ندادند و این ست با نتیجه 25 بر 21 به سود لهستان تمام شد.

**ست سوم؛ 25 بر 18 به سود لهستان

کولاکوویچ برای ست سوم به ترکیب بازنده تیم خود دست نزد. اشتباهات فردی در تیم ایران موجب شد تا نتیجه بازی 8 بر 6 به سود لهستان شود تا تیم ها به وقت استراحت فنی اول بروند. در امتیاز 16 بر 15 به سود لهستان تیم ها به وقت استراحت فنی دوم رفتند. فرهاد قائمی در این ست جایگزین میلاد عبادی پور شد. لهستانی های به خوبی توپ های اسپکرهای ایران را دفع یا زخمی می کردند. همین کار موجب شد تا در امتیاز 19 بر 16 به سود لهستان، ایگور کولاکوویچ درخواست وقت استراحت فنی کند. این ست در نهایت با نتیجه 25 بر 18 به سود لهستان تمام شد.

ست چهارم؛ 25 بر 17 به سود ایران
ست چهارم هم رقابت نزدیکی بین تیم ها بود تا اینکه تیم ایران با سرویس میلاد عبادی پور امتیاز هشتم را کسب کرد و در امتیاز 8 بر 7 به سود ایران تیم ها به وقت استراحت فنی اول رفتند. برتری ایران رفته رفته بیشتر شد تا در امتیاز 13 بر 10 هینن شاگردانش را فراخواند و درخواست وقت استراحت فنی کرد. در امتیاز 16 بر 11 به سود ایران هر دو تیم به وقت استراحت فنی دوم رفتند. مرتضی شریفی در امتیاز 21 بر 14 جایگزین فیاضی شد. این ست در نهایت با نتیجه 25 بر 17 به سود ایران خاتمه پیدا کرد تا کار به ست حساس پنجم کشیده شود.

ست پنجم؛ 15 بر 8 به سود ایران
ترکیب اولیه ایران یک بار دیگر در زمین قرار گرفت. لهستانی ها که به عقاب ها در والیبال معروف هستند در این ست عملکرد خوبی در حملات نداشتند و در امتیاز 8 بر 5 به سود ایران تیم ها جای خود را در زمین تغییر دادند. برتری ایران ادامه پیدا کرد تا در نهایت این ست با نتیجه 15 بر 8 به سود ایران خاتمه پیدا کرد.
به این ترتیب تیم ملی والیبال ایران هفتمین پیروزی خود د لیگ ملت های 2019 را کسب کرد و یک بار دیگر به صدر جدول رده بندی رسید.

تیم ملی والیبال ایران از 7 بازی گذشته خود یک شکست و 6 پیروزی در کارنامه دارد. لهستان هم در بازی های گذشته خود موفق به کسب 4 پیروزی شده است.

تیم ملی والیبال ایران در سومین دیدار خود در هفته سوم رقابت های لیگ ملت های 2019 فردا از ساعت 18:30 به مصاف روسیه خواهد رفت.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۰۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یاناس ویچیچ:میلیون‌ها ایرانی عاشق والیبال هستند

به گزارش قدس آنلاین، یاناس ویچیچ، مربی بدنساز لهستانی سابق تیم ملی والیبال ایران در گفت‌وگو با یک رسانه لهستالنی درباره زندگی در ایران و شرایط تمرینی ملی‌پوشان صحبت کرده است. او در گفت و گو با رسانه Przegląd Sportowy Onet از پشت صحنه کارش و زندگی در ایران گفت.  

یاناس ویچیچ یک شخصیت بسیار ارزشمند در جامعه والیبال لهستان است. او سال ها با تیم های ملی والیبال لهستان همکاری داشته است. او همچنین در پلاس لیگا کار کرده و در آنجا با تیم اسکرا به موفقیت دست یافت.

او در صحبت‌هایش درباره حضور در ایران گفت: از من استقبال خیلی خوبی شد همه چیز در ایران برای من خوب بود.  بعد از رسیدن تعجب کردم چون با وجود اینکه هوا بسیار گرم بود، نیمی از کشور سرسبزی زیبا داشت. کوه و دریا در ایران زیبایی را بیشتر کرده و غذاها در ایران نیز ساده اما بسیار خوشمزه هستند. 

او اعتراف کرد که بهترین هندوانه عمرش را در ایران خورده است. با این حال از خیارشور در بشقاب غذایش تعجب کرد چون در لهستان نیز همین‌گونه است. این تنها مشترکات لهستان و ایران از دید این مربی نیست. 

ویچیچ در بخش بعدی صحبت‌هایش گفت: من فکر می کنم که ایران و لهستان به عنوان دو کشور مشترکات زیادی دارند. درست مثل ما تا جایی که بتوانیم محبت می‌کنیم ولی به سرعت ممکن است از دست هم عصبانی شویم. 

اقامت او در ایران زیاد طول نکشید اما این حضور کوتاه خاطرات خوبی برای این مربی به جای گذاشت. پس از دو یا سه هفته آماده‌سازی، او همراه بازیکنان ایرانی به مسابقات و کشورهای مختلف رفت.

"انجام تمرینات صبحگاهی در ایران سخت است"

ایران تیمی است که سال ها در بین بهترین های جهان قرار دارد. همچنین استعدادهای جوان بسیاری دارد.

او در بخش پایانی صحبت‌هایش گفت:  بازیکنان جوان به سرعت در ایران "ستاره" می‌شوند. باید خیلی بیشتر روی جوانان کار شود. قطعا پتانسیل انسانی در ایران بیشتر است. همه بچه ها دوست دارند یا سمت فوتبال بروند یا والیبال. کشتی هم در رده سوم است. در مقایسه با لهستان، تعداد کودکان و نوجوانان مشتاق به والیبال بیشتر است. البته نباید تعجب کرد چون فقط بیش از ۱۲ میلیون نفر در پایتخت زندگی می کنند.

یاناس در پایان درباره تفاوت همکاری با بازیکنان لهستانی و ایرانی صحبت کرد و گفت: تفاوت اصلی این است که در ایران تمرین صبحگاهی سخت است. به دلیل هوا و گرما، زندگی در ایران از غروب شروع می شود و در اواخر شب به پایان می رسد.  به همین دلیل است که صبح ها بیدار شدن سخت است.

دیگر خبرها

  • هینن سرمربی تیم ملی والیبال چین شد
  • یاناس ویچیچ:میلیون‌ها ایرانی عاشق والیبال هستند
  • کار سخت عقاب‌ها در فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • شانزدهمین صعود فوتسال ایران به نیمه‌نهایی آسیا؛ قرقیز شکار یوز شد
  • شکست پنجه عقاب در صحرای طبس
  • دشتی پر از شاهین‌های شکاری در تهران / شکارچیان در کمین و سازمان محیط زیست بی‌خبر / احتمالا بخشی از تجارت غیرقانونی شاهین از این‌جا آغاز می‌شود (فیلم)
  • انواع مرغ ماهی خوار در ایران + بررسی خصوصیات آن ها
  • شکار ماهرانه ماهی توسط عقاب تیزچنگال (فیلم)
  • شکار دیدنی پرنده توسط یک گربه وحشی (فیلم)