Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - نماينده شهرستان بناب در مجلس شوراي اسلامي اظهار داشت: بانک رفاه کارگران در دوره مديريت فعلي بانک رفاه توانسته خدمات خوبي به کارگران ارائه دهد و از طريق اعطاي تسهيلات به کارآفرينان باعث افزايش رونق توليد و کسب کار شده است.
به گزارش خبرگزاري آريا، ضياءالله اعزازي با اشاره به گام هاي بلند بانک رفاه در توسعه بانکداري ديجيتال افزود: اين بانک همچنين توانسته در خصوص توسعه بانکداري ديجيتال نيز گام هاي بلندي بردارد و همچنين با حمايت از توليد کننده ها و استارت آپ هايي که ايده هاي جديد در بخش صنعت و توليد دارند شرايطي فراهم کرده تا با سهولت بيشتر به تسهيلات مورد نياز خود دسترسي داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اعزازي گفت: بانک رفاه در يک ماهه ابتداي سال 98، تعداد 15.508 فقره تسهيلات قرض الحسنه مشاغل خانگي، اشتغال زايي اعطاء و مبلغ بيش از 1.778 ميليارد ريال به معرفي شدگان کميته امداد امام خميني (ره)، سازمان بهزيستي و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي پرداخت کرده است
نماينده مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اهميت عمل به مسئوليت هاي اجتماعي افزود: پرداختن به موضوع تسهيلات بانکي به اين شکل، عمل به مسووليت هاي اجتماعي بانک رفاه قلمداد مي شود و با ادامه اين مسير مي تواند اميد را به اردوگاه اشتغال بازگرداند.
وي گفت: البته لازم است که وزارت رفاه و تعاون از اين بانک حمايت بيشتري داشته باشد و حتي الامکان شرايطي ايجاد شود تا کساني که بيمه تامين اجتماعي هستند بتوانند از مزاياي اين بانک بهره مند شوند و همچنين سرمايه هاي خود را در اين بانک پس انداز کنند.
اين بانک تلاش دارد تا بتواند تسهيلات و شرايط بهتري را براي رفاه کارگران کشور فراهم کند، اما در اين راه نياز به همراهي مسئولان کشور و به خصوص وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي است که به نظر مي رسد تلاش هاي خوبي در اين زمينه در حال وقوع است.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۰۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعال شدن صنایع راکد در گرو همکاری بانک‌ها است

استاندار خراسان شمالی، گفت: فعال شدن صنایع راکد، افزایش ظرفیت واحدهای تولیدی و تکمیل پروژه‌ها و بالاخره تحقق جهش تولید در استان نیازمند تسهیلات است و نقش بانک‌ها در این خصوص بسیار ویژه است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، محمدرضا حسین‌نژاد در جلسه کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان با اشاره به وضعیت راکد واحدهای تولیدی استان، اظهار داشت: فعال شدن صنایع راکد، افزایش ظرفیت واحدهای تولیدی و تکمیل پروژه‌ها و بالاخره تحقق جهش تولید در استان نیازمند تسهیلات است و نقش بانک‌ها در این خصوص بسیار ویژه است.

استاندار خراسان شمالی ضمن تقدیر از عملکرد بانک‌ها در سال 1402 افزود: برخی صنایع و واحدهای تولیدی کوچک برای فعالیت، نیازمند حداقل تسهیلات هستند که در همین راستا باید بانک‌ها با ارائه تسهیلات نقش خو را در این امر مهم ایفا کنند.

وی در ادامه افزود: در ابتدای سال باید بانک‌های استان با کارشناسی و به صورت علمی سقف خط اعتباری مورد نیاز خود را مشخص کنند تا سطح توقع استان از اعتبارات کشوری و بانک مرکزی معلوم و گام‌های اساسی در راستای جهش تولید در استان برداشته شود.

در این نشست معاون اقتصادی استاندار به مواردی از اقدامات این کمیسیون در سال گذشته اشاره کرد و با اشاره به اینکه بانک‌ها بازوی اقتصادی دولت هستند، گفت: تعداد صنایع بزرگ استان  محدود هستند اما منابع همین صنایع نیز در استان متمرکز نیست که باید اعتماد این صنایع به بانک‌های استان و کمک آنها به منابع بانک های استان ایجاد شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تعیین برش های شهرستانی در اولویت برنامه های تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی
  • فعال شدن صنایع راکد در گرو همکاری بانک‌ها است
  • توزیع ۲۲ هزار بسته معیشتی میان مددجویان کمیته امداد مازندران
  • تایید بیش از ۸ هزار عنوان شغلی به‌عنوان مشاغل سخت و زیان‌آور
  • اشتغال و امید آفرینی با احیای واحدهای راکد
  • کارگروه پیگیری شعار سال در وزارت کار تشکیل شد
  • مرتضوی: افزایش حقوق بازنشستگان در فروردین اعمال می‌شود +فیلم
  • بیش از ۸ هزار عنوان شغلی در کرمانشاه سخت و زیان آور شناخته شد
  • هدف‌گذاری برای تسهیل پرداخت تسهیلات خرد توسط بانک‌ها
  • هدف وزارت کار برای جهش ۲۰درصدی تولید صنایع بزرگ