Web Analytics Made Easy - Statcounter

رائول گونزالس مدرک مربیگری حرفه ای را یوفا گرفت.

طرفداری- رائول گونزالس اسطوره رئال مادرید که به تازگی مدرک حرفه ای مربیگری را از یوفا گرفت در مصاحبه با سایت یوفا شرکت کرد.

شروع: فکر کنم فوتبال را قبل از اینکه متولد شوم، بازی می کردم (با خنده). خاطرات زیادی از فوتبال و بازی کردن با توپ دارم. در آن زمان هیچ مدرسه فوتبالی نبود و مجبور بودیم در پارک ها و خیابان ها یا زنگ های تفریح در مدرسه بازی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انقدر با دوستانم فوتبال بازی می کردم که مادرم تماس می گرفت تا به خانه بروم و چیزی بخورم. تا 11 سالگی همیشه در خانه هم فوتبال بازی می کردم. فوتبال را با دوستانم یاد گرفتم و اگر دوستانم نبودند به دیوار شوت می زدم. دیوارها بهترین دوستانم بودند. اگر شوت خوبی به دیوار می زدم، توپ به سمتم برمی گشت اما اگر شوت خوبی نمی زدم، مجبور بودم به دنبال توپ بروم. 

خانواده:  پدرم برق کار بود و ما خانواده ای از سطح کارگری بودیم. او در طول این مسیر همیشه در کنارم بود و مرا تشویق می کرد. خانواده ها منبع مهمی برای حمایت هستند.معتقدم که همه والدین می خواهند فرزندشان فوتبالیست شود.

رویای فوتبالیست شدن: خوشحالم که توانستم زندگی بهتر و خوشحالی بیشتری به والدینم دهم. بعضی از بچه ها وقتی بازی می کنند، دچار نا امیدی می شوند چرا که والدین به آنها خیلی فشار وارد می کنند؛ آنها از ارتکاب اشتباه توسط فرزندشان می ترسند در حالی که تنها راه موفقیت، اشتباه کردن است.

ارزش ها: من همیشه سعی کردم فرد مودبی باشم، سعی کردم با ارزش‌هایی که از ابتدا یاد گرفتم، زندگی کنم و به دیگران احترام بگذارم؛ فوتبال این را به من یاد داده است. استعداد همه چیز نیست. من هم خودم را با استعدادترین بازیکن نمی دانستم. شور و اشتیاق مرا رو به جلو سوق داده بود. 

فوتسال: در کل فوتبال زیاد بازی کردم اما باید بگویم که یک سری از گل هایی که زدم، به خاطر این بود که فوتسال بازی کرده بودم. رفلکس ها، جایگیری ها، فضاسازی ها و... را از فوتسال یاد گرفتم.

دوران جوانی: در دوران جوانی، بازیکن باید از بازی لذت ببرد. اگر در معرض فشار باشد، ممکن است برای بازیکن ضرر داشته باشد. بچه ها و نوجوان ها باید محیط راحتی برای بازی داشته باشند. استعداد و ظرفیت بازیکنا تا 14 یا 15 سالگی مشخص نمی شود؛ تا این سن باید به آن ها اعتماد به نفس، خودباوری، رفاقت، همبستگی را یاد دهیم و نیاز است که در یک تیم بازی کنند. من هدف روشنی داشتم که باید فوتبالیست شوم. من این حق را دارم که رویاهایم به واقعیت تبدیل شود و حق دارم بچه ها را تشویق کنم تا برای هدفشان بجنگند. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۰۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال

کاپیتان تیم ملی فوتسال می‌گوید منتظر مشخص شدن حریف بعدی ایران هستند تا با قدرت به مسیرشان ادامه دهند.

به گزارش ایسنا، علی اصغر حسن‌زاده کاپیتان تیم ملی فوتسال که به عنوان بهترین بازیکن زمین دیدار با قرقیزستان در یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا انتخاب شد، در نشست خبری بعد از بازی گفت: ما در این بازی سعی کردیم دستورات تاکتیکی سرمربی و کادر فنی را به دقت در زمین پیاده کنیم و خوشحالم که با یک نتیجه خوب همراه بود.

حسن‌زاده که در این بازی با یک گل و دو پاس گل نمایش درخشانی داشت، افزود: موضوع کیفیت سالن برای بازیکن مسئله مهمی است که آقای شمسایی به آن اشاره کردند، توپ و کفش روی کفپوش گیر می‌کرد ولی ما از این مشکل هم رد شدیم. 

وی گفت: در چنین مسابقاتی که موضع حذف یا صعود به جام جهانی وجود دارد طبعاً حساسیت هم روی کیفیت اثر می‌گذارد اما نیمه دوم کیفیت‌مان را به حریف دیکته کردیم و از نتیجه به دست آمده خوشحالیم. 

کاپیتان تیم ملی ایران گفت: ما برای هدف‌های بزرگتری اینجا هستیم، خدا را شکر صعود به جام جهانی قطعی شد و حالا منتظر حریف بعدی هستیم تا به مسیرمان در تورنمنت با قدرت ادامه بدهیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • علی دایی: اجازه نمی‌دهم زور بگویند!
  • حسن زاده: برای هدف بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی بازی می کنیم
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال
  • خاطره جالب خسرو حیدری از دی‌ماریا
  • جعفری: پیشنهاداتی دارم اما اولویت تیم شهر خودم است
  • عبدالله ویسی: شاید فردا به تیم دیگری بروم؛ مگر گواردیولا از مونیخ به سیتی نرفت؟
  • گره تیم ملی را جوان 24 ساله باز کرد (عکس)
  • اوسمار: فقط به خاطر پرسپولیس به ایران آمدم
  • رائول گونزالس: مقایسه زیدان و بلینگام اشتباه است
  • سر جیم رتکلیف: می‌دانستم هواداران منچستریونایتد صبور نیستند