Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-28@09:15:42 GMT

افتخار می‎کنیم «آخوندحکومتی» هستیم

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۰۴۳۳

افتخار می‎کنیم «آخوندحکومتی» هستیم

تحولات سیاسی امروز و فعالیت و اظهار نظر چهره های سیاسی در خصوص اتفاقات جاری کشور را در بسته خبری سیاسی ایمنا دنبال کنید.

خبرگزاری ایمنا، در بسته خبری سیاسی شبانگاهی خود به ارائه اخبار منتشر شده طی امروز می پردازد:

 انتخابات سال ۸۸، انتخابات سالمی بود عباسعلی کدخدایی امروز (شنبه) در نشست خبری با خبرنگاران که در محل شورای نگهبان در رابطه با نزدیکی به سالگرد انتخابات سال ۸۸ و بازخوانی انتخابات آن دوره، گفت: انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸، انتخابات سالمی بود و درباره آن اعلام نظر هم شد که پایان‌بخش همه مسائل بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
اگر در سالروز برگزاری انتخابات مطالبی را بازخوانی می‌کنیم، با هدف تقویت تاکید بر سلامت آن انتخابات و آگاه‌سازی مردم است و کاری به اظهارنظرهای گاه و بیگاه برخی افراد درباره آن نداریم. کشور ما کشوری آزاد است و بعضی افراد سخنانی را بر زبان می‌آورند که گوش ما خیلی نمی‌شنود و این گفته‌ها چندان هم معیار درستی ندارد.

دیدار لاریجانی با رئیس کمیسیون سیاست خارجی مجلس فرانسه علی لاریجانی امروز در دیدار با ماریل دوسارنز، رئیس کمیسیون سیاست خارجی مجلس فرانسه با تاکید بر اهمیت روابط اقتصادی با فرانسه، گفت: کشور فرانسه به خوبی می‌تواند در منطقه نقش آفرینی کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با وجود مذاکرات متعددی که وجود داشت، اما وعده رئیس جمهور فرانسه به رئیس جمهور ایران برای حفظ برجام محقق نشد، در واقع باید گفت مکانیزم اینستکس روی کاغذ مانده است.

وی با اشاره به همکاری فرانسوی‌ها در کاشان، بیان کرد: در شرایطی که روابط بین بانکی فراهم نیست چگونه می توان فعالیت اقتصادی بین شرکت‌های دو کشور ایجاد کرد؟ شرکت توتال اولین شرکت فرانسوی بود که بعد از خروج ترامپ از برجام ایران را ترک کرد.

رئیس دستگاه قانون گذاری کشور تاکید کرد: نمایندگان مجلس دو کشور می‌توانند نقش مهمی در تصمیم گیری‌ها ایفا کنند.

رئیس کمیسیون سیاست خارجی مجلس فرانسه در این دیدار گفت: روابط و گفت‌وگوی پارلمانی اهمیت بسیاری دارد چرا که نمایندگان دو کشور می‌توانند در شرایط سخت، نقش موثری ایفا کنند، از این رو روابط دوجانبه را بسیار مهم می دانیم.

وی بیان داشت: ایران و فرانسه در سطوح مختلف از جمله علمی، فرهنگی، پزشکی و ورزشی روابط دارند که به دنبال توسعه آن هستیم، از سوی دیگر در این دیدار می خواهیم تعلق خاطر فرانسه به برجام را یادآوری کنیم، نیت و تلاش ما این است که اینستکس راه اندازی و  کار شود.

رئیس کمیسیون سیاست خارجی مجلس فرانسه ادامه داد: امنیت منطقه برای ما مهم است و می‌خواهیم مسئله سوریه با راه حل سیاسی خاتمه پیدا کند و شرایطی فراهم شود که صلح در یمن برقرار باشد.

دوسارنز با بیان اینکه حفظ برجام برای اروپا مهم است، بیان داشت: تلاش هایی در حال انجام است که برجام حفظ شود و فرانسه برای رسیدن به این هدف مصمم بوده، این مهم است که طرفین مذاکره به نقطه نظرات مشترک برسند، اراده ای در اتحادیه اروپا وجود دارد که برجام حفظ شود.

افتخار می‎کنیم «آخوندحکومتی» هستیم

آیت الله سید احمد خاتمی در دیدار با فرمانده و اعضا شورای فرماندهی تیپ ۸۳ امام جعفر صادق (ع) با اشاره به اینکه فلسفه تشکیل تیپ ۸۳ تثبیت روحیه جهادی بود اظهار داشت: سازماندهی طلاب جهادی به خصوص بعد از جنگ جایی خالی بود که توسط تیپ ۸۳ پر شد و اگر این طلاب جهادی توسط تیپ ۸۳ سازماندهی نمی شدند چه بسا پراکنده شده و از ظرفیت آنان استفاده بهینه نمی شد.

عضو جامعه مدرسین حوزه عملیه قم افزود: الحمدلله تیپ ۸۳ امام جعفر صادق (ع) از باب ( لَّمَسْجِدٌ أُسِّسَ عَلَی ٱلتَّقْوَی مِنْ أَوَّلِ یَوْمٍ أَحَقُّ أَن تَقُومَ فِیهِ ) از ابتدا مخلصانه این تشکیلات جان گرفت و الحمدالله مخلصانه ادامه پیدا کرد و کسانی که با اصل انقلاب میانه ندارند طلاب انقلابی و تیپ امام جعفر صادق (ع) را نمی پسندند.

امام جمعه موقت تهران در ادامه با اشاره به ترفند ضد انقلاب برای دور کردن طلاب و روحانیون انقلابی از انقلاب با  تعبیر آوردن به «آخوند حکومتی» اظهار کرد: ما افتخار می کنیم سرباز نائب امام زمان (عج) و آخوند حکومتی هستیم چرا که تنها گذاشتن نائب امام زمان تنها گذاشتن امام زمان (عج) است.

عضو شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) در پایان با اشاره به دیدار نخست وزیر ژاپن با رهبر معظم انقلاب و تحقیر آمریکا اظهار کرد: صلابت امام خامنه ای مدظله العالی در دیدار با نخست وزیر ژاپن اوج عزت تشیع بود ما افتخار می کنیم سرباز این آقا باشیم.

تعیین میزان مستمری مشمولان قانون تأمین اجتماعی در سال جاری

هیئت وزیران در جلسه ۱۱ /۲/ ۱۳۹۸ به پیشنهاد شماره ۲۰۴۶۱ مورخ ۱۰ /۲/ ۱۳۹۸وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و به استناد ماده (۹۶) قانون تأمین اجتماعی - مصوب ۱۳۵۴-  تصویب کرد:

۱- از تاریخ ۱/۱/ ۱۳۹۸ کلیه مستمری­های بازنشستگی، ازکارافتادگی و مجموع مستمری بازماندگان مشمولین قانون تأمین اجتماعی که تا پایان سال ۱۳۹۷ برقرار شده­اند، براساسمصوبه ۲۷ /۱۲/ ۱۳۹۷ شورای­عالی کار، برای دریافت­کنندگان حداقل مستمری به مبلغ پانزده میلیون و یکصد و شصت و هشت هزار و هشتصد و ده  (۸۱۰ر۱۶۸ر۱۵) ریال، به میزانسی و شش و نیم درصد (۵/۳۶%) و برای سایر سطوح به میزان سیزده درصد (۱۳%) مستمری آنان در پایان اسفند ماه ۱۳۹۷ به علاوه مبلغ ثابت دو میلیون و ششصد و یازده هزار و چهارصد و هفتاد (۴۷۰ر۶۱۱ر۲) ریال افزایش می ­یابد.

۲- افزایش مستمری سایر افرادی که به نسبت پرداخت حق بیمه برقرار شده است، تا حداقل مستمری، به میزان سی و شش و نیم درصد (۵/۳۶%) و مستمری­های بیش از حداقل، همانند سایر سطوح و به نسبت سنوات پرداخت حق بیمه خواهد بود.

معاون اول رئیس جمهور این مصوبه را به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان برنامه و بودجه ابلاغ کرد.

عجیب است که برخی می‌خواهند برای دشمن مرموز و مزوّر ملت جشن بگیرند آیت الله علی اکبر رشاد در اجلاسیه شورای حوزه‌های علمیه استان تهران، اظهار کرد: اینکه سفارتخانه‌های اجنبی و بخصوص نمایندگی سیاسی کشورهایی با سابقه ممتد استعماری در جهان اسلام همچون ایتالیا و انگلستان با برگزاری مراسمات، در کشور اقدام به هنجارشکنی می‌کنند، برای مردم ما قابل تحمل نیست. آیا مقامات مسئول از این تحرکات و هنجارشکنی‌ها مطلع هستند یا مطلع نیستند؟ اگر مطلع نیستند که مایه تعجب و تأسف است! و اگر مطلعند اما بی‌تفاوتند که صدچندان مایه تعجب و تأسف است!

وی خطاب به مسئولان امر تأکید کرد: اینکه در خبرها آمده است سفارتخانه دولت استعماری با اخذ مبالغی از برخی شرکت‌های ایرانی، هزینه جشن تولد عجوزه انگلیس را تأمین و با دعوت از برخی چهره‌های فرهنگی معلوم‌الحال و فعالین سیاسی بی‌بته، در صدد برپایی چنین جشنی است، آیا واقعیت دارد؟ اگر واقعیت دارد چرا واکنشی از سوی مسئولین نسبت به این رفتارهای تحقیرآمیز دیده نمی‌شود؟ آیا ملت ایران باید به مناسبت تولد این عجوزه  منحوسه که وجودش طی دوره حیات سراسر سیاهش مایه این همه خسارت و نحوست برای کشور ما و جهان اسلام بوده است شادی کنند؟ وا اسفا! این اخبار و اعمال انسان را به یاد دوره بی‌فرهنگی قجری و فرومایگی قجرها می‌اندازد.

رشاد افزود: سلطنت و ملوکیت خود نشانه عقب‌افتادگی و حماقت سیاسی است و ملکه‌پرستی عین خرافه‌گرایی و سفاهت فرهنگی است و انگلیسی‌های پر ادعا در حد اعلا درجه گرفتار آنند و با کمال وقاحت در قرن بیست‌ و یکم همچنان بر طبل این افکار و اعمال قرون وسطایی می‌کوبند! و برای تولد سمبل این افکار و اعمال خرافی جشن برپا می‌کنند، آنگاه انسان ملاحظه کند که یک عده فرهنگی‌نما و سیاست‌ باز مشکوک و متملق می‌خواهند با وقاحت و خفت در جشن تولد این مولود منحوس که نماد و نمود این حماقت و سفاهت است، شرکت کنند بسی غم‌انگیز و تأسف‌آور است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تاکید کرد: برای این عجوزه و دولت فخیمه‌اش که طی دهه‌ها و بلکه طی قرون جز نحوست و خباثت برای ملل مختلف و بیش از همه برای ملت ما چیزی نداشته است، آیا باید جشن گرفت یا سوگواری کرد؟ جرایم و جنایات بی‌حد و حصر دولت سراسر نکبت و نحوست روباه پیر هرگز از خاطره تاریخی مردم ما زدوده نخواهدشد؛ دولت استکباری آمریکا یکی از محصولات منحوسه این شجره ملعونه است. دولت انگلستان همیشه و همچنان در حال جنگ با ماست، عجیب است که برخی می‌خواهند برای دشمن مرموز و مزوّر ملت جشن بگیرند. کسانی که در چنین آئینی حضور پیدا کنند بدانند: در صورت شرکت در این مراسم منحوس از نظر مردم ما در زمره منفورترین خواهند بود.

سال ۹۸ سال پربرکتی برای نیروی پدافند هوایی است

 امیرسرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و هیئت همراه ضمن بازدید از قسمت های مختلف دانشگاه نیروی پدافند هوایی، با فرماندهان و مسئولین این دانشگاه نیز دیدار کرد.

فرمانده کل ارتش در این دیدار گفت: سال ۹۸ سال پربرکتی برای نیروی پدافند هوایی است که باید این فرصت را غنیمت شمرد.

 وی با بیان اینکه دانشگاه افسری از دیدگاه مقام معظم رهبری مهمترین بخش برای ارتش محسوب می شود، افزود: تمام تلاش فرماندهان و مسئولین دانشگاه باید این باشد که افسران خوب تربیت کرده، تمام تجربیات خود را در اختیار دانشجویان قرار دهند و همچنین دانشجویان را پس از فارغ التحصیلی مورد ارزیابی قرار دهند.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: انتخابات سال 1388 پدافند هوایی سازمان تامین اجتماعی سیاسی سید احمد خاتمی شورای نگهبان عباسعلی کدخدایی علی لاریجانی مجلس شورای اسلامی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران هیئت وزیران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۰۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخبار سیاسی ۸ فروردین؛ دیدار هنیه با رئیسی/تصویب ضوابط دستمزد/افزایش جرایم رانندگی

«دیدار دفتر حماس با رئیسی»، «تصویب ضوابط حقوق و دستمزد» و «برگزاری دومین جلسه هیات دولت در سال ۱۴۰۳» از موضوعات مهم خبری هشتم فروردین ۱۴۰۳ حوزه سیاست بود که می‌توانید در گزارش زیر مشروح آنها را بخوانید.

به گزارش ایسنا، ظهر امروز اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و هیات همراه با سید ابراهیم رئیس دیدار کردند.

سید ابراهیم رئیسی در این دیدار ضمن تبریک ایام ماه مبارک رمضان و همچنین پیروزی و خلق حماسه‌ بزرگ مردم غزه در شکست سیاست‌ها و اهداف رژیم غاصب صهیونیستی، تاکید کرد که بی‌تردید پیروزی قطعی و نهایی از آن ملت فلسطین است و شکست فرجام رژیم صهیونیستی و حامیان آن خواهد بود.

وی از خدای متعال برای شهدای عالیقدر غزه علوّ درجات و برای مجروحین و بازماندگان شفای عاجل و صبر و بردباری مسئلت کرد و افزود: جمهوری اسلامی ایران در دفاع از حقوق ملت فلسطین استوار است و همواره در کنار مردم فلسطین خواهیم بود و به حمایت خود از آرمان فلسطین افتخار می‌کنیم.

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) نیز در این دیدار ضمن ابلاغ سلام مردم فلسطین، ساکنان غزه و مجاهدان در میدان نبرد با رژیم صهیونیستی به دولت و ملت ایران و قدردانی از تلاش‌های جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مردم مظلوم فلسطین، نگاه دینی و اعتقادی به حمایت از مسئله فلسطین را ناشی از نگاه ریشه‌دار و عمیق مسئولان جمهوری اسلامی ایران دانست و ضمن ارائه گزارشی مفصل از وقایع جاری و چشم انداز تحولات در غزه تصریح کرد: عملیات طوفان‌ الاقصی دستاوردهای کم‌نظیری برای ملت فلسطین به همراه داشته است.

رئیس جمهور همچنین در جلسه هیات دولت،‌ با تبریک ولادت باسعادت حضرت امام حسن مجتبی (ع)، از برنامه‌ریزی و برگزاری اجتماع معنوی روز گذشته مردم روزه‌دار در ورزشگاه آزادی تجلیل و بر ضرورت فراهم کردن بستر افزایش نشاط اجتماعی تأکید کرد.

در حاشیه همین جلسه  سخنگوی دولت در جمع خبرنگاران اعلام کرد که به پیشنهاد فراجا و برخی دستگاه‌های مرتبط، پیشنهادی برای به‌روزرسانی جرایم راهنمایی و رانندگی مورد بررسی هیات وزیران قرار گرفت و آیین‌نامه این جرایم متناسب با نرخ تورم به‌‎روزرسانی شد که به زودی ابلاغ خواهد شد.

وی همچنین افزود: با توجه به ابلاغ کلیات قانون بودجه ۱۴۰۳ در روزهای پایانی سال ۱۴۰۲ امروز ضوابط اجرایی بودجه برای حوزه حقوق و دستمزد به تصویب هیات وزیران رسید و ان شاء الله به زودی ابلاغ می شود که بتوانیم اجرای بودجه را از فروردین آغاز کنیم و ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد هم اولین آیین نامه اجرایی بودجه است که الحمدالله در دومین جلسه دولت در سال به تصویب رسید و سرعت پیشنهاد آیین نامه های بودجه خوب و قابل قبول بود.

احسان خاندوزی وزیر اقتصاد هم خبر خوبی برای صادرکنندگان داشت و اعلام کرد که امروز هیأت دولت مصوب کرد درباره عوارض صادرات خام و نیمه‌خام مصوبه اسفند ۱۴۰۲ عیناً تکرار شود و صادرکنندگان می‌توانند فرآیند صادرات را آغاز کنند.

افتتاح پالایشگاه‌ جمع‌آوری گازهای میادین نفتی غرب کشور با حضور رئیس جمهور خبری بود که وزیر نفت به خبرنگاران داد و گفت: تا دو ماه آینده یک کارخانه در غرب کشور با حضور رئیس‌جمهور افتتاح می‌شود تا شاهد جمع‌آوری گازهای مشعل از میادین نفتی غرب کشور باشیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه هم در اظهاراتی تاکید کرد که  هم موضوع ثبت سفارش خودرو و هم تامین ارز خودرو برای واردات بر اساس مصوبه دولت در حال انجام است و دولت در مورد وردات خودرو قانونبر اساس قانون عمل کرده است.

ازطرف دیگر وزیر ارتباطات توضیحاتی درباره شرایط افزایش سرعت اینترنت ارائه کرد و افزود: بارها گفتم که در شهرهایی که فیبر نوری راه اندازی می شود، مشترکینی که فیبر نوری دریافت کنند، سرعت اینترنت شان تا ۱۰۰۰ مگابیت بر ثانیه یعنی صدبرابر سرعت موجود افزایش پیدا می کند، پس به هیچ وجه وعده افزایش صد برابری سرعت اینترنت در سال ۱۴۰۳ را ندادیم.

وی ادامه داد: این آروزی ماست و برای آن تلاش می کنیم و ان شاءالله طبق قانون برنامه هفتم توسعه تا پایان برنامه باید همه ساختمان های کشور از طریق فیبر نوری متصل شوند و ان شاء الله آن روز روزی است که همه افزایش صد برابری سرعت را احساس خواهند کرد.

گزارش کامل ایسنا از گفت‌وگوهای خبرنگاران با اعضای هیات وزیران در حاشیه جلسه هیات دولت را نیز می توانید در این لینک دنبال کنید.

****

صبح امروز،‌ مراسم تشییع زهرا شجاعی دبیرکل مجمع زنان اصلاح‌طلب و رئیس مرکز امور مشارکت زنان در دولت اصلاحات از مقابل منزل وی در خیابان فروردین غربی به سمت مسجد الزهرا در خیابان شهید عراقی برگزار شد.

لازم به ذکر است که مراسم سومین روز درگذشت وی پنجشنبه ۹ فروردین از ساعت ۱۳ و ۳۰ تا ۱۵ در مسجد «رسول اعظم» در تقاطع خیابان گیلان‌ و شهید عراقی، برگزار می‌شود.

زهرا شجاعی روز گذشته بعد از تحمل یک دوره بیماری در سن ۶۷ سالگی درگذشت.

همچنین بنابر اطلاعیه مجمع روحانیون مبار مراسمی برای بزرگداشت چهلمین روز درگذشت آیت‌الله سیدمحمد موسوی بجنوردی در روز ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ مصادف با ۲۵ رمضان در مرکز  دائره‌المعارف  بزرگ اسلامی تالار رسول اکرم (ص) برگزار می‌شود.

****

امروز همچنین رییس‌ مجلس‌ شورای‌ اسلامی با انتشار پیامی از دست‌ اندرکاران بزرگ‌ترین رویداد قرآنی کشور «محفل قرآنی امام حسنی‌ها(ع)» قدر دانی کرد.

در پیام محمدباقر قالیباف آمده است: برپایی بزرگترین رویداد قرآنی کشور با حضور و اجتماع باشکوه قرآن‌دوستان در برنامه «محفل قرآنی امام حسنی‌ها(ع)» در استادیوم آزادی تهران جلوه‌ای درخشان از عشق و ارادت ملت موحد و خداجوی ایران‌ اسلامی به کتاب‌ الهی و شعائر دینی را در تاریخ ثبت و به یادگار گذاشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مدافع پرسپولیس مدال افتخار خواهد گرفت!
  • دیدار با جانبازان و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس در تکاب
  • نشان افتخار رئیس جمهوری برای یک بازیکن پرسپولیس
  • اخبار سیاسی ۸ فروردین؛ دیدار هنیه با رئیسی/تصویب ضوابط دستمزد/افزایش جرایم رانندگی
  • نشان افتخار رئیس جمهوری برای یک بازیکن پرسپولیس | اتفاق تاریخی رقم خورد
  • تحولات اوکراین|زلنسکی دبیر شورای امنیت را هم برکنار کرد
  • در یک قدمی جنگ جهانی سوم
  • حمایت ریو فردیناند از وینیسیوس جونیور: به تو افتخار می‌کنم، برادر
  • توصیه‌ها و تاکیدات رئیس جمهور در دیدار خیرین
  • لایی تونی کروس به ژیرو در جریاد دیدار آلمان و فرانسه / فیلم