Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-25@12:01:47 GMT

خواستگار ناکام خانواده دختر را به گلوله بست

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۰۵۲۷

به گزارش معاونت اجتماعی استان فارس، سرهنگ کاووس محمدی اظهار داشت: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیس 110 مبنی بر وقوع یک فقره قتل، بلافاصله ماموران کلانتری 27 گلستان شهرستان شیراز برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: ماموران در بررسی اولیه مطلع شدند پسر جوانی که از دختر مورد علاقه‌اش جواب منفی شنیده است در اقدامی جنون‌آمیز به در منزل این دختر مراجعه و جواب رد خواستگار را با شلیک گلوله گرم پاسخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی فارس با بیان اینکه در این حادثه دلخراش دختر به همراه خواهر و مادرش به قتل رسیده است، اضافه کرد: با تلاش ماموران نیروی انتظامی استان، قاتل متواری در کمتر از 4 ساعت دستگیر و به مقر پلیس آگاهی انتقال داده شد.

محمدی با بیان اینکه متهم علت و انگیزه قتل را اختلاف خانوادگی دانست و افزود: بر هم زدن امنیت و آسایش شهروندان خط قرمز پلیس است و کسانی که در این زمینه عرض اندام کنند با برخورد سخت و شدید پلیس روبه‌رو می‌شوند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۰۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف سکه‌های تاریخی از یک متهم در مسافرخانه ای در فسا

سرهنگ فرهاد آراوند فرمانده انتظامی شهرستان فسا بیان کرد: در پی گزارش مردمی مبنی بر فعالیت فردی سودجو در امر خرید و فروش عتیقه جات، ماموران پلیس رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او ادامه داد: ماموران با کنترل تردد فرد مورد نظر و اقدامات تخصصی از قصد او برای فروش تعدادی سکه تاریخی در شهرستان شیراز مطلع شدند.

سرهنگ آراوند تصریح کرد: ماموران پلیس پس از تحقیقات تکمیلی متوجه شدند که متهم در یک مسافرخانه سکونت دارد و با گرفتن نیابت قضایی او را دستگیر و به مقر پلیس انتقال دادند.

فرمانده انتظامی فسا با اشاره به اینکه در بازرسی از محل سکونت متهم ۶۸ عدد سکه مربوط به دوره اشکانی کشف شد، گفت: برابر نظر کارشناسان اداره میراث فرهنگی ارزش اموال مکشوفه ۳۵ میلیارد ریال برآورد شده است. 

این مقام انتظامی اضافه کرد: متهم پس از تکمیل پرونده و سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  •  دختر نوجوان قربانی بازی کودکانه خواهرزاده‌اش شد
  • همه مرد‌های مجرد نون خ خواستگار این دختر بودند
  •  کشف بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان سمنان
  • همه مردهای مجرد نون خ خواستگار این دختر بودند ‌| ویدئو
  • کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد
  • کشف سکه‌های تاریخی از یک متهم در مسافرخانه ای در فسا
  • کشف ۲۰ تُن آرد احتکار شده در اسلامشهر
  • فریب دختر ۱۸ ساله با وعده ازدواج و مهاجرت