Web Analytics Made Easy - Statcounter

تعداد بازدید : 4 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

خبر های مرتبط

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 رامبد جوان سفر به کانادا رامبد فیلم روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۰۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت در دور دوم انتخابات برای چه گروهی مجاز است؟

به گزارش جام جم آنلاین البرز، مهدی آقابراری معاون سیاسی فرمانداری کرج، در پاسخ به این سوال که چه کسانی می‌توانند در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کنند؟ اظهار کرد: همه اقشاری که سن رای گیری را پشت سر گذاشته باشند می‌توانند در انتخابات شرکت کنند. آقابراری افزود: مرحله دوم انتخابات در ۲۲ حوزه برای مشخص شدن نمایندگان ۴۵ کرسی از بین ۹۰ نفر برگزار خواهد شد. وی با یادآوری رضایت رهبر معظم انقلاب اسلامی از برگزاری امن انتخابات، از حضور آگاهانه مردم قدردانی کرد و افزود: حضور آگاهانه، هوشمندانه و زمان شناسانه مردم در انتخابات با وجود تلاش‌های دشمن برای به حاشیه بردن انتخابات، ستودنی است. معاون سیاسی فرمانداری کرج در ادامه درباره شیوه برگزاری مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: طبق اعلام وزارت کشور تنها در هشت حوزه انتخابیه که ۲ کرسی آن به مرحله دوم رسیده است، انتخابات به شکل تمام الکترونیک خواهد بود. رئیس ستاد انتخابات کرج همچنین خواستار اطلاع رسانی دقیق در مورد افراد واجد شرایط شد که در این مرحله می‌توانند رای بدهند و تصریح کرد: کسانی که در دور اول در همان حوزه انتخابیه رای داده‌اند یا کسانی در مرحله اول انتخابات در هیچ حوزه و شهرستانی شرکت نکرده باشند، مجاز به شرکت در این دور از انتخابات هستند

دیگر خبرها

  • دفاع در برابر ظالم یکی از مسلمات و توصیه‌های قرآن است
  • کله پاچه برای چه کسانی مضر است؟
  • یارانه نقدی چه کسانی واریز شد؟
  • درخشش نگار‌گری ایرانی در مجامع جهانی
  • بازداشت دختر و همسر عابدزاده به دلیل بی‌حجابی
  • ماجرای بازداشت همسر و دختر احمدرضا عابدزاده چه بود؟
  • ماجرای بازداشت همسر و دختر احمدرضا عابدزاده + جزئیات
  • شمسایی: هدف اول تیم ملی فوتسال کسب سهمیه جام‌جهانی است
  • شرکت در دور دوم انتخابات برای چه گروهی مجاز است؟
  • (عکس) پست اینستاگرامی جدید رسول خادم بدون اشاره به جنجال‌های اخیر