Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری مهر – گروه استانها: استقبال پرشور هواداران ارومیه و ازدحام تماشاگران داخل سالن در این مسابقه بسیار بیشتر از بازی دیروز ایران مقابل کانادا بود و نه تنها ظرفیت سالن تکمیل بود بلکه هیچ فضای خالی در سالن وجود نداشت.

*مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان با حضور در سالن غدیر ارومیه، مسابقه تیم‌های ایران و لهستان در قالب هفته سوم لیگ ملت های والیبال را از نزدیک تماشا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*در مسابقه امروز ایران و لهستان اجازه ورود بوق به سالن داده نشد و به همین دلیل تماشاگران بیشتر مشغول تشویق تیم ملی ایران هستند با موج مکزیکی و تشویق ایسلندی به تشویق بی امان تیم ملی پرداختند.

* فروش بلیط مازاد موجب شد با آغاز بازی ایران و لهستان سیل مراجعه هواداران والیبال به سالن والیبال ۶ هزار نفری الغدیر ارومیه راه افتاد و این اتفاق در حالی است که به گفته عوامل پذیرش و دریافت بلیط مسابقات، نزدیک به ۱۰ هزار نفر در سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه پذیرش شده است.

* مجری سالن با پیام‌های مکرر در بین مسابقه والیبال، از تماشاگران خواست برای عدم ایجاد مشکل، به سایر تماشاگران هم جای دهند تا اتفاقی به سبب ازدحام رخ ندهد.

*به دلیل برخی مشکلات فدراسیون والیبال نتوانست از سیستم جدید ویدئو چک‌ها استفاده کند به همین دلیل از همان سیستم استفاده کردند که کیفیت بالایی نداشت و در امتیازات پایانی دیدار ایران و لهستان دردسر سازد شد.

کد خبر 4641642

منبع: مهر

کلیدواژه: والیبال لیگ جهانی والیبال حاشیه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۰۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت تماشاگران شمس آذر قزوین مقابل پیکان

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقه تیم‌های شمس آذر قزوین و تراکتور در هفته بیست و یکم برگزار و از سوی تماشاگران تیم شمس آذر قزوین تخلفاتی مبنی بر انداختن لیزر، پرتاب نارنجک دستی و سنگ به زمین مسابقه رخ داد.این تیم به پرداخت ۴۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قطعی است.

با توجه به قطعیت دادنامه صادره یک جلسه محرومیت تعلیقی تماشاگران باشگاه شمس آذر قزوین با موضوع دادنامه ۱۹۴۲ نیز به اجرا در خواهد آمد.

گفتنی است تیم فوتبال شمس اذر قزوین روز سه شنبه آینده در قزوین به مصاف پیکان می رود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • روایت جالب مربی لهستانی تیم والیبال ایران از خوردن بهترین هندوانه و سخت بیدار شدن صبح
  • هینن سرمربی تیم ملی والیبال چین شد
  • جادوگر آرژانتینی یک قدم تا قهرمانی بزرگ
  • یاناس ویچیچ:میلیون‌ها ایرانی عاشق والیبال هستند
  • محرومیت تماشاگران شمس آذر قزوین مقابل پیکان
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • آلومینیوم - پرسپولیس، با حضور تماشاگران
  • جواد نکونام یک استقلالی را به آرزویش رساند + عکس
  • تخریب کلامی ستاره جهانی ورزش ایران | اول چند مسابقه قهرمان شو بعد اینطور حرف بزن!
  • از ارومیه تا تیم ملی: والیبال ایران و یک مربی جذاب