Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی والیبال لهستان گفت: به هواداران ارومیه‌ای تبریک می‌گویم که این چنین ایران را حمایت کردند.

به گزارش ایسنا، هینن سرمربی تیم ملی والیبال لهستان پس از باخت سه بر دو مقابل ایران گفت: شما می‌دانید نزدیک‌ترین کافی شاپ اینجا کجاست؟ چون به معروف قول دادم در صورت باخت او را به یک قهوه دعوت کنم و الان باید به قولم عمل کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: فکر می‌کنم بازی زیبایی بود، با تمام توان بازی کردیم. باید به این هواداران که یکی از عوامل باخت ما بودند افتخار کنید. از همه تماشاگران تشکر می‌کنم که برای تماشای والیبال آمدند و تیم خود را تشویق کردند.

سرمربی تیم ملی والیبال لهستان گفت: تیم شما مستحق برد بود، اگر در بین بازی با معروف و ایگور بحث کلامی داشتیم فقط برای داخل بازی بود، برای اینکه یک والیبال زیبا تماشا کنیم اما در خارج از زمین کاملاً با یکدیگر دوست هستیم و هر دو از دوستان خوب من به شمار می‌روند.

او در مورد نتایج لهستان و انتقادات رسانه‌های لهستانی گفت: در قهرمانی جهان رسانه‌های لهستانی کفته بودند اگر ما قهرمان نشویم من را به آتش خواهند کشید. من از ۹۹ درصد کسانی که از من انقاد می‌کنند باروی باز استقبال می‌کنم چون باعث پیشرفت من هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ایران لهستان سرمربی تیم ملی والیبال لهستان هفته سوم لیگ ملت های والیبال 2019 ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۰۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در کره تیم گرفت!

به گزارش "ورزش سه"، موریسیو موتا پائز سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران که قرار است به زودی به تهران سفر کند، و ایران را در لیگ ملتهای والیبال همراهی کند، باشگاه جدیدش را انتخاب کرد.

باشگاه سئول ووری کارد کره جنوبی، دیروز اعلام کرد که با پائز برای فصل آینده قرارداد بسته است و این مربی برزیلی فصل بعد در این لیگ خواهد بود.

پائز که در فصلی که گذشت در تیم پادولیانی اوکراین دو قهرمانی حذفی و سوپر کاپ و یک نایب قهرمانی لیگ را کسب کرده بود، حالا باید دید در لیگ کره جنوبی چه خواهد کرد. تیم سئول فصل گذشت نتوانست به فینال لیگ کره برسد و حالا با موریسو موتا پائز به دنبال قهرمانی است. این باشگاه کره ای علاوه بر پائز، با واتانارا سیریل دستیار پائز نیز قرارداد بست.

لیگ برتر والیبال کره جنوبی از اواخر شهریور ماه آغاز می‌شود و تا اوایل فروردین ماه ادامه خواهد داشت. او پس از پایان لیگ ملتهای والیبال به سئول سفر خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • کمالوند: باخت برابر پرسپولیس را به گردن می‌گیرم/ برای بقای صنعت نفت در لیگ ناامید نیستیم
  • باخت مقابل پرسپولیس را گردن می‌گیرم/ خاک عالم بر سر ما!
  • تقسیم امتیاز همسایه‌ها؛ کامبک پیکان برای فرار از باخت برابر هوادار
  • زنوزی: سرمربی جدید تراکتور خارجی خواهد بود
  • مالک باشگاه تراکتور: سرمربی بعدی هم خارجی است
  • صحبت‌های زنوزی درباره سرمربی جدید تراکتور و جذب ۴ ملی‌پوش!
  • صحبت‌های زنوزی درباره جدایی خمس و سرمربی جدید تراکتور
  • سرمربی تیم ملی والیبال ایران در کره تیم گرفت!
  • تعداد بازیکنان و برنامه تیم‌ها در لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴
  • جزئیاتی از مهم‌ترین VNL تاریخ والیبال ایران