Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس از دستگیری فردی در شیراز خبر داد که خانواده دختر مورد علاقه خود را به گلوله بسته است.

سرهنگ کاووس محمدی، گفت: در پی اعلام مرکز فوریت پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره قتل بلافاصله مأموران کلانتری ۲۷ گلستان شهرستان شیراز برای بررسی موضوع سریع به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مأموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند پسر جوانی از دختر مورد علاقه‌اش جواب منفی شنیده در اقدامی جنون آمیز به درب منزل این دختر مراجعه و جواب رد خواستگار را با شلیک گلوله گرم پاسخ داده است.

سرهنگ محمدی با بیان اینکه در این حادثه دلخراش دختر به همراه خواهر و مادرش و قتل رسیده، عنوان داشته: با تلاش مأموران جان بر کف نیروی انتظامی استان قاتل متواری در کمتر از ۴ ساعت دستگیر و به مقرر پلیس آگاهی دلالت داده شد.

معاون اجتماعی پلیس فارس با بیان اینکه متهم علت و انگیزه قتل را اختلاف خانوادگی عنوان کرد، گفت: برهم زدن آسایش و امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و کسانی که در این زمینه عرض اندام کنند با برخورد سخت و شدید پلیس روبه‌رو می‌شوند.

منبع: خبرگزاری ایلنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: قاتل قتل حادثه خواستگار کینه جو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۰۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل فراری در شوش

فرمانده‌ انتظامی شوش گفت: در پی وقوع یک فقره قتل در دزفول، قاتل فراری در کمتر از ۲۴ ساعت در شوش دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از خبرگزاری پلیس، محمد محمدی‌نسب اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره قتل با سلاح جنگی در شهرستان دزفول و متواری شدن قاتل، موضوع در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس با انجام اقدامات پلیسی قاتل را کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیات غافلگیرانه او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شوش با اشاره به کشف دو قبضه سلاح جنگی کلاشینکف به کار رفته در قتل از مخفیگاه متهم، خاطرنشان کرد: متهم در تحقیقات پلیس به بزه ارتکابی اعتراف و انگیزه خود را اختلافات طایفه‌ای عنوان کرد.

محمدی‌نسب اضافه کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

کد خبر 746969

دیگر خبرها

  • همه مرد‌های مجرد نون خ خواستگار این دختر بودند
  • یک متهم کمتر از ۳ ساعت در گرگان دستگیر شد
  • دستگیری زن قاتل در اردبیل در کمتر از ۲۴ ساعت
  • زن قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • دستگیری متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد
  • دستگیری قاتل در کمتر یک ساعت در خوی
  • دستگیری دزدان جادوگر با شلیک گلوله!
  • دستگیری قاتل فراری در شوش
  • دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت