Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-18@03:42:55 GMT

شهر رشت نیازمند یک خدمتگزار است

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۰۸۱۳

شهر رشت نیازمند یک خدمتگزار است

جعفرزاده گفت: شهر رشت نیازمند به یک خدمتگزار است و از شهردار جدید می خواهیم که با تمام توان به مردم این شهر خدمت کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «غلامعلی جعفرزاده» امروز (شنبه، ۲۵ خرداد) در مراسم معارفه شهردار جدید رشت با بیان اینکه رشت شهر اولین هاست گفت:  رشت شهری است که نسبت به سایرین امکانات بیشتری دارد، شهر مبتکر و خلاق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده مردم رشت در مجلس با اشاره به اینکه شهرداران گذشته زحمات بسیاری در راستای پیشرفت شهر کشیدند بیان کرد: همه تلاش و کار کردند و خیانتی صورت نگرفت ولی کارهای زیادی انجام نشده مانده، دو رودخانه آلوده و بزرگ‌ترین تالاب که بلا استفاده مانده، در این شهر ترافیک بسیار سنگین و خدمات شهری عقب مانده است.

 

وی با تاکید بر اینکه حدود ۱۱ ماه این شهر تقریبا تعطیل بود گفت: از شهردار جدید رشت می‌خواهیم نگاه ویژه داشته باشند چون حساسیت ها به بالاترین حد خود رسیده و مردم این شهر تشنه خدمت هستند.

 

جعفرزاده افزود: شهر رشت نیازمند به یک خدمتگزار است و ما با تمام توان در خدمت این شهر هستیم و از شهردار جدید هم می خواهیم که با تمام توان به مردم این شهر خدمت کند.

 

در ادامه مراسم «رضا رسولی» گفت: دو ماه سخت و تلخ را پشت سر گذاشتیم و به دلایل مختلف فرایند انتخاب شهردار بعد از همکاری با دکتر نصرتی سلب شد، این فرآیند طولانی و سخت منجر به یک انتخاب خوب شد و حاج محمدی با آرای ۱۰ تن از ما انتخاب شد.

 

عضو شورای شهر رشت با اشاره به اینکه به نوعی از اتفاقات گذشته شرمساریم ادامه داد: حاج محمدی دارای دکترای مرتبط و همچنین دارای سابقه شهرداری در اسلامشهر و شاهرود و معاون عمرانی دانشگاه آزاد کشور بود و در زمان معاونت وی، دانشگاه آزاد کارهای عمرانی فراوانی انجام داد.

 

رسولی با تاکید بر اینکه سعی خواهیم کرد کارهای باقیمانده را به نحو احسن انجام دهیم اعلام کرد: در دو سال باقیمانده شورای شهر تعهد می کنیم که با سربلندی و رزومه قابل قبول با احترام رشت را به شورای بعدی تحویل داده و نشاط و توسعه را برای شهرمان رقم خواهیم زد.

 

«علی بهارمست» نیز با اشاره به اینکه در اوایل خدمت حساب های شهرداری رشت مسدود شده بود گفت: در ابتدای قبول مسئولیت سرپرستی در شهرداری رشت حتی توانایی پرداخت حقوق پرسنل را به دلیل مسدود بودن حساب شهرداری نداشتیم در عین حال همه مطالبات پرسنل با وجود تمامی این مشکلات تا اسفند ماه گذشته پرداخت شد.

 

سرپرست شهرداری رشت با اشاره به طرح تفصیلی شهر رشت اظهار کرد: گام های خوب و موثری در طرح تفصیلی شهر برداشته شده است.

 

وی با اشاره به آمادگی برای حوادث غیر مترقبه گفت: تلاش های فراوانی صورت گرفت و در این مدت کمترین مشکل آبگیری و حمل و نقل و ترافیک را داشتیم که متعاقب آن ۲۰ دستگاه اتوبوس خریداری شده تحویل گرفته شد و با تعمیر اتوبوس های قبلی ۸۰ دستگاه در ناوگان اتوبوسرانی برای تردد همشهریان قرار داده شد.

 

بهارمست با تأکید بر لزوم نیاز تصفیه خانه پسماند در شهرستان رشت بیان کرد: فاز آزمایشی تصفیه خانه مورد بهره برداری قرار گرفت که در مراحل انتقال تصفیه خانه به سراوان هستیم.

 

پایان پیام/597

منبع: شبستان

کلیدواژه: خطبه نماز جمعه نماز جمعه خبرگزاری شبستان خطبه های نماز جمعه آمریکا مقاومت دانشگاه آزاد اسلامی تودیع و معارفه استاندار گلستان علی بهارمست شهردار جدید رشت غلامعلی جعفرزاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۰۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصابات جدید در شهرداری سنندج

شهردار سنندج با صدور احکام جداگانه‌ای چندین معاون، مدیران مناطق، نواحی منفصل شهری و روسای برخی سازمان‌های تابعه شهرداری را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، سیدانور رشیدی، شهردار سنندج با صدور احکام جداگانه‌ای چندین معاون، مدیران مناطق، نواحی منفصل شهری و رؤسای برخی سازمان‌های تابعه شهرداری را منصوب کرد.

بر اساس این احکام، سامان ساعدی به عنوان سرپرست معاونت فنی و امور زیربنایی، علی اصغری به عنوان سرپرست سازمان خدمات شهری، حمید کریمی به عنوان شهردار منطقه یک و فواد کریمی به عنوان شهردار منطقه ۴ منصوب شدند.

عرفان فتحی نیز به عنوان شهردار منطقه ۳، فایق عبدالحکیمی به عنوان سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی و فضای شهری، مهدی زندیه به عنوان سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و داریوش ورمزیار به عنوان سرپرست شهرداری ناحیه منفصل شهری حسن‌آباد منصوب شدند.

همچنین امید وزیر به عنوان سرپرست شهرداری ناحیه منفصل شهری نایسر، کومار بابایی‌نژاد به عنوان سرپرست سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج و زاهد ساعدپناه نیز به عنوان سرپرست مدیریت پیشگیری از تخلفات شهری شهرداری سنندج منصوب شدند.

کد خبر 745159

دیگر خبرها

  • «ابوطالبی» مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان شد
  • «مرادیان‌نژاد» مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان شد
  • زاکانی: واردات واگن‌های مترو امسال انجام می‌شود
  • برنامه پشتیبانی شهرداری تهران برای دور دوم انتخابات مجلس
  • توزیع ۱۰۰ هزار تن آسفالت در پهنه غرب و شمال‌غرب تبریز
  • انتصاب مدیر جدید ارتباطات مردمی شهرداری قم
  • انتصابات جدید در شهرداری سنندج
  • لاین دوم بام ایلام احداث می‌شود
  • حل و فصل مشکلات در جلسات ملاقات مردمی
  • طرح ترافیک ۴۰ ساله تهران نیازمند جراحی