Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیبانی از تغییر ساعت کار اداری مراکز دولتی و غیر دولتی استان هرمزگان از ۲۶ تا ۲۸ خرداد به دلیل گرمای هوا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از هرمزگان و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری، « نازنین شیبانی » با صدور اطلاعیه ای خطاب به سازمان ها، ادارات کل، شرکت ها، موسسات دولتی، نهادهای انقلاب اسلامی، موسسات عمومی غیر دولتی، شهرداری ها و موسسات آموزشی گفت: با توجه به نزدیک شدن فصل تابستان و بروز گرمای شدید در استان و به منظور جلوگیری از قطعی احتمالی برق و رعایت حال شهروندان به این وسیله ساعت کار اداری در هرمزگان در روزهای ۲۶ لغایت ۲۸ خرداد از ساعت ۶:۳۰ صبح تا ۱۲ خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: ساعات کار بیمارستان ها، مراکز درمانی، خدماتی، امدادرسانی و آتش نشانی نیز به روال سابق است، ضمن آنکه دانشگاه ها و مراکز آموزشی در ایام تابستان دایر نخواهند بود.

 

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان تاکید کرد: مدیران دستگاه های اجرایی موظف هستند پس از پایان ساعات کار اداری نسبت به صرفه جویی در مصرف برق نظارت داشته باشند و در صورت گزارش عدم رعایت صرفه جویی با دستگاه متخلف برخورد قانونی خواهد شد.

 

شیبانی گفت: صداو سیمای مرکز خلیج فارس، همکاری لازم درخصوص ترویج فرهنگ صرفه جویی و تشویق مردم به این کار با شرکت برق استان را در دستور کار داشته باشد.

 

وی خاطرنشان کرد: همچنین شرکت توزیع نیروی برق استان به منظور کنترل و نظارت بر مصرف برق صنایع و حوزه های تجاری در دوره زمانی یاد شده تاکید و موارد تخلف را به استانداری گزارش دهد.

 

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: خطبه نماز جمعه نماز جمعه خطبه های نماز جمعه مجلس خبرگزاری شبستان تودیع و معارفه آمریکا مقاومت اجلاس شانگهای تغییر ساعات کاری اطلاعیه گرمای هوا هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۰۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهمنامه همکاری وزارت مهاجرین طالبان با موسسات خصوصی

وزارت امور مهاجرین و عودت‌کنندگان طالبان از امضای تفاهمنامه همکاری میان این وزارت با دو موسسه به ارزش بیش از دو میلیون و ۶۰۰ هزار دلار خبر داده است. 

براساس این تفاهم‌نامه‌ها، این مبلغ پول در بخش کمک‌های بشری برای بیش از ۱۶ هزار خانواده نیازمند به کار گرفته می شود.

به گفته مسئولان این کمک ها در مرکز و ولایت‌های پروان، کاپیسا، پنجشیر، لوگر، میدان وردک، پکتیا، پکتیکا، خوست، غزنی و ننگرهار به‌مصرف می‌رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • تغییر ساعت فعالیت ادارات هرمزگان به مناسبت شب‌های قدر
  • پخش زنده مراسم نخستین شب قدر در هرمزگان
  • جریمه یک شرکت به دلیل عدم عمل به تعهد ارزی
  • ارائه خدمات آزمایشگاهی به بیش از ۲۰۰۰ نفر در تعطیلات نوروز در هرمزگان
  • تغییر ساعت کاری ادارات بروجرد
  • امضای تفاهمنامه همکاری وزارت مهاجرین طالبان با موسسات خصوصی
  • با صرفه‌جویی روزانه حدود ۵۰ میلیون لیتر می‌توانیم به ‌سوی صادرات بنزین برویم
  • نخستین جت پهن پیکر چینی در راه است!
  • ابلاغ آیین نامه استقرار مدارس و مراکز غیر دولتی در مناطق، نواحی و محلات مختلف کشور
  • تغییر در ساعت فعالیت مترو تهران در شب های قدر