Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی جوانان اوکراین برای نخستین بار توانست فاتح جام جهانی اوکراین شود.

طرفداری- پس از حدود یک ماه برگزاری جام جهانی جوانان در کشور لهستان، این اوکراین بود با شکست کره جنوبی که توانست قهرمان جام جهانی جوانان 2019 لقب گیرد و البته که کمتر کسی انتظار قهرمانی اوکراین را داشت. 

اوکراین در گروه D مسابقات توانست بدون شکست و با پشت سر گذاشتن آمریکا، نیجریه و قطر به یک هشتم نهایی برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در یک هشتم نهایی، اوکراین توانست به راحتی با شکست 4-1 پاناما به مرحله بعدی برسد. در یک هشتم نهایی، زردپوشان با پیروزی 1-0 برابر کلمبیا، به مرحله نیمه نهایی رسیدند. در یک بازی سخت، اوکراین در نیمه نهایی با یک گل توانست ایتالیای مدعی را شکست دهد و به مرحله بعدی راه یابد. در فینال، کره جنوبی که تیم‌هایی چون ژاپن، سنگال و اکوادور را حذف کرده بود، برابر اوکراین قرار گرفت اما اوکراین در دیدار فینال توانست با نتیجه 3-1 کره جنوبی را شکست دهد و برای نخستین بار به عنوان قهرمانی جام جهانی زیر 20 ساله ها راه یابد. آندری لونین، دروازه بان رئال مادرید و سرهی بولتسا، وینگر دیناموکیف از جمله ستارگان اوکراین در این جام بودند.

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۰۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل سردار آزمون مانع شکست رم نشد

تیم فوتبال آاس رم با وجود گلزنی مهاجم ایرانی خود، مقابل بولونیا شکست خورد.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های آاس رم و بولونیا از هفته سی‌وسوم رقابت‌های فوتبال سری‌آ ایتالیا از ساعت ۲۰ برگزار شد و در نهای با برتری ۳ بر یک بولونیا به پایان رسید.

سردار آزمون، لژیونر ایرانی رم در این دیدار در ابتدا در ترکیب حضور نداشت و در دقیقه ۵۲ وارد زمین شد و زننده تک گل تیمش بود.

در نیمه اول در دقیقه ۱۴ اوساما العزوزی با یک قیچی برگردان توانست دروازه تیم میزبان را باز کند و در دقیقه ۴۵ جاشوآ زیرکزی برای بار دوم دروازه تیم رم را باز کرد. در نهایت نیمه اول به سود بولونیا به پایان رسید.

در دقیقه ۵۶ سردار آزمون مهاجم تیم رم توانست یکی از گل‌های خورده تیمش را جبران کند و در دقیقه ۶۵ الکسی سلماکرز سومین گل بولونیا را به ثمر رساند و در نهایت بازی با برتری تیم میهمان به اتمام رسید.

رم با این شکست ۵۵ امتیازی ماند و در رده پنجم قرار گرفت و بولونیا با این برد ۶۲ امتیازی شد و در رده چهارم ایستاد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • صعود ایران به جام جهانی: چهارشنبه!
  • گل سردار آزمون مانع شکست رم نشد
  • شکست رُم در شب گلزنی سردار
  • شكست زن هشتم دارت جهان برابر دختر ايرانى
  • افغانستان شگفتی‌ساز شد/ شاگردان «مرتضایی» نزدیک به جام جهانی
  • تیم ملی فوتسال ژاپن حذف شد / سامورایی‌ها جام‌جهانی را از دست دادند
  • ایران- کویت، امروز ۱۷:۳۰؛ امید افغانستان به تیم ملی ایران
  • ایران- کویت ، امروز 17:30؛ امید افغانستان به تیم ملی ایران
  • امید افغانستان به تیم ملی ایران/تلاش سامورایی برای فرار از رسوایی
  • هوادار برای صعود به یک چهارم حذفی تمرین کرد