Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-29@12:37:24 GMT

عاقبت موبایل بازی در پشت فرمان +فیلم

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۱۰۱۰

عاقبت موبایل بازی در پشت فرمان +فیلم

عاقبت موبایل بازی در پشت فرمان +فیلم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

کلیدواژه: موبایل بازی پشت فرمان رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۱۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده مسئولانه از هوش مصنوعی مولد برای خدمات شهری در بالتیمور

بالتیمور در ایالت مریلند آمریکا قصد دارد با استفاده مسئولانه از ابزارهای هوش مصنوعی مولد به پربارتر شدن آن‌ها کمک و از ایجاد فرصت‌های بیشتر برای پشتیبانی از خدمات دولتی اطمینان حاصل کند.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، شهردار بالتیمور یک فرمان اجرایی صادر کرده که برای کنترل استفاده و توسعه هوش مصنوعی (AI) در عملیات شهری طراحی شده است. هدف از این اقدام پیشگیرانه حصول اطمینان از استفاده مسئولانه از ابزارهای هوش مصنوعی مولد است و فرصت‌های بیشتری را برای پشتیبانی از خدمات دولتی ارائه می‌دهند. این فرمان نشان‌دهنده تعهد بالتیمور به نوآوری، مسئولیت‌پذیری و رفاه ساکنان است.

بهبود استفاده از هوش مصنوعی در بالتیمور

دولت بالتیمور از نظر فناوری عقب است، اما تلاش دارد این حقیقت را تغییر دهد، چراکه هوش مصنوعی با سرعتی باورنکردنی در حال پیشرفت است و این امر چالش‌ها و فرصت‌های بی‌سابقه‌ای را برای خدمات شهری ارائه می‌دهد. شهر به این ترتیب طی چند هفته آینده یک گروه مشاوره ایجاد خواهد کرد که اولویت‌های اصلی آن شامل ارزیابی استفاده فعلی از فناوری‌های هوش مصنوعی مولد در سازمان‌های شهری، تحقیق و حمایت از توسعه سیاست‌گذاری، ارائه آموزش برای کارمندان شهر و توسعه پروفایل‌های خطر برای بهبود ایمنی و امنیت است.

فرمان اجرایی شهردار نیز پایه و اساس آینده‌ای را ایجاد می‌کند که در آن استفاده از فناوری‌های هوش مصنوعی به‌گونه‌ای هدایت شود تا بالتیمور برای همه ساکنان خود شفاف، ایمن و سودمند باشد.

فرمان اجرایی استفاده از هوش مصنوعی مولد برای کارکنان شهر ایفاکننده چهار نقش اصلی است:

تشریح موقعیت کلی شهر در مورد استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی مولد

توضیح اصول راهنمایی برگرفته از رهنمودهایی که پیش از این توسط کاخ سفید و مؤسسه ملی استاندارد و فناوری ارائه شده است

ارائه راهنمایی‌های خاص در مورد استفاده برای کارمندان شهر

تشریح مراحل بعدی کار از جمله ایجاد یک کمیته مشورتی در زمینه هوش مصنوعی

هوش مصنوعی مولد در بالتیمور

فن‌آوری‌های هوش مصنوعی به‌ویژه هوش مصنوعی مولد حوزه‌هایی را نشان می‌دهند که به سرعت در حال تحول هستند و فرصت‌های قابل توجهی را ارائه می‌دهند که می‌توانند درک بشر را از پدیده‌های پیچیده ارتقا دهند، پاسخ‌ها و مداخلات احتمالی را پیش‌بینی یا پیشنهاد کنند و خدمات دولتی را بهبود بخشند، با این حال استفاده از آن‌ها بسیاری از خطرات اخلاقی، امنیتی و سیاستی هنوز حل نشده را به همراه دارد.

هدف فرمان اجرایی شهردار بالتیمور با توجه به سرعت توسعه، سودمندی بالقوه، خطرات ذاتی و ملاحظات اخلاقی، ارائه راهنمایی برای کارکنان با استفاده از ابزارهای در دسترس، همچنین ایجاد ساختارهای حاکمیتی لازم برای تحلیل مستمر و توسعه سیاست در طول زمان است. این فرمان با اصول اصلی مشخص‌شده در راهنمایی‌های کاخ سفید و مؤسسه ملی استاندارد و فناوری مطابقت دارد و عناصر کلیدی اضافی در آن عبارتند از:

• ایجاد یک گروه مشاوره متشکل از سازمان‌های شهری و ذی‌نفعان خارجی برای نظارت بر پیاده‌سازی و انطباق هوش مصنوعی

• محدود کردن فناوری‌هایی که می‌توانند ظاهر یا صدای افراد را جعل یا تقلید کنند

• جداسازی فعالیت‌های مربوط به شهر از اقدامات شخصی هنگام استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی مولد که توسط شهر بالتیمور مدیریت نمی‌شود.

بالتیمور در حال حاضر در حال کار روی عملی کردن این اصول است و در عین حال اداره اطلاعات و فناوری شهر همچنان منبعی برای کارمندانی خواهد بود که مایلند در مورد این ابزارهای هوش مصنوعی جدید بیاموزند و به کارمندان کمک کنند تا از هوش مصنوعی مولد به‌طور مسئولانه و مؤثر استفاده کنند.

کد خبر 739815

دیگر خبرها

  • استفاده مسئولانه از هوش مصنوعی مولد برای خدمات شهری در بالتیمور
  • فرمان داعش برای عملیات «گرگ تنها» در خاک اروپا
  • فرمان داعش به گرگ‌های تنها برای عملیات در خاک اروپا، آمریکا و اسرائیل
  • واکنش یک روحانی به دعوت از "کاظم صدیقی" برای سخنرانی در مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق (ع): دهن‌کجی به مردم عاقبت خوشی ندارد!
  • جدیدترین عضلانی ها پشت فرمان! (عکس)
  • عاقبت کسی که برای هموطنانش از ترامپ درخواست تحریم کرد+عکس
  • ممنوعیت کشت خشخاش بعد از یک سال از فرمان طالبان
  • پیروی از ولایت همراه با عاقبت به خیری
  • افشای علت جدایی سروش صحت و همسرش
  • افشای علت جدایی سروش صحت و همسرش/ این برنامه باعث جدایی ما شد