Web Analytics Made Easy - Statcounter

کلوب شبانه «وایت» که قرار بود از پنج‌شنبه ۱۳ ژوئن (۲۳ خرداد) در عربستان آغاز به کار کند پیش از افتتاح، تعطیل شد.

به گزارش عصرایران به نقل از یورونیوز؛ شرکت کلوب‌های معروف و جهانی «وایت» که مقر آن در دوبی است، قصد داشت اولین کلوب خود در عربستان را در شهر جده افتتاح کند و قرار بود نی-یو، خواننده آمریکایی در شب افتتاح به اجرای برنامه بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرکت همچنین برای هماهنگی فعالیت‌های کلوب خود با قوانین کشور به‌شدت محافظه‌کار و مذهبی عربستان، علاوه بر تبلیغ این کلوب به عنوان یک «دیسکوی حلال» و «بار فوق‌العاده لوکس» (high-end café)، نوشیدن الکل را نیز در آن ممنوع کرده بود.

با این وجود راه اندازی چنین کلوبی، انتقادات بسیاری را به همراه داشت و طی یکماه گذشته در شبکه‌های اجتماعی کاربران عربستان به دو دستۀ بزرگ موافق و مخالف تقسیم شده بودند.

در حالی که برخی کاربران راه اندازی چنین کلوبی را نقض قوانین اسلامی می‌دانستند، دیگران با ایجاد هشتگ disco_in_Jeddah (دیسکو در جده) از برنامه‌های سرگرم کننده‌ای که پس از ولایت عهدی محمد بن سلمان اجرای آن در دستور کار دولت عربستان قرار گرفت، دفاع می‌کردند.

اگرچه مقامات عربستان با فعالیت «فصلی» این کلوب یعنی فعالیت آن تنها در زمان برگزاری جشنواره‌ها در شهر جده موافقت کرده بودند، اما درنهایت فشار محافظه‌کاران باعث شد که ابتدا صفحه اینستاگرام این کلوب در عربستان تعطیل شود و سپس سازمان سرگرمی و تفریح سعودی در بیانیه‌ای اعلام کند که یک پروندۀ تحقیق درباره این کلوب باز شده است تا موضوع «نقض رویه‌های قانونی» توسط کلوب و «نداشتن مجوز» بررسی شود.

در بیانیه همچنین آمده است که مقامات عربستان، مجوزی را برای برنامه‌ای دیگر صادر کرده بودند اما پیمانکار این کلوب از مزایای این مجوز استفاده کرده تا دست به نقض جدی و غیرقابل قبول قوانین بزند.

نی-یو، خواننده آمریکایی نیز در پیامی اینستاگرامی اعلام کرد زمانی از تعطیلی این کلوب باخبر شده که برای اجرای برنامه رهسپار عربستان شده بود.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۱۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه جاده جنگل لواسانات افتتاح می شود

به گزارش خبرنگار مهر، استاندار تهران، پیش از ظهر امروز دوشنبه با همراهی برخی از معاونین و مدیران استانداری تهران به شمیرانات سفر می‌کند.

بر اساس این گزارش استاندار تهران در این سفر پروژه جاده جنگلی لواسانات که تسهیل گر مسیر مواصلاتی دهستان لواسان بزرگ به لواسان کوچک است و از لحاظ زیرساخت گردشگری حائز اهمیت می‌باشد را افتتاح خواهد کرد.

برنامه بعدی فخاری در این سفر، بازدید از جاده رانشی سد لتیان و شنیدن مطالبات مردمی در مسجد جامع «نیکنام ده» است.

گفتنی است که افتتاحیه پروژه کانال آبرسانی روستای «برگ جهان» از برنامه‌های دیگر استاندار تهران در سفر به شهرستان شمیرانات خواهد بود.

کد خبر 6085086

دیگر خبرها

  • افتتاح ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری
  • گل برای پوچ، یک اخراج پرسروصدا در راه است
  • گل دوم بن وایت به چلسی (آرسنال ۵-۰ چلسی)
  • گل بن وایت به چلسی (آرسنال ۲-۰ چلسی)
  • اجرای طرح زیست شبانه در استان قم
  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی
  • افتتاح ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا پایان سال
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت‌های اصناف در قم
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت های اصناف در قم
  • پروژه جاده جنگل لواسانات افتتاح می شود