Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-16@21:47:18 GMT

ائتلاف سعودی یک روستا را در غرب یمن آتش زد +عکس

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۱۱۹۴

ائتلاف سعودی یک روستا را در غرب یمن آتش زد +عکس

شبه‌نظامیان وابسته به ائتلاف سعودی با آتش زدن یک روستا در استان الحدیده، «جنایت فجیع» دیگری را علیه ملت یمن رقم زدند.

به گزارش مشرق، عناصر مزدور وابسته به ائتلاف سعودی در تازه‌ترین جنایت خود در یمن، یک روستا را در الحدیده واقع در غرب این کشور آتش زدند.

شبکه المسیره یمن ضمن انتشار تصاویر آتش سوزی روستا گزارش داد که این روستا در منطقه «بیت الفقیه» استان الحدیده واقع شده است و شبه‌نظامیان ائتلاف سعودی با حملات هوایی و توپخانه‌ای آن را به آتش کشیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

المسیره در ادامه گفت که همزمان با انجام حملات هوایی و توپخانه‌ای، شبه‌نظامیان وابسته به ائتلاف اقدام به آتش‌سوزی روستای و تخریب منازل آن کردند تا شدت جنایاتشان در حق ملت یمن را به جهانیان نشان دهند.

این اولین باری نیست که ائتلاف سعودی به سبک رژیم صهیونیستی دست به چنین جنایاتی می‌زند، بلکه جنایت مشابه را در روستایی در شهرستان محاصره شده الدریهمی نیز مرتکب شده بود.

حملات سنگین ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی به منازل مسکونی یمنی‌ها پس از آن صورت می‌گیرد که نیروهای طی روزهای اخیر در جبهه‌های نبرد و در عمق خاک عربستان شکست‌های سنگینی را به متجاوزان تحمیل کردند که شاخص‌ترین آن هدف قرار گرفتن فرودگاه مهم «ابها» در جنوب عربستان است.

یمنی‌ها چهارشنبه گذشته فرودگاه سعودی «ابها» را با موشک «کروز» هدف قرار داده و دو روز بعد از آن یعنی بامداد جمعه گذشته، با چند پهپاد به فرودگاه مزبور حمله کرده بودند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز قتل همسر نجفی شهید نصیری ائتلاف سعودی تحولات منطقه تحولات یمن روستا عربستان سعودی یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۱۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه قضایی، حامی دانش آموزان در معرض آسیب است

 سید مهدی قویدل در دیدار با جمعی از مسئولان آموزش و پروش استان کرمان با اشاره به پروژه ملی نماد (نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان)، گفت: به منظور همکاری با آموزش و پرورش استان کرمان در اجرای پروژه نماد؛ در زمینه فعالسازی شورای سیاستگذاری و کمیته علمی اجرایی در استان و همچنین آموزش‌های ارتقایی و توانمندسازی و پیگیری و نظارت بر ارائه حمایت‌ها و خدمات به همت دستگاه‌های عضو ائتلاف؛ برنامه‌هایی در نظر گرفته شده است.

وی  اضافه کرد: با ایجاد سامانه جامع نماد، مواردی از جمله آمار و شرح مختصر از کلیه ارجاعات دانش آموزان نیازمند دریافت خدمت به سازمان‌های عضو ائتلاف از سوی آموزش و پرورش، اقدامات انجام شده برای ارائه خدمت به ارجاعات اداره کل آموزش و پرورش استان به سازمان‌های عضو ائتلاف و سایر امور مرتبط از سوی آموزش و پرورش و سایر دستگاه‌های عضو ائتلاف از جمله بهزیستی، کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره)، مراکز بهداشت، اورژانس اجتماعی و ... در مرکز استان و شهرستان‌های پایلوت به همت آموزش و پرورش دریافت و جمع آوری شده است تا برای ارائه خدمت به دانش آموزان برنامه ریزی دقیق و قوی شود.

معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان با اشاره به این نکته که براساس غربالگری‌های نشانه محور و آسیب محورِ انجام شده، موارد اورژانسی از طرف مدرسه به دبیرخانه پروژه برای پیگیری دریافت خدمات و حمایت‌های هدفمند ارجاع می‌شود، بیان کرد: با این طرح به اولیا و آموزش وپرورش کمک می‌شود تا دانش آموزان در معرض آسیب‌های اجتماعی و روانی شناسایی تشخیص داده و برای درمان و مشاوره به مراکز مربوطه ارجاع داده شوند و طبق مستندات ارائه شده تاکنون تعدادی دانش آموزان شناسایی شده و لازم التوجه به دستگاه‌های عضو ائتلاف از جمله کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و مرکز بهداشت در سطح استان ارجاع شده تا برای ان‌ها اقدامات لازم صورت گرفته گیرد.

قویدل در ادامه ابراز کرد: طرح نماد به صورت هفتگی به همت کارشناس مربوطه مورد رصد قرار می‌گیرد و پیگیری‌های لازم درخصوص موارد نیازمند معاضدت‌های حقوقی و قضایی ارجاعی از طریق سامانه نماد انجام خواهد شد.

وی گفت: براساس گزارشات و مستندات ارائه شده، به نظر می‌رسد اهداف پروژه نماد براساس استاندارد‌های تعیین شده از جمله:  استقرار کامل نظام غربالگری، برگزاری مناسب دوره‌های آموزش‌های ارتقایی و پیشگیرانه و ارائه خدمات و مداخلات مؤثر آموزشی، روانی و اجتماعی در استان با برنامه ریزی، هماهنگی و تعامل مناسب دستگاه‌های عضو ائتلاف پروژه، به نحو احسن و مطلوب محقق خواهد شد.

معاون قضایی دادگستری استان کرمان همچنین تصریح کرد: با توجه به وجود آسیب‌های اجتماعی متوجه دانش آموزان و برخی آسیب‌های اولویت دار مصمم هستیم اجرای این پروژه را به همت دستگاه‌های عضو مطالبه گر داشته باشیم و ترک فعل‌های احتمالی را پیگیری کنیم و نیز امیدواریم با همکاری دستگاه‌های اجرایی از جمله استانداری و شهرداری با راه اندازی مرکز شوق زندگی در کرمان بتوانیم انسجام لازم را برای کاهش و کنترل آسیب‌های اجتماعی متوجه کودکان و نوجوانان را ایجاد کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • حمله جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به یمن
  • تمایل اوپک برای عضویت جمهوری نامیبیا
  • عراق: خواهان گسترش درگیری‌ها در منطقه نیستیم
  • عراق: به دنبال پایان مأموریت ائتلاف بین المللی هستیم
  • قزاقستان تخطی از سهمیه تولید در اوپک‌پلاس را جبران می‌کند
  • قزاقستان تخطی عرضه نفت خود را در ماه مارس جبران می‌کند
  • دستگاه قضایی، حامی دانش آموزان در معرض آسیب است
  • زخمی شدن 4 نظامی اسرائیلی در نزدیکی مرز لبنان
  • یورش نظامیان صهیونیست به نابلس/ یک فلسطینی زخمی شد+ فیلم
  • ائتلاف فتح: رژیم صهیونیستی از سال ۱۹۷۳ شاهد حملاتی مشابه حملات ایران نبوده است