Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-19@06:14:45 GMT

تصویری از حضور غیرمنتظره حسن روحانی در حرم امام رضا (ع)

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۱۲۰۲

رئیس جمهوری در سفر غیر رسمی برای زیارت بارگاه منور رضوی به مشهد سفر کرد. این سفر در مسیر بازگشت رئیس جمهور از تاجیکستان برای چند ساعت انجام شد. رئیس جمهور امشب مشهد را به مقصد تهران ترک می کند.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۱۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن واگذاری زمین جوانی جمعیت در سمنان برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست خبری به میزبانی استانداری سمنان ضمن تشریح برنامه‌های سفر استانی دوم هیأت دولت سیزدهم به استان بیان کرد: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری سفر دوم حجت الاسلام رئیسی و هیأت دولت به استان اندیشیده شده است.

وی با بیان اینکه استان سمنان آماده حضور رئیس جمهور و هیأت دولت است، افزود: از هفته‌ها قبل کارشناسان نهاد ریاست جمهوری در استان حضور داشته و طرح‌ها و پروژه‌ها را اولویت بندی کرده‌اند همچنین نشست‌های مکرری با هدف طرح‌ها و برنامه‌های سفر استانی دوم به سمنان نیز برگزار شده است.

استاندار سمنان با بیان اینکه افتتاح چند طرح مهم در زمره برنامه‌های سفر حجت الاسلام رئیسی و هیأت دولت سیزدهم به استان است، تاکید کرد: فردا با حضور مسؤولان ارشد کشوری، شاهد افتتاح نیروگاه سیکل ترکیبی در سمنان خواهیم بود.

هاشمی با بیان اینکه جشن احیای ۲۰۰ واحد راکد استان سمنان از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون دیگر برنامه‌ای است که با حضور رئیس جمهور در شهرک صنعتی سمنان برگزار می‌شود، افزود: یکی از برنامه‌های محوری با حضور حجت الاسلام رئیسی جشن واگذاری زمین طرح جوانی جمعیت و خانواده است.

وی با بیان اینکه در این مراسم به صورت نمادین به چند نفر از مشمولان طرح زمین رایگان در قالب جوانی جمعیت با حضور رئیس جمهور، سند زمین اعطا می‌شود، افزود: قواره زمین‌های اعطایی ۲۰۰ متری، ویلایی و برای کسانی است که فرزند سوم یا بیشتر آنها بعد از سال ۱۴۰۰ به دنیا آمده باشد.

استاندار سمنان نشست «حل مساله» با محوریت تأمین آب با حضور مسئولان و نخبگان استان سمنان را دیگر برنامه سفر رئیس جمهور به استان دانست و ابراز کرد: نشست شورای اداری با حضور رئیس جمهور در مرکز استان سمنان برگزار خواهد شد.

هاشمی با بیان اینکه رئیس جمهور دو دیدار مردمی هم خواهد داشت، تاکید کرد: دیدار مردمی اول ساعت ۹ صبح در مسجد امام خمینی (ره) سمنان و دیدار دوم ساعت ۱۶ در استادیوم تختی شاهرود خواهد بود.

کد خبر 6081383

دیگر خبرها

  • حضور رئیس جمهور در بین مردم شاهرود
  • شورای اداری استان سمنان برگزار شد
  • رییس‌جمهور طرح تکمیل آبرسانی به گرمسار را افتتاح کرد
  • مراسم رژه روز ارتش با حضور رئیس‌جمهور
  • جشن واگذاری زمین جوانی جمعیت در سمنان برگزار می‌شود
  • دعوت آیت الله شاهچراغی از مردم برای استقبال از رئیس جمهور
  • آقای احمدی نژاد! اسرائیل، کشور است؟ /ناگفته هایی درباره واکنش معنادار رئیس جمهور پیشین به حمله موشکی سپاه
  • مراسم رژه روز ارتش با حضور رئیس جمهور و فرماندهان نیروهای مسلح
  • رژه ارتش در تهران در حضور رئیس جمهور | تصاویر
  • عکس/ رژه روز ارتش با حضور رئیس جمهور