Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@21:43:28 GMT

کره جنوبی قهرمان جام جهانی فوتبال جوانان نشد

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۱۳۱۷

کره جنوبی قهرمان جام جهانی فوتبال جوانان نشد

پس از حدود یک ماه برگزاری جام جهانی جوانان در کشور لهستان، این اوکراین بود که با شکست کره جنوبی توانست قهرمان جام جهانی جوانان ۲۰۱۹ لقب گیرد و البته که کمتر کسی انتظار قهرمانی اوکراین را داشت.

به گزارش تابناک ورزشی، اوکراین در گروه D مسابقات توانست بدون شکست و با پشت سر گذاشتن آمریکا، نیجریه و قطر به یک هشتم نهایی برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در یک هشتم نهایی، اوکراین توانست به راحتی با شکست ۴-۱ پاناما به مرحله بعدی برسد. در یک چهارم نهایی، زردپوشان با پیروزی ۱-۰ برابر کلمبیا، به مرحله نیمه نهایی رسیدند. در یک بازی سخت، اوکراین در نیمه نهایی با یک گل توانست ایتالیای مدعی را شکست دهد و به فینال راه یابد. در فینال، کره جنوبی که تیم‌هایی، چون ژاپن، سنگال و اکوادور را حذف کرده بود، برابر اوکراین قرار گرفت، اما اوکراین در دیدار فینال توانست با نتیجه ۳-۱ کره جنوبی را شکست دهد و برای نخستین بار به عنوان قهرمانی جام جهانی زیر ۲۰ ساله‌ها دست یابد. آندری لونین، دروازه بان رئال مادرید و سرهی بولتسا، وینگر دیناموکیف از جمله ستارگان اوکراین در این جام بودند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کره جنوبی اوکراین جام جهانی اس 400 دریای عمان اس 300 هلگا اشمید عبدالرضا داوری اجلاس سیکا پایان نامه فروشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۱۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند

تیم فوتبال العین امارات با شکست الهلال عربستان راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شد.

به گزارش فارس، در چارچوب دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتبال الهلال عربستان در خانه به مصاف العین امارات رفت و به برتری 2 بر یک رسید ولی با مجموع نتایج 5 بر 4 از رسیدن به فینال بازماند.

در این بازی برای الهلال روبن نوس (4-پنالتی) و سالم الدوسری 51 گلزنی کردند و تک گل العین نیز توسط اریک 12 به ثمر رسید.

البته العین 2 گل به ثمر رساند که هر 2 با نظر var مردود اعلام شد.

فرداشب در منطقه شرق، تیم فوتبال یوکوهوما ژاپن به مصاف اولسان کره جنوبی می‌رود. دیدار رفت با برتری یک بر صفر اولسان به پایان رسید.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ۸ تیم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مشخص شدند / عربستان با 3 نماینده در یک چهارم نهایی برتری الهلال مقابل تیم مومبای سیتی هند

دیگر خبرها

  • امسال بالاخره سال قهرمانی پی‌اس‌جی است
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۵ اردیبهشت
  • نازنین فاطمه عیدیان راهی فینال شد
  • عیدیان راهی فینال شد
  • العین -یوکوهاما، آماده برای جنگ بر سر جام نقره‌ای
  • کاسپین آبی ساری قهرمان مینی فوتبال زیر ۱۴ سال مازندران
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • تکلیف سهمیه جام‌جهانی در صورت صعود ازبک/ احتمال برگزاری دو فینال
  • «العین» به فینال آسیا صعود کرد/ «الهلال» و ستاره‌هایش حذف شدند
  • الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند