Web Analytics Made Easy - Statcounter

روح الله پورطالب، نویسنده و پژوهشگر مسائل سیاسی و بین الملل و پیشکسوت کشتی خوزستان، در یادداشتی به انتخابات فدراسیون کشتی و شرایط ویژه ای که وزارت ورزش به وجود آورده است می پردازد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، پورطالب در این یادداشت نوشته است: این روزها فضای کشتی و فدراسیون کشتی آرام است و به قول قدیمی ها و گوش شکسته های این ورزش آرامش قبل از طوفان انتخابات را سپری می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دید و بازدیدهای کاندیداهایی که هنوز صلاحیت آنها مورد تایید نهادهای ذی صلاح قرار نگرفته در شهرها و استان های کشور به نوعی جذاب است، به طوری که هر روز تصاویر آنها با رؤسای هیأت های شهرستانی و استانی و اعضای شوراهای شهر و ‌... در فضای مجازی به چشم می خورد.

انتخابات فدراسیون کشتی بعد از گذشت ۸ ماه که از استعفای رسول خادم می گذرد، قرار است در تیرماه برگزار شود و بی شک، یکی از مهمترین انتخابات های کشور بعد از ریاست جمهوری و مجلس به حساب می آید.

البته تفاوت این تایید صلاحیت های کاندیداهای فدراسیون کشتی همانند انتخابات مجلس و ریاست جمهوری نیست که مراجع ذی صلاح با میانگین یک ماهه اعلام می کنند، بلکه تقریبا ۴ ماه از ثبت نام کاندیداهای فدراسیون کشتی گذشته است و هنوز تایید صلاحیت ها اعلام نشده و زمان دقیق انتخابات هم اعلام نشده است.

فرآیند ثبت نام از نامزدهایی که در این انتخابات به دنبال قدرت هستند و در مراسمات مختلف حضور پیدا کرده و هزینه می کنند، به نوعی جالب و مهندسی شده است تا مبادا وقت کافی برای تبلیغ نداشته باشند و هر چه انتخابات دیرتر برگزار شود را به نفع خود می دانند.

به نظر می رسد شرایط این روزهای کشتی، آرامش قبل از طوفان است که باید منتظر ماند و دید چه کسی بر صندلی ریاست فدراسیون کشتی تکیه خواهد زد و از چه روشی به هدف خود خواهد رسید.

بی شک شرایط این روزهای کشتی را باید مدیون وزارت ورزش و جوانان بدانیم که برای تایید صلاحیت های کشتی، ۴ ماه وقت خواسته است و سرپرستی را انتخاب کرده اند که به دنبال ویزای شینگن اروپا است.

امید داریم که این اوضاع کشتی با فرآیند انتخابات به روزهای خوب خود بازگردد و همه به ریاست جدید فدراسیون احترام بگذارند.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال استان های کشور انتخابات انتخابات مجلس فضای مجازی وزارت ورزش و جوانان قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۱۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج دغدغه بزرگ برای انتخابات ریاست جمهوری

به گزارش جماران، تارنمای «هیل» در گزارشی جنگ غزه را در میان پنج دغدغه اصلی ستاد انتخاباتی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری پیش‌رو برشمرد. تارنمای این رسانه آمریکایی، پنج دغدغه عمده دموکرات‌ها را رابرت کندی، تورم، جنگ غزه، رأی‌دهندگان جوان و ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ برشمرده است.

 

حجم ویدیو: 22.38M | مدت زمان ویدیو: 00:01:00 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • زمان دقیق طلوع ماه صورتی در ایران؛ این ماه را از دست ندهید!
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون برای واگذاری استقلال وپرسپولیس
  • معتمدی: همه ورزشکاران برای ما عزیز هستند/ وضعیت نامزدها مشخص نیست
  • پنج دغدغه بزرگ برای انتخابات ریاست جمهوری
  • کمیته استیناف محکومیت شجاعی را تایید کرد
  • رونمایی از اسامی ۱۳ نامزد انتخابات ریاست فدراسیون شطرنج
  • رقابت ۱۳ نفر برای ریاست فدراسیون شطرنج
  • نگاه رهبری به کشتی ریزبینانه و دقیق است/ هدف اصلی المپیک است
  • خراسان رضوی و ثبت نام مجدد از نامزدهای ریاست
  • زمان دقیق اعزام زائران عمره اعلام شد + جزئیات