Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام و المسلمین دکتر سعید غیرتمند در جمع مردم شهر رویان در باب وقف و قرآن مطالبی را بیان کرد و از هیئت امنای مسجد جامع رویان در راستای میزبانی مسابقات قرآن در شهر رویان تقدیر و تشکر کرد.
لازم به ذکر است مسابقات یک روزه قرآن کریم اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شاهرود به میزبانی شهر رویان در رشته‌های شفاهی خواهران و برادران با حضور ۱۱۲ نفر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۱۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحرکات عجیب علیه برگزاری مچ اندازی آسیایی!

به گزارش "ورزش سه"، طبق اعلام رسمی کنفدراسیون مچ اندازی آسیا در سال گذشته، میزبانی بیست و دومین دوره مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا در تمامی رده های سنی و بخش مردان و زنان به ایران واگذار شد.

این رقابت ها قرار است از 31 فروردین لغایت 8 اردیبهشت ماه سال جاری به میزبانی جزیره کیش برگزار شود و چندی قبل بود که دبیر کنفدراسیون آسیا نیز جهت بازدید از امکانات این جزیره به ایران سفر کرد. 

احمد علیف، دبیر کنفدراسیون مچ اندازی آسیا بعد از بازدید از امکانات، میزبانی ایران را تایید کرد و از حضور حدود 500 تا 700 ورزشکار خارجی در این رویداد خبر داد.

از سویی فدراسیون ایران هم با برگزاری مسابقات انتخابی مجوز حدود 200 ورزشکار داخلی را در بخش مردان و زنان صادر کرده و تیم ملی مچ اندازی ایران هم به دنبال کسب قهرمانی در قاره کهن برای نخستین بار است. 

اما در این میان برخی از داخل کشور با برقراری ارتباط با مسئولان کنفدراسیون آسیا، اخبار عجیب و کذبی را دائما انتقال داده و علیه میزبانی ایران از مسابقات آسیایی فعالیت می کنند. نتیجه این اتفاقات باعث شده تا کنفدراسیون آسیا هم در نامه ای فدراسیون ایران را تهدید به لغو این مسابقات کند.

در پی این اتفاقات و انتشار نامه کنفدراسیون مچ اندازی آسیا در برخی رسانه ها، مسعود روشنی، سخنگوی فدراسیون بدنسازی گفت: " به دليل محدود بودن پروازهاى دوبى به كيش و همچنين استقبال خوب تيم هاى خارجى به ويژه قزاقستان از مسابقات آسيايى در بحث تهيه بليت موانعى وجود داشت كه با رايزنى هاى صورت در حال رفع شدن است. با توجه به تعطيلات نوروز و همچنين عيد سعيد فطر كمى تاخير در تهيه بليت تيم هاى خارجى از داخل كشور به وجود آمد. با اين حال فدراسيون همه تمهيدات لازم را انديشيده و ميزبانى مسابقات به بهترين شكل انجام مى شود. با مسئولان فدراسيون مچ اندازى آسيا و همچنين فدراسيون جهانى دائما در ارتباط هستيم و اگر مشكلى هم باشد، با همكارى و تعامل رفع مى شود. انشالله ايران يک میزبانی تاریخی را در جزیره کیش برگزار خواهد کرد."

طبق آخرین اخبار دریافتی از فدراسیون بدنسازی مشکل تهیه بلیت برای ورزشکاران خارجی رفع شده و مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا در پایان هفته جاری در جزیره کیش آغاز خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آیین غبار روبی آستان مقدس امام زاده عبدالله بافق
  • آیین غبار رویی آستان مقدس امام زاده عبدالله بافق
  • رقابت ۲۵ هزار دانش‌آموز بویراحمدی در مسابقات قرآنی
  • تغییر تاریخ برگزاری مسابقات جهانی تکواندو به میزبانی کیش
  • مسابقات «اسکای رانینگ» به میزبانی کامیاران برگزار می‌شود
  • اهتمام اوقاف و استقبال مردم از وقف با نیات تولید علم
  • تحرکات عجیب علیه برگزاری مچ اندازی آسیایی!
  • نقش اقتصاد و سرمایه‌گذاری در ترویج هنرهای قرآنی
  • انتخاب آثار نمایشگاه قرآنی/ توجه به اقتصاد در ترویج هنرهای قرآنی
  • طرح «زندگی با آیه ها» در سرزمین آفتاب تداوم دارد