Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-03-28@10:40:38 GMT

ممبینی رئیس کمیته داوران می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۱۴۱۸

به گزارش فارس، کمیته داوران فدراسیون فوتبال امروز (یکشنبه) با حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون تشکیل جلسه خواهد داد تا ضمن بررسی مشکلات و مسایل داوری در مورد انتخاب در مورد انتخاب رئیس جدید کمیته داوران هم تصمیم گیری شود. در حال حاضر کمیته داوران با سرپرستی علیرضا سهرابی اداره می‌شود اما قرار است امروز از بین دو گزینه هدایت ممبینی یا اسماعیل صفیری یکی به عنوان رئیس جدید کمیته داوران انتخاب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گفته می‌شود که شانس ممبینی برای ریاست کمیته داوران بیشتر از صفیری است. احتمال دارد با انتخاب رئیس جدید کمیته داوران در ریاست دپارتمان داوری هم تغییراتی ایجاد شود.

در حال حاضر داود رفعتی رئیس دپارتمان داوری است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۱۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ لبنان هم وی ای آر آورد

به گزارش "ورزش سه"، این گام نشان دهنده یک جهش کیفی در کشوری است که در درجه اول فاقد استادیوم‌هایی با مشخصات بین‌المللی برای برگزاری مسابقات است. با این حال، این گام به اتخاذ تصمیمات صحیح کمک می‌کند که نشان دهنده تعهد اتحادیه فوتبال لبنان به توسعه فناوری و تمایل آن به ارتقای سطح رقابت و شفافیت در لیگ لبنان است.

انتظار می‌رود که فناوری VAR به جلوگیری از بحث و جدل در مورد تصمیمات داوری تعیین کننده در طول مسابقات کمک کند. این مرحله همچنین بخشی از تلاش‌های فدراسیون لبنان برای نوسازی زیرساخت‌های ورزشی و همگامی با پیشرفت‌های جهانی در زمینه فناوری داوری ورزشی محسوب می‌شود.

پس از کسب موافقت فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) برای استفاده از VAR در لیگ، ماجراجویی جدید فدراسیون لبنان در ماه‌های گذشته آغاز شد، زیرا شروع به آموزش 24 داور زیر نظر دو مدرس فیفا کرد.

در همین راستا، دبیرکل فدراسیون لبنان، جهاد الشحف عنوان کرد: فدراسیون لبنان پس از ارتباط اولیه با چندین شرکت و ارائه چندین پیشنهاد، تصمیم به معرفی داوران VAR و استفاده از کمک داور ویدیویی در لیگ لبنان گرفت. همه این مراحل در هماهنگی با فیفا بوده است."

دیگر خبرها

  • منشور اخلاقی؟ کار تاج و عزیز محمدی بود! / اگر بودم، کاری می‌کردم پول ویلموتس را از جیب‌شان بدهند
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال در سال ۱۴۰۳
  • توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های ایتام و محسنین بندرعباسی
  • دبیرکل و اعضای جدید شورای مرکزی حزب مستقل و اعتدال ایران انتخاب شدند
  • داور دربی، بهترین داور 1402 شد!
  • داور دربی، بهترین داور 1403 شد!
  • استعفای مدیرعامل بزرگترین سازنده هواپیما در جهان
  • لیگ لبنان هم وی ای آر آورد
  • محمد کریمی رئیس هیات مدیره گروه شرکت‌های “ایرانیان پوشش” شد
  • آغاز هفته اکرام ایتام همزمان با میلاد کریم اهل بیت(ع)