Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-23@10:33:39 GMT

پیروزی جوانان ایران برابر بحرین در دیدار تدارکاتی

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۱۴۲۳

به گزارش وانانیوز، 

 تیم جوانان ایران در دیدار دوستانه برابر بحرین موفق شد با نتیجه ۴ بر یک به برتری رسید.

با توافق سرمربیان دو تیم این مسابقه در ۵ ست برگزار شد و تیم ایران ست اول را با نتیجه ۲۵ بر ۱۳، ست دوم را با نتیجه ۲۵ بر ۱۴، ست سوم را با نتیجه ۲۵ بر ۱۵ و ست چهارم را با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ را با برد به پایان رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ست پنجم این مسابقه اما برای تیم بحرین بود و بحرینی ها با نتیجه ۱۶ بر ۱۴ پیروز شد.

بازیکنان ایران فردا یک جلسه تمرین با وزنه و یک جلسه تمرین با توپ در برنامه خود دارند. 

انتهای پیام/ک

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۱۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ صعود یوز‌های ایرانی با برتری مقابل بحرین

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم ملی ایران در دومین دیدار خود از گروه D مسابقات فوتتسال جام ملت های آسیا امروز شنبه یکم اردیبهشت برابر تیم بحرین به میدان رفت و به برتری ۵ به ۳ مقابل مقابل حریف دست پیدا کرد.   وحید شمسایی در این بازی با دو تغییر در مقایسه با ترکیب ابتدایی دیدار مقابل افغانستان به مصاف حریف خود رفت.     ترکیب ابتدایی تیم ملی ایران: باقر محمدى، علیرضا رفیعی‌پور، مهدى کریمى، اصغر حسن‌زاده و سعید احمدعباسی      ترکیب ابتدایی تیم ملی بحرین:   حمید سبط عباس، محمدناصر محمد السندی، صالح احمد، میرزا عبدالله سلمان احمد و محمد عبدالله عبدالعزیز   در حالیکه تیم ایران ۱۲ دقیقه فشار همه جانبه‌ای را روی دروازه بحرین وارد کرده بود و بار‌ها تیر دروازه و عکس‌العمل‌های گلر بحرین مانع گلزنی شده بود، این تیم حریف بود که در یک ضدحمله و برخلاف روند بازی توسط سلمان احد موفق به گلزنی شد.    هنوز بحرینی‌ها سرگرم خوشحالی برای این گل بودند که علیرضا رفیعی‌پور با ضربه‌ای دقیق اول ایران را به ثمر رساند.    اما حتی این گل هم باعث نشد تا بدشانسی‌های ایران تمام شود. در حالیکه ایران حریف را به توپ بسته بود و بازیکنان بحرین حتی به سبک فوتبال دست به تمارض برای کاستن بار حملات ایران زدند، این بحرین بود که در یک ضد حمله عجیب توسط صالح احمد به گل دوم رسید. یک دقیقه بعد محدودیت خطای ایران پایان یافت و بحرین از نقطه دوم صاحب ضربه آزاد شد که باقر محمدی با عکس‌العمل عالی مانع از گلزنی حریف شد تا نیمه اول با نتیجه ۲-۱ به سود آنها تمام شود.    این نتیجه غافلگیرکننده باعث شد شاگردان شمسایی با تحرک بیشتری نیمه دوم را شروع کنند و هنوز دو دقیقه از این نیمه نگذشته بود که مهدی کریمی با ضربه‌ای هنرمندانه گل تساوی را وارد دروازه بحرین کرد.    بازی یک‌طرفه با حملات ایران و دفاع اتوبوسی بحرین ادامه داشت تا سرانجام سعید احمدعباسی گل برتری ایران را زد، اما باز هم ورق برگشت و بحرین در یک ضد حمله علی العربی گل سوم و تساوی را زد.   در ادامه بهروز عظیمی جوانترین بازیکن تیم ملی با یک شلیک مهارنشدنی گل چهارم ایران را به ثمر رساند. در حالیکه بحرین برای جبران گل دست به پاورپلی زده بود، سعید احمدعباسی با هوشمندی و قطع توپ از فاصله دور گل پنجم را وارد دروازه بحرین کرد تا بازی با همین نتیجه به پایان برسد.    تیم ملی فوتسال ایران در نخستین دیدار خود در جام ملت‌های آسیا با نتیجه ۳ به ۱ افغانستان را شکست داد و بحرین هم در نخستین بازی، نتیجه را ۱ به ۲ به کویت واگذار کرد.   با این پیروزی تیم ایران با ۶ امتیاز در صدر جدول گروه D قرار گرفت وصعودش را به دور بعد قطعی کرد؛ بحرین هم بدون امتیاز در قعر جدول قرار دارد.  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   ملی پوشان کشورمان دوشنبه در سومین دیدار خود از ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران مقابل کویت قرار می‌گیرند.

دیگر خبرها

  • برد تیم ملی ایران برابر کویت در نیمه اول/ افغانستان در آستانه حذف
  • پیروزی پرگل تیم فوتبال جوانان دختر ایران برابر ترکمنستان
  • تیم ملی فوتسال ایران با سوپر استارش نتوانسته نتایج قاطعش را تکرار کند
  • جلسه فنی ایران و کویت برگزار شد (عکس)
  • پیروزی پرگل دختران فوتبال ایران برابر ازبکستان
  • پیروزی تیم فوتبال جوانان بانوان برابر ازبکستان
  • حسن‌زاده: مقابل بحرین غافلگیر شدیم/ تیم ایران باشخصیت است
  • صعود یوز‌های ایرانی فوتسال با برتری مقابل بحرین
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ صعود یوز‌های ایرانی با برتری مقابل بحرین
  • تساوی تیم فوتسال افغانستان در برابر کویت