Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@21:28:47 GMT

طالب‌زاده: کنفرانس افق نو در بیروت برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۱۴۳۶

طالب‌زاده: کنفرانس افق نو در بیروت برگزار می‌شود

نادر طالب زاده در گفتگو با المیادین اعلام کرد که کنفرانس آینده افق نو سال آینده در بیروت برگزار می‌شود.

به گزارش مشرق، نادر طالب زاده تهیه کننده و کارگردان تلویزیونی و کارشناس مسایل بین‌المللی در گفتگو با شبکه خبری المیادین اعلام کرد که قرار است کنفرانس بین‌المللی افق نو را در سال جدید در لبنان برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به اقدام آمریکا در تحریم شخصیت‌های مربوط به کنفرانس گذشته افق نو در تهران اشاره کرده و گفت که آنها نمی‌توانند در روند فعالیت‌های ما مانع تراشی کنند، به همین علت ما تلاش کردیم این کنفرانس را در لبنان برگزار کنیم.

وی تاکید کرد که آنها نمی‌خواهند دیدگاه‌هایی غیر از فاکس نیوز و سی ان ان در آمریکا مطرح شود. البته آمریکایی ها جوانان متفکری دارند و می دانند که در ایران مطالبی را که می خواهند می توانند به آزادی مطرح کنند.

طالب زاده با اشاره به اینکه کنفرانس آینده افق نو در سپتامبر آینده در بیروت برگزار می شود، تاکید کرد که از حدود ۶ سال قبل تلاش کرده کنفرانسی را در بیروت برگزار کند. چرا که می خواهد جوانان آمریکایی به لبنان بیایند و به ویژه جنوب لبنان را ببینند.

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز قتل همسر نجفی شهید نصیری المیادین بیروت حزب الله لبنان کنفرانس افق نو کنفرانس بین المللی افق نو لبنان نادر طالب زاده نادر طالب زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۱۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمایی استانی مجموعه‌های نخبه‌پرور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، گردهمایی استانی مجموعه‌های نخبه‌پرور با حضور معاون مستعدان و آینده‌سازان بنیاد ملی نخبگان و مدیرکل دفتر شناسایی و هدایت مستعدان برگزار می‌شود.
اعلام برنامه‌های آینده، ارائه گزارش فعالیت‌های انجام شده، آشنایی با برخی مجموعه‌های نخبه‌پرور استان‌ها و برگزاری جلسه پرسش و پاسخ از مهمترین موضوعات این گردهمایی است که روز دوم اردیبهشت از ساعت  ۱۵:۳۰ الی ۱۷:۳۰ با حضور نمایندگان مجموعه‌های نخبه‌پرور استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان و فارس به صورت برخط برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • فینال لیگ غرب آسیا؛ رویارویی شهرداری گرگان با الریاضی لبنان
  • رسمی؛ سهمیه پنجم سری آ در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا قطعی شد
  • هواپیمایی لوفت‌هانزا لغو پرواز‌ها به تهران و بیروت را تمدید کرد
  • تبریک شخصیت‌های لبنانی و فلسطینی به ایران 
  • کنفرانس ملی مهارت با ۲۰۰ اثر علمی و پژوهشی در اردیبشهت برگزار می‌شود
  • فلاحت‌زاده: شمس‌آذر در خانه با انگیزه و زهردار نشان داده/ بسیاری از افراد باشگاه استقلال فوتبالی نیستند
  • اولین کنفرانس ملی مهارت به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه ای برگزار می‌شود
  • گردهمایی استانی مجموعه‌های نخبه‌پرور
  • اولین کنفرانس ملی مهارت ایران برگزار می‌شود
  • مراغه میزبان نهمین کنفرانس زئولیت انجمن شیمی ایران