Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیرو‌های مسلح یمن به ائتلاف سعودی هشدار داد به محاصره یمن پایان دهد در غیر این صورت حملات دردناکی از سوی نیرو‌های این کشور دریافت خواهد کرد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سرگرد «یحیی سریع»، سخنگوی نیروهای مسلح یمن به عربستان سعودی هشدار داد که منتظر پاسخ‌های دردناک‌تر باشد.

او بامداد یکشنبه (۲۶ خرداد) بعد از انجام حملات پهپادی به فرودگاه‌های ابها و جیزان گفت: «پهپادها عملیات گسترده و منحصر به فردی علیه فرودگاه‌های ابها و جیزان داشتند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت که در حمله اول، اتاق کنترل و هدایت پهپادهای عربستان سعودی هدف قرار گرفت و منهدم شد و در دومین عملیات ایستگاه سوخت‌رسانی فرودگاه بین‌المللی ابها با چند پهپاد از نوع «قاهر کی ۲» هدف قرار گرفته است.

به گزارش المسیره، سخنگوی نیروهای مسلح یمن، عملیات شنبه شب پهپادهای یمن به فرودگاه‌های ابها و جیزان را «دقیق» خواند به گونه‌ای که این فرودگاه‌ها از کار افتاده‌اند.

سرگرد سریع گفت: «به رژیم سعودی قول می‌دهیم اگر حملات و محاصره ادامه پیدا کند، -ان‌ شاء الله-روزهای دردناک‌تری خواهد داشت».

ائتلاف سعودی بعد از این حمله مدعی شد که توانسته است یک فروند موشک بالستیک را در آسمان ابها رهگیری و منهدم کند.

حملات پهپادی اخیر یمن به فرودگاه‌های سعودی در واکنش به محاصره یمن از سوی ائتلاف سعودی و اماراتی صورت می‌گیرد.

دولت نجات ملی یمن  هفته گذشته هشدار داد که در مقابل محاصره فرودگاه‌ صنعاء آن‌ها نیز به فرودگاه‌های امارات و عربستان سعودی به عنوان اهداف مشروع حمله خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: یحیی سریع عربستان حملات پهپادی ارتش یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۱۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز‌های دبی از سرگرفته شد

آفتاب‌‌نیوز :

روز گذشته (۲۹ فروردین) سازمان هواپیمایی از محدودیت پروازی به فرودگاه‌های دبی و شارجه خبر داد و اعلام کرد «با توجه به شرایط جوی به وجود آمده در برخی از کشور‌های حوزه خلیج فارس و آب‌گرفتگی سطوح و معابر، پرواز‌های فرودگاه‌های دبی و شارجه با تأخیر یا ابطال مواجه شده است.»

ترافیک هوایی دبی از سر گرفته می‌شود

برهمین اساس، مایا لومیدزه، مدیر اجرایی انجمن مجریان تور روسیه (ATOR) در گفتگو با خبرگزاری تاس (TASS news) گفت: ترافیک هوایی دبی احتمالاً امشب از سر گرفته می‌شود

وی در ادامه تاکید کرد: تعدادی از پرواز‌ها آغاز به کار شده است پرواز‌ها شروع شد؛ اما معتقدم که تا عصر تردد تمام پرواز‌ها بازیابی خواهد شد.

انتظار ۲۵۰۰ توریست روسی برای خروج از امارات

بسیاری از مناطق دبی پس از طوفان و بارش‌های شدید دچار سیل و آبگرفتگی شد که به دنبال این بارندگی‌های شدید این کشور، فرودگاه دبی امکان پذیریش هیچ‌گونه پروازی را به علت سیل در فرودگاه خود نداشت؛ که در پی آن بسیاری از پرواز‌های این فرودگاه لغو و یا با تأخیر مواجه شد.

بر اساس گفته مدیر اجرایی انجمن مجریان تور روسیه (ATOR)، حدود ۲۵۰۰ روس در انتظار خروج پرواز‌های خود به امارات هستند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • آخرین جزییات از پرواز‌های دبی پس از بارش
  • پرواز‌های دبی از سرگرفته شد
  • سخنرانی دردناک محمدرضا شاه درباره اشغال ایران
  • هشدار سران سعودی و اماراتی درباره تشدید تنش‌ های منطقه‌ای
  • ببینید | هشدار صریح ابراهیم رئیسی به اسرائیل در مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش
  • هشدار رئیسی به صهیونیست‌ها در مراسم رژه روز ارتش
  • هشدار سخنگوی نیروهای مسلح ایران به غرب : عاقل باشید و از اسرائیل حمایت نکنید
  • هشدار سخنگوی ارشد نیروهای مسلح به کشورهای غربی حامی اسرائیل: هرکس پایش را از گلیمش درازتر کند، پاهایش را قطع خواهیم کرد
  • هشدار سخنگوی نیروهای مسلح به برخی دولتها و رژیم صهیونیستی
  • هشدار سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح به رژیم صهیونیستی