Web Analytics Made Easy - Statcounter

 در پایگاه اینترنتی روزنامه لس آنجلس تایمز آمده است: یکی از مخاطرات آشکار دولتی که دروغ می‌گوید و مسائل را غلط جلوه می‌دهد این است که هیچ دلیلی برای باور کردنش در مواقع بحران نیز وجود ندارد.

اخبار بین الملل- بنابر این مطلب، زمانی که مایک پمپئو (وزیر خارجه آمریکا) بلافاصله ایران را مقصر انفجار در دو نفتکش در دریای عمان معرفی کرد، کسی حرفش را باور نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیا باید باور کنیم که ایران به یک کشتی ژاپنی حمله کرد درست آن هم زمانی که نخست وزیر این کشور به ایران آمده بود تا تنش‌ها را کاهش دهد؟ مالک نفتکش ژاپنی نیز روایت آمریکا از این حملات را زیر سؤال برد.

این روزنامه در پایان نوشت: ترامپ قبلاً تنفر خود از درگیری را اعلام کرده، اما او چنان بی کفایت و تأثیرپذیر است که تعجبی ندارد اگر فکر کند برای ایجاد تغییر در چرخه انتشار اخبار باید تنشی به راه اندازد!

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مایک پمپئو کشتی ژاپنی ایران عمان کشتی وزیر خارجه آمریکا لس آنجلس تایمز کشتی ژاپنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۱۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزنامه اسراییلی: اسرائیل مسئولیت حادثه در اصفهان را نمی پذیرد

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز اورشلیم پست نوشت: اسرائیل به دلایل استراتژیک حمله منتسب شده به این رژیم به ایران را نمی‌پذیرد اما روشن نیست که چرا پنتاگون (وزارت دفاع آمریکا) اطلاعات مربوط به این حمله را به رسانه‌های آمریکایی درز می‌دهد.

بیشتر بخوانید ماجرای شنیده شدن صدای شدید در اصفهان / فرمانده‌کل ارتش: انفجار مربوط به تیراندازی پدافند به شئ مشکوکی بوده

اورشلیم پست نوشت: اسرائیل به دلایل استراتژیک حمله منتسب شده به این رژیم به ایران را نمی‌پذیرد اما روشن نیست که چرا پنتاگون (وزارت دفاع آمریکا) اطلاعات مربوط به این حمله را به رسانه‌های آمریکایی درز می‌دهد.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ چند رسانه آمریکایی به نقل از منابعی که نام آنها را اعلام نکرده‌اند، ادعاهایی مبنی بر محدود بودن حمله، نقش نداشتن آمریکا، قصد نداشتن جمهوری اسلامی ایران برای پاسخ به حمله و … را مطرح کرده‌اند.

منبع: دیده بان ایران

کد خبر: 1227653 برچسب‌ها اسرائیل

دیگر خبرها

  • جزئیات خدمت رسانه‌ای آمریکا برای اسرائیل از قول رسانه عبری
  • روزنامه اسراییلی: اسرائیل مسئولیت حادثه در اصفهان را نمی پذیرد
  • کیهان: تحریم‌های جدید علیه ایران «فیک» است!
  • محدودیت‌های آمریکا برای حضور مقامات ایرانی در نیویورک
  • افشای دروغ‌پردازی صهیونیست‌ها درباره عملیات «وعده صادق»
  • ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)
  • اعتراف ترامپ درباره هزینه‌های آمریکا برای جنگ در خاورمیانه (فیلم)
  • روزنامه آمریکایی: وزیر خارجه آمریکا به چین می‌رود
  • روزنامه آمریکایی: وزیر دفاع آمریکا به چین می‌رود
  • رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!