Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- هافبک تیم فوتبال چلسی در اظهارنظری اعلام کرد دوست دارد در پاریس بازی کند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، تیمو باکایوکو هافبک فرانسوی تیم فوتبال چلسی که فصل گذشته را قرضی در میلان سپری کرد، در بخشی از مصاحبه خود اظهارنظر عجیبی انجام داد.

باکایوکو گفت: نمی‌توانم درباره چیزی که به آن فکر می‌کنم و علاقه دارم دروغ بگویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوست دارم روزی در پاریس بازی کنم و این برای من و عزیزانم اتفاق بزرگی است. ما یک پاریسی واقعی هستیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر باکایوکو میلان چلسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۱۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوچتینو: مصدومیت‌های این فصل چلسی بی‌سابقه است!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در هفته سی‌ام لیگ برتر انگلیس، شنبه به مصاف برنلی می‌رود. مائوریسیو پوچتینو که علاوه بر مشکلات فنی، با مصدومیت‌های پرشمار هم دست و پنجه نرم می‌کند، دقایقی پیش در کنفرانس خبری شرکت کرد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

مصدومان؟
چند دقیقه قبل گزارش کاملی منتشر شد و چند بازیکن دیگر هم به لیست مصدومان اضافه شدند. همچنان باید وضعیت بازیکنانی مانند چیلول را هم زیر نظر داشته باشیم. او امروز احساس ناراحتی کرد و تمرین نکرد. انزو هم هنوز نیامده و نمی‌دانم آماده است یا نه.

مصدومیت لاویا و از دست دادن ادامه فصل؟
شرایط واقعاً برای او سخت است. او فقط ۳۰ دقیقه در این فصل بازی کرده که بسیار ناراحت‌کننده است. این اتفاقات در فوتبال می‌افتند. او بارها به بازگشت نزدیک بود اما دچار مصدومیت دیگری می‌شد. خبری ناراحت‌کننده بود. امیدوارم قوی‌تر از همیشه برگردد.

بحران مصدومیت‌ها؟
تاکنون چنین چیزی را در طول دوران مربی‌گری‌ام ندیده بودم. بی‌‌سابقه است و نمی‌دانم چه بگویم. امیدوارم با موفقیت از این دوران گذر کنیم.

ماجرای هو شدن استرلینگ؟
حساسیت این موضوع اکنون کمی کمرنگ شده است. رحیم آرام است و رابطه‌اش با هواداران بهتر شده است. من مطمئنم هواداران او را دوست دارند و به‌جز برخی لحظات که از سر احساسات کارهایی انجام می‌دهند، در باقی مواقع از او حمایت می‌کنند. استرلینگ هم آنقدری حرفه‌ای است که پاسخ انتقادات را با سخت‌کوشی و درخشش در زمین بدهد.

نظرتان در مورد برنلی؟
آنها با آزادی زیادی بازی می‌کنند. یک تیم فیزیکی با سرعت خوب و بازیکنان جوان. در لیگ برتر بازی آسان پیدا نمی‌کنید و این هم مانند دیگر بازی‌ها دشوار است.

دیگر خبرها

  • سقوط یک ستاره؛ ساندرو تونالی با 50 اتهام شرط‌بندی روبرو شد!
  • اتهام جدید به تونالی: در انگلیس هم شرط‌بندی کردی!
  • پوچتینو: مصدومیت‌های این فصل چلسی بی‌سابقه است!
  • حرفهای عجیب سرمربی استقلالی در مورد جادوگری!
  • فصل هافبک 58 میلیون پوندی چلسی تنها با 32 دقیقه بازی به پایان رسید
  • اظهارنظر مکرون درباره امنیت المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • برادر شوهر پاریس هیلتون در لیگ دسته دوم پرتغال!
  • واکنش تند و عجیب دروازه‌بان اسطوره‌ای به گریه وینیسیوس
  • اورلین شوامنی: تونی کروس یکی از بهترین هافبک‌های تاریخ فوتبال است
  • تصویری عجیب از وضعیت چمن مصنوعی ورزشگاه ترکمنستان | اعتراض قلعه نویی بی دلیل نبود