Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-23@10:04:34 GMT

بازیکنی که ذوب آهن را به استقلال و پرسپولیس ترجیح داد

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۱۷۱۴

بازیکنی که ذوب آهن را به استقلال و پرسپولیس ترجیح داد

به گزارش وانانیوز، 

هادی محمدی مدافع تیم فوتبال ذوب آهن که روز گذشته قراردادش را با این تیم تمدید کرد. در پاسخ به این سوال که دوست دارد برای پرسپولیس یا استقلال بازی کند گفت: « نه دوست ندارم چون من با منطق تصمیم می‌گیرم.  5 سال پیش هم از استقلال پیشنهاد داشتم زمانی که داماش بودم و آقای قلعه‌نویی سرمربی استقلال بود اما من همان سال تصمیم گرفتم به ذوب‌آهن بیایم و فصل خوبی هم داشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر می‌خواستم به استقلال یا پرسپولیس بروم همان سال می‌رفتم اما در ذوب‌آهن احساس آرامش دارم.» 

انتهای پیام/

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۱۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روانخواه پیشنهاد استقلال را تایید کرد

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای گذشته برخی رسانه‌ها از پیشنهاد علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال به امیدرضا روانخواه برای حضور در راس آکادمی این باشگاه خبر داده بودند. در این خصوص گفته می‌شد خطیر خواهان حضور سرمربی کنونی پارس جنوبی جم در باشگاه استقلال شده و این مساله واکنش های مختلفی نیز در پی داشت.

امروز  این موضوع بعد از بازی پارس جنوبی و سایپا در لیگ یک مورد پرسش از روانخواه قرار گرفت. سرمربی پارس جنوبی جم ضمن تایید پیشنهاد مدیریت آکادمی باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران گفت: «نه فقط استقلال، پیشنهادهای دیگر هم وجود دارد. من بازیکن استقلال بودم و قبلا هم در سمت مسئولان آکادمی کار کرده‌ام. از وقتی مربیگری می‌کنم بخشی از کارم هم توجه به جوان های بااستعداد است.»

او ادامه داد: «شاید صحبت هایی با من شده باشد، اما با پارس جنوبی قرارداد دارم و تنهایی نمی‌توانم تصمیمی بگیرم. تیمم را دوست دارم و اینجا نیامدم که فقط مربیگری کنم. بازیکنان، همکاران و رختکن تیمم را دوست دارم و به آنها عرق دارم. آرزو دارم با این نفرات موفق شوم.»

روانخواه در این بخش افزود:«مطمئنا برنامه‌ای برای رفتن ندارم. دوست دارم اگر شرایط فراهم باشد، بمانم. حداقل تا زمانی که قرارداد دارم، دوست دارم کارم را اینجا (پارس جم) انجام بدهم».

دیگر خبرها

  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • مشاور وزیر:مالکان درمورد مدیریت استقلال و پرسپولیس تصمیم می‌گیرند
  • اوسمار: فقط به خاطر پرسپولیس به ایران آمدم
  • مربی پرتغالی به لیورپول نه گفت تا به وستهم برود!‏
  • تصمیم سیلوا برای خداحافظی | روزهای خوبی را در اینجا داشتم
  • روانخواه پیشنهاد استقلال را تایید کرد
  • کلوپ: سیتی با این چیزها تحت فشار قرار نمی‌گیرد!
  • دروازه‌بان استقلال دختر جیمی‌جامپ را بغل کرد اما پسر هوادار را هل داد | ماجرای آغوش مهربانی بازیکنی که وظیفه دروازه‌بانی را فراموش کرد
  • پیانیچ: الگری مقصر نتایج و عملکرد یوونتوس نیست؛ جدایی از رم برایم دردناک بود
  • این سه کتاب را بخوانید و خودتان را بیشتر دوست داشته باشید