Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مهران شاهین‌طبع، سرمربی تیم ملی بسکتبال، در گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص شرایط تیم ملی بیان کرد: اردوی تیم ملی بسکتبال از روز شنبه 25 خرداد ماه آغاز شده است، حدود 6 هفته تمرین در استان تهران داریم و پس از آن یک‌سری بازی‌های تدارکاتی در نظر گرفته شده است. یک تورنمنت در کشورهای پرتغال، روسیه و در نهایت در یونان پیش‌رو داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با زحماتی که فدراسیون بسکتبال کشیده و به کمک وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک در  این رقابت‌ها شرکت خواهیم کرد.

وی افزود: حدود 10 روز قبل از مسابقات جهانی عازم کشور چین می‌شویم و با سه تیم منتخب جام جهانی دیدار خواهیم کرد، بلافاصله پس از آن وارد مسابقات جهانی می‌شویم و بازی‌های خود را آغاز می‌کنیم.

شاهین‌طبع عنوان کرد: شرایط تیم ملی بسکتبال ایران ب توجه به این که امسال تیم ملی هر 2 ماه یک کمپ تمرینی داشته و مسابقات لیگ برتر تا 15 اردیبهشت ماه ادامه داشت، فرصتی به بچه‌ها دادیم تا با شرایط روحی و روانی بهتری در اردو شرکت کنند. فکر می‌کنم زمان کافی برای آماده‌سازی داریم.

مربی تیم ملی بسکتبال اظهار داشت: یک سری کمپ‌های کوتاه مدت در فدراسیون بسکتبال داشتیم که خیلی از نفرات تیم ملی هم در آن شرکت می‌کردند. به نظر من بچه‌ها شرایط نسبتا خوبی دارند و طی چند هفته‌ای که در پیش داریم، به شرایط مطلوب می‌رسند.

وی خاطرنشان ساخت: یک لیست بلند از بازیکنان برای مسابقات ارسال کردیم که اگر بازیکنی آسیب ببیند با از نظر فنی شرایط مناسبی نداشته باشد، جایگزین خواهیم کرد.

شاهین‌طبع در پایان گفت: در حال حاضر تمامی بازیکنان در اردو حاضر هستند، به جز آرون گرامی‌پور که از روز دوشنبه وارد می‌شود و صمد نیکخواه بهرامی که به دلیل آسیب دیدگی جزئی که دارد در اردو حضور دارد اما پیگیر روند درمانی فیزیوتراپی خود است. یک سری از بازیکنان هم فقط به دلیل فنی به اردو دعوت نشدند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: صمد نیکخواه بهرامی خبرگزاری برنا مهران شاهین طبع فدراسیون بسکتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۱۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست سازمان لیگ، کمیته داوران و کمیته فنی مسابقات لیگ بسکتبال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نشست سازمان لیگ، کمیته داوران و کمیته فنی مسابقات سازمان لیگ در خصوص بررسی حواشی رقابت‌های مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر آقایان باحضور جواد داوری رئیس فدارسیون بسکتبال برگزار شد.   تصمیمات اخذ شده در این نشست به شرح زیر است:   در صورت ایجاد هرگونه بی‌نظمی، توهین و پرتاب اشیا توسط تماشاگران تیم میزبان که موجب اختلال در نظم برگزاری مسابقات شود، بازی متوقف خواهد شد. در صورت تکرار، تیم میزبان موظف به تخلیه تماشاگران توسط یگان ویژه در کمترین زمان ممکن است. در صورت امتناع، با تصمیم سرداور، ناظر و نماینده فدراسیون نتیجه بازی ۲۰ بر صفر به سود تیم حریف اعلام و باخت فنی اعمال خواهد شد.   در خصوص ادامه میزبانی تیم متخلف و حضور تماشاگران، کمیته فنی مسابقات سازمان لیگ باتوجه به محدودیت زمانی تا تشکیل کمیته انضباطی تصمیم گیری خواهد کرد.   همچنین درصورت رفتار تحریک‌کننده کادر فنی و بازیکنان علیه تماشاگران یا تیم حریف، با تشکیل کمیته فنی مسابقات سازمان لیگ در پایان بازی فرد خاطی محروم و پرونده او به کمیته انضباطی ارجاع داده می‌شود.   شایان ذکر است، حضور یگان ویژه در تمامی بازی‌ها الزامی خواهد بود.

دیگر خبرها

  • واریز مستقیم پول از کارخانه مس به حساب شاگردان نویدکیا!
  • اتفاق جالب در رفسنجان: واریز مستقیم پول از کارخانه مس به حساب بازیکنان!
  • چهره زشت حواشی در لیگ بسکتبال
  • حمایت سرمربی تیم بسکتبال مس کرمان از عملکرد تیمش/ کار بزرگی کردیم
  • برگزاری نشست سازمان لیگ، کمیته داوران و کمیته فنی مسابقات لیگ بسکتبال
  • لشگرکشی غول‌های NBA به پاریس
  • لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 لو رفت
  • معزی‌فر: سرمربی تیم ملی بسکتبال را کمیته فنی انتخاب می‌کند/ تمام جوانب عملکرد دمیر بررسی می‌شود
  • کیومرث هاشمی: ورزشکاران درک بالایی از شرایط کشور دارند
  • اسفراین مهد پرمخاطب‌ترین ورزش سنتی ایران/ لزوم حمایت‌های بیشتر وزارت