Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@20:06:53 GMT

البرز به سهم بیشتری از آب سدهای کرج و طالقان نیاز دارد

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۱۸۹۴

البرز به سهم بیشتری از آب سدهای کرج و طالقان نیاز دارد

‌معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: مساله تخصیص منابع آبی و افزایش سهم استان البرز از سد طالقان و سد کرج یکی از اولویت‌های مورد تاکید استاندار است که باید با پیگیری‌های مستمر و مجدانه این امر مهم به نتیجه مطلوب برسد.

‌به گزارش ایسنا، علی درویش پور در نشست با شرکت آب و فاضلاب استان البرز گفت: با وجود محدودیت منابع آبی در سطح کشور باید نسبت به جلوگیری از هدر رفت این منابع مهم و استراتژیک و همچنین پیشگیری از مشکل آلودگی آن اهتمام داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خوشبختانه در چند سال اخیر با سیاست‌های اعمال شده توسط دولت تدبیر و امید در بحث منابع آبی تجدید پذیر اقدامات قابل ملاحظه‌ای صورت گرفته است.

درویش پور گفت: توجه ویژه به مدیریت منابع آبی لازمه رشد و شکوفایی استان است، چراکه منابع آب به عنوان یکی از اساسی‌ترین و کلیدی‌ترین ارکان توسعه پایدار محسوب می‌شود.

وی عنوان کرد: مساله تخصیص منابع آبی و افزایش سهم استان البرز از سد طالقان و سد کرج یکی از اولویت‌های مورد تاکید استاندار است که باید با پیگیری‌های مستمر و مجدانه این امر مهم به نتیجه مطلوب برسد.

این مسئول با بیان اینکه اصلاح الگوی مصرف آب در البرز ضرورت دارد، گفت: برنامه ریزی‌های خلاقانه در امر فرهنگ‌سازی مصرف بهینه آب باید با جدیت در دستور کار قرار گیرد.

وی در پایان عنوان کرد: باید قدردان اقدامات و تلاش‌های مجدانه پرسنل شرکت آب و فاضلاب استان در مواجه با سیل اخیر در فروردین ماه، باشیم که جای امید است با همین روند، خدمت رسانی در راستای رضایتمندی شهروندان صورت پذیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سدهای کرج و طالقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۱۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهگردشی و ارایه خدمات بهداشتی درمانی در روستا‌های صعب العبور طالقان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ همکاران پر تلاش مجموعه بهداشت با پای پیاده و حمل لوازم مورد نیاز در کوهپایه ها و دره های بسیار صعب العبور ، جلوه های زیبایی از ایثار و ازخودگذشتگی در راه سلامتی جامعه را به نمایش گذاشتند.

غربالگری دیابت و فشارخون ، ویزیت سالمندان ناتوان در منزل به همراه توزیع دارو ، مراقبت زنان باردار، شناسایی موارد جدید مبتلا به دیابت و ارجاع بیماران از جمله خدمات ارائه شده می باشد.

دیگر خبرها

  • دهگردشی و ارایه خدمات بهداشتی درمانی در روستا‌های صعب العبور طالقان
  • ۱۵۰۰ تخت بیمارستانی به سرانه درمانی البرز افزوده می شود
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران
  • برگزاری بازی های بومی محلی در روستای آرتون طالقان
  • در ژیمناستیک ایران طلسم‌شکنی کردم/ نیاز به حمایت بیشتری داریم
  • با وجود بارش های اخیر؛ البرز همچنان عطش دارد
  • البرزهم چنان عطش دارد
  • دارویار ۱۲۰ همت بودجه نیاز دارد
  • دارویار ۱۲۰ همت بودجه نیاز دارد/ ممکن است دچار چالش شویم
  • جذب اعتبارات مورد نیاز طرح‌های آبرسانی البرز ویژه پیگیری می‌شود