Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ گلاره کاکاوندپور، رئیس دپارتمان بسکتبال 3 به 3 بانوان، در گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص شرایط تیم ملی بیان کرد: با کمک‌های وزیر ورزش و جوانان حجاب بانوان تایید و بعد از 40 سال تیم ملی راهی رقابت‌های برون‌مرزی شد. در حال حاضر بچه‌ها برای اعزام به مسابقات جام جهانی آمستردام هلند آماده می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رقابت‌ها روز سه‌شنبه 28 خردادماه با بازی ایران و اسپانیا به عنوان اولین بازی، افتتاح خواهد شد.

وی افزود: تا به حال اردوهای منظمی داشتیم و بچه‌ها تمرینات خوبی داشتند، علاوه بر آن سعی کردیم نقاط ضعف نفرات را برطرف کنیم و تیم‌های قدری در این تورنمنت حضور دارند. فکر می‌کنم تازه شروع کار بسکتبال بانوان است. بازیکنان سوپرلیگ بسیار قوی و باتجربه هستند اما نمی‌توان گفت در مسابقات جهانی و آسیایی می‌توانند باتجربه عمل کنند و بازیکنان ایران در سطح بازیکنان زیر 18 سال تیم‌های دیگر هستند.

کاکاوندپور عنوان کرد: در حال حاضر تیم‌ها در طول یک سال در تورهای مختلف شرکت می‌کنند، امیدوارم با حمایت‌های وزیر ورزش ما هم بتوانیم در تورهای مختلف شرکت کنیم تا تجربه بازیکنان را بالا ببریم. تا به حال ما هیچ اعزام و بازی برون‌مرزی را از دست ندادیم و امیدوارم بتوانیم در این رقابت‌ها هم حضور پیدا کنیم و بچه‌ها بتوانند به نحو مطلوب چیزی که لایق ایران و دختران ایران است را به نمایش بگذارند.

رئیس دپارتمان بسکتبال 3 به 3 بانوان خاطرنشان ساخت: برای هر اعزام بازیکنان جدیدی هم به اردو دعوت می‌شوند و در نهایت نفراتی برتر انتخاب می‌شوند. در حال حاضر هم در مسابقات جام جهانی دو بازیکن باسابقه ما مژگان خدادادی و معصومه اسماعیل‌زاده همراه ما نیستند و نفرات جوان‌تر انتخاب شدند و میانگین سنی پایین آمده است. تیم ملی مخصوص یک عده خاصی نیست و امکان ندارد که یک بازیکن داخل اردو عملکرد خوبی داشته باشد اما خط بخورد.

وی در ادامه اظهار داشت: امید کمیته به موفقیت بسکتبال 3 به 3 بانوان و هدف ما شایسته‌پروری است، در ابتدا هدف ما توسعه رشته و در کنار آن قهرمانی است. درست است که تیم ملی به مسابقات اعزام می‌شود و این یک اتفاق بسیار خوش‌آیندی است اما فعلا امیدی به کسب مدال و نتیجه مطلوب در این رقابت‌ها نداریم.

کاکاوند‌پور در پایان گفت: فقط به این عنوان که پس از گذشت 40 سال این راه باز شده است، در این مسابقات حضور داریم. تمام تلاش خود را می‌کنیم که رنکینگ ما حفظ شود، به دلیل این که اگر رنکینگ ما پایین بیاید، نمی‌توانیم در کاپ‌های جهانی، آسیایی و المپیک شرکت کنیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خبرگزاری برنا تیم ملی بسکتبال بانوان فدراسیون بسکتبال ایران بسکتبال 3 به 3 بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۱۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، نخستین دوره مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی و از فردا در جزیره کیش آغاز می‌شود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس، نخستین دوره رقابت‌های تنیس ساحلی در بخش بانوان و آقایان قرعه‌کشی و از فردا در جزیره کیش آغاز می‌شود.

در بخش بانوان ۱۴ تیم و در بخش آقایان ۳۰ تیم حضور دارند که در روز نخست بازی‌ها و با انجام ۲۰ مسابقه جدول اصلی به مصاف یکدیگر می‌روند. این مسابقات از ۷ تا ۱۳ اردیبهشت در زمین‌های تنیس مارینا و پلاژ بانوان برگزار خواهد شد.
سرداوری و مدیریت این مسابقات در بخش آقایان بر عهده مسیح صلاح سرداور نشان نقره و کسری حجازی است و در بخش بانوان لعیا خیام باشی داور نشان سفید و سمیرا قدسی به عنوان سرداور و مدیر مسابقات حضور دارند. این مسابقات با اعلام و موافقت فدراسیون جهانی برای نخستین بار در ایران برگزار می‌شود.

کد خبر 6088794

دیگر خبرها

  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تیراندازی تفنگ و تپانچه بادی نیرو‌های مسلح در کرمان
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • همایش ملی پیاده روی بانوان در ۲۱ اردیبهشت ماه قم برگزار می شود
  • اعزام شمشیربازان ایران به مسابقات زون آسیا و انتخابی المپیک
  • مهدوی سرپرست ورزش وجوانان نکا شد
  • آغاز رقابت کماندار کیش در مسابقات کاپ جهانی شانگهای
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم
  • آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز
  • در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی شرکت می‌کنیم/ هدفمان اصلاح تکنیک است