Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@23:49:39 GMT

کلمبیا ۲ - آرژانتین صفر؛ انتقام سنگین کی روش از مسی

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۱۹۳۶

کلمبیا ۲ - آرژانتین صفر؛ انتقام سنگین کی روش از مسی


 در دیداری که دو تیم نمایشی پایاپایی داشتند و اثری از تفکرات دفاعی کی روش نبود، این شاگردان کارلوس کی روش بودند که با اتخاذ تاکتیکی هوشمندانه از سوی مرد پرتغالی از فرصت‌های شان بهتر استفاده کردند و در نهایت توانستند با دو گل به پیروزی برسند. به این ترتیب، سرمربی سابق تیم ملی ایران توانست انتقام شکست ۱-۰ مقابل آرژانتین در جام جهانی برزیل را از لیونل مسی و هم تیمی هایش بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و در دقایق ابتدایی، توپ بیشتر در میانه زمین در جریان بود که بازیکنان دو تیم نمایش درگیرانه‌ای داشتند و همین مسئله به مصدومیت موریل و تعویض او در دقیقه ۱۲ منجر شد. چهار دقیقه بعد، مارتینز که به جای موریل به بازی رفته بود، اولین موقعیت جدی کلمبیا را روی آرژانتین ایجاد کرد، اما شوت غافلگیر کننده او با برخورد به بازیکن حریف به بیرون رفت. در ادامه این بازیکنان کلمبیا بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند، اما دفاع پرتعداد بازیکنان آرژانتین، مانع از ایجاد موقعیت روی دروازه این تیم می‌شد.

پس از آن نوبت آرژانتینی‌ها بود که ابتکار عمل را در دست بگیرند، اما آن‌ها نیز در ایجاد موقعیت توفیق چندانی نداشتند. در دقیقه ۳۰ چیزی نمانده بود که روی اشتباه اوتامندی و آرمانی، کلمبیا به گل برسد، اما مدافعان آرژانتینی به هر شکل ممکن توپ را به بیرون فرستادند.

در دقایق پایانی نیمه اول، باز هم این بازیکنان کلمبیا بودند که بیشتر بر بازی مسلط بودند و حتی می‌توانستند در دقیقه ۳۹ به گل برسند، اما ضربه فالکائو توسط مدافعان حریف بلوکه شد. در نهایت در این نیمه توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد و دو تیم با تساوی ۰-۰ به رختکن رفتند.

نیمه دوم را آرژانتین بهتر آغاز کرد و چیزی نمانده بود که در همان دقیقه اول به گل برسند، اما ضربه پاردس به شکل خطرناکی از کنار دروازه اوسپینا به بیرون رفت. در ادامه بازی متعادل شد و بیشتر در میانه زمین در جریان بود. در دقیقه ۵۱، در حالی که مسی یک حرکت را از پیش محوطه جریمه کلمبیا آغاز کرده بود، مدافع این تیم توپ را با پا به اوسپینا رساند و دروازه بان کلمبیا هم توپ را به دست مهار کرد، اما داور پاس رو به عقب تشخیص نداد و بازی ادامه پیدا کرد.

چند دقیقه بعد بار دیگر پاردس روی یک پاس عرض در پشت محوطه جریمه کلمبیا، فرصت شوتزنی پیدا کرد، اما اوسپینا با یک واکنش به موقع، توپ را برگشت داد. در ادامه بازیکنان آرژانتین پیش کشیدند و چیزی نمانده بود که مسی در دقیقه ۶۵ قفل دروازه کلمبیا را باز کند، اما ضربه سر او به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت. ابتدا این اوتامندی بود که با یک ضربه چکشی، اوسپینا را مجبور به واکنش کرد و مسی هم نتوانست از توپ برگشتی استفاده کند.

پس از آن نوبت کلمبیایی‌ها بودند که توپ و میدان را در اختیار گرفتند و در دقیقه ۷۰ به گل رسیدند. روی یک پاس بلند عالی از خامس بود که مارتینز در سمت راست محوطه جریمه آرژانتین صاحب توپ شد و بعد از یک حرکت عرضی، با شوتی تماشایی دروازه دروازه آلبی سلسته را باز کرد. آرژانتینی‌ها که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشتند، بعد از این گل بر شدت حملات شان افزودند. در دقیقه ۷۷، روی یک ضربه ایستگاهی، مسی می‌تواند گل تساوی را به ثمر برساند، اما ضربه او نتوانست اوسپینا را مغلوب کند.

حملات آرژانتینی‌ها ادامه داشت، اما این کلمبیا بود که در دقیقه ۸۵ به گل دوم رسیدند. روی یک حمله سریع بود که ارسال جفرسون به دهانه دروازه آرژانتین را دوان زاپاتا به زیبایی قطع کرد و برتری کلمبیا را به دو گل افزایش داد. تلاش آرژانتینی‌ها برای جبران گل‌های خورده در دقایق پایانی ثمری نداشت و در نهایت کلمبیا با نتیجه ۲-۰ به پیروزی رسید.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: کلمبیا آرژانتین کی روش باخت مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۱۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد

در ادامه دیدار‌های معوقه هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر فوتبال انگلیس، شب گذشته (چهارشنبه) از ساعت ۲۲:۳۰ چهار بازی برگزار شد که در مهمترین آن‌ها در دربی منطقه مرسی‌ساید، تیم فوتبال لیورپول یکی از سه مدعی قهرمانی میهمان رقیب همشهری‌اش اورتون بود و این بازی را با نتیجه ۲ بر صفر به تیم میزبان واگذار کرد.

جارد برنثویت در دقیقه ۲۷ و دومنیک کالورت لوین در دقیقه ۵۸ گل‌های منجر به پیروزی اورتون بحران‌زده را به ثمر رساندند تا این تیم با کسب سه امتیاز بسیار ارزشمند این بازی، یازدهمین پیروزی‌اش را کسب کند و با افزایش فاصله خود با منطقه سقوط به هشت امتیاز، به بقا در لیگ برتر جزیره امیدوار شود. در سمت مقابل، اما لیورپول با قبول این شکست بدموقع ۷۴ امتیازی ماند و نتوانست خودش را به آرسنال ۷۷ امتیازی و صدرنشین برساند. این در حالی است که منچسترسیتی با دو بازی کمتر و تنها یک امتیاز اختلاف با لیورپولی‌ها پشت سر آن‌ها در رده سوم قرار دارد و به طور بالقوه می‌تواند جای مرسی‌ساید‌ها و حتی آرسنال را در صدر جدول بگیرد.

در بازی همزمان در ورزشگاه اولدترافورد، اما تیم فوتبال منچستریونایتد میهمان خود شفیلدیونایتد را با نتیجه ۴ بر ۲ از پیش رو برداشت. در این بازی اگرچه شفیلدیونایتد با گلزنی جیدون بوگل در دقیقه ۳۵ پیش افتاد، اما گل دقیقه ۴۲ هری مگوایر برای شیاطین سرخ مانع از شکست آن‌ها در نیمه نخست شد. در نیمه دوم، باز هم شفیلدیونایتد زودتر به گل رسید و این بار بن بریرتون در دقیقه ۵۰ گلزنی کرد. ۱۱ دقیقه طول کشید تا من‌یونایتد گل خورده را توسط برونو فرناندز از روی نقطه پنالتی جبران کند. تلاش‌های منچستریونایتد برای کسب تمام امتیاز این بازی در نهایت ثمر داد و فرناندز با زدن دومین گل خود در دقیقه ۸۱ شیاطین سرخ را پیش انداخت و چهار دقیقه بعد راسموس هویلون تیر خلاص را به قلب میهمان شلیک کرد.

پیروزی شانزدهم یونایتد در سی‌و‌سومین بازی‌اش در فصل جاری لیگ برتر انگلیس، این تیم را با ۵۳ امتیاز، یک پله در جدول بالا برد و به رده ششم رساند. البته شکست ۲ بر صفر نیوکاسل در خانه وستهام در بازی همزمان نیز در صعود شیاطین سرخ تأثیرگذار بود. این به معنای افزایش شانس شاگردان اریک تنهاخ برای کسب سهمیه رقابت‌های اروپایی فصل آینده است.

در دیگر بازی شب گذشته لیگ برتر نیز بورنموث با نتیجه یک بر صفر ولورهمپتون را شکست داد. در تنها بازی معوقه باقیمانده از هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر انگلیس، از ساعت ۲۲:۳۰ امشب منچسترسیتی میهمان برایتون خواهد بود.

دیگر خبرها

  • فقط سیتی: قرار نیست تیم دیگری قهرمان شود
  • رم با سردار 22 دقیقه بازی کرد، گل زد و برد!‏
  • تساوی مس و پیکان در ۹۰ دقیقه/ انتخاب پیروز بازی در وقت های اضافه
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد
  • ایران ۲ - قرقیزستان ۱
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • تیم ملی فوتسال ایران نیمی از راه جام جهانی را طی کرد
  • تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس
  • تمرین سنگین و تاکتیکی پرسپولیس برای جام حذفی