Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های ملی والیبال ایران و روسیه در یکی از حساس‌ترین و جذاب‌ترین دیدار‌های هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه امروز در سالن غدیر ارومیه به مصاف یکدیگر می‌روند. روسیه از ابتدای هفته سوم یکی از مدعیان بوده است و رفته رفته نتایج بهتری کسب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن‌ها در دو دیدار گذشته شان در این هفته به دو برد ۳- ۱ مقابل تیم‌های ملی والیبال لهستان و کانادا دست یافته اند و به صدر جدول هم رسیده اند.  

روس‌ها در مجموع ۸ دیدار انجام شده به ۷ برد رسیده اند و نشان داده اند که با بازیکنان جوانی که دارند به دنبال کسب نتیجه‌ای خوب در رقابت‌های امسال هستند. آن‌ها همواره یکی از تیم‌های خوب در عرصه والیبال محسوب می‌شوند و بازی در هر حالتی با آن‌ها سخت و جذاب است.  تیم ملی والیبال روسیه تاکنون به عنوان‌های قهرمانی بسیاری زیادی از جمله ۴ المپیک، ۶ قهرمانی جهانی، ۶ قهرمانی جام جهانی، ۳ قهرمانی لیگ جهانی و چندین و چند قهرمانی در اروپا دست یافته است یکی از پر افتخار‌ترین تیم‌های حاضر است.  

تیم ملی والیبال کشورمان، اما در طرف مقابل از شرایط و وضعیت خوبی برخوردار است. آن‌ها در رقابت‌های امسال نتایج بسیار خوبی کسب کرده اند و با توجه به میزبانی دو هفته این رقابت‌ها در شهر‌های ارومیه و اردبیل نشان داده اند که هدفشان کسب بهترین نتیجه ممکن و صعود به دور نهایی این رقابت‌ها است.  

شاگردان کولاکوویچ در آخرین مصافشان با تیم ملی روسیه با نتیجه ۳ - ۰ شکست خوردند. تیم ملی والیبال کشورمان در مجموع سابقه ۱۴ رویارویی با روسیه را دارد که سهم ایران از برد ۳ دیدار بوده است. تیم ملی والیبال کشورمان باید در رقابت‌های انتخابی المپیک هم با روسیه بازی کند.  

تاریخچه رویارویی تیم‌های ملی والیبال ایران و روسیه 

جام جهانی ۲۰۱۱، ایران صفر – روسیه ۳
لیگ جهانی ۲۰۱۳، ایران صفر – روسیه ۳
لیگ جهانی ۲۰۱۳، ایران ۱ – روسیه ۳
جام قهرمانان بزرگ جهان ۲۰۱۳، ایران صفر – روسیه ۳
لیگ جهانی ۲۰۱۴، ایران ۲ – روسیه ۳
قهرمانی جهان ۲۰۱۴، ایران صفر – روسیه ۳
لیگ جهانی ۲۰۱۵، ایران ۳ – روسیه ۱
لیگ جهانی ۲۰۱۵، ایران ۳ – روسیه صفر
لیگ جهانی ۲۰۱۵، ایران ۳ – روسیه صفر
لیگ جهانی ۲۰۱۵، ایران ۱ – روسیه ۳
جام جهانی ۲۰۱۵، ایران صفر – روسیه ۳
المپیک ۲۰۱۶، ایران صفر – روسیه ۳
لیگ جهانی ۲۰۱۷، ایران صفر – روسیه ۳
لیگ جهانی ۲۰۱۸:ایران ۱- روسیه ۳

برنامه تیم ملی والیبال کشورمان در ادامه رقابت های لیگ ملت های والیبال به شرح زیر است:

هفته سوم به میزبانی ایران

یکشنبه ۲۶ خرداد: ایران - روسیه، ساعت ۱۸:۳۰

هفته چهارم به میزبانی ایران

جمعه ۳۱ خرداد: ایران - پرتغال، ساعت ۱۸:۳۰ شنبه اول تیر: ایران - استرالیا، ساعت ۱۸:۳۰ یکشنبه دوم تیر: ایران - فرانسه، ساعت ۱۸:۳۰

هفته پنجم به میزبانی بلغارستان

جمعه ۷ تیر: ایران - صربستان، ساعت ۱۸:۳۰ شنبه ۸ تیر: ایران - بلغارستان، ساعت ۲۲:۱۰ یکشنبه ۹ تیر: ایران - آمریکا، ساعت ۱۸:۳۰

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۲۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوکراین درباره وقوع جنگ جهانی سوم هشدار داد

نخست‌وزیر اوکراین با بیان اینکه اگر اوکراین در جنگ خود با روسیه شکست بخورد، «جنگ جهانی سوم» رخ خواهد داد، از کنگره آمریکا خواست تا لایحه کمک‌های خارجی را که مدت‌هاست مسکوت مانده است، تصویب کند.

به گزارش مشرق، «دنیس شمیهال» نخست‌وزیر اوکراین در مصاحبه‌ای گفت که «با ملاحظه‌کاری، خوش‌بین» است که قانونگذاران آمریکایی بتوانند آن لایحه داغ مورد مناقشه را که ۶۱ میلیارد دلار به کی‌یف اختصاص می‌دهد، در نهایت تصویب کنند.

مجلس نمایندگان آمریکا قرار است روز شنبه در مورد این بسته رای‌گیری کند. این پیشنهاد شامل تامین مالی برای رژیم صهیونیستی و همچنین هند و اقیانوس آرام است. روسیه می‌گوید هرگونه کمک تازه آمریکا به اوکراین تفاوتی در میدان جنگ ایجاد نخواهد کرد، زیرا وضعیت در خط مقدم برای کی‌یف «نامطلوب» به نظر می‌رسد.

درباره کمک‌های امنیتی ایالات متحده، نخست‌وزیر اوکراین چهارشنبه در واشنگتن طی مصاحبه با شبکه خبری «بی‌بی‌سی» با اشاره به اینکه پول هر چه قدر هم زود برسد، باز هم دیر است، گفت: ما دیروز به این پول نیاز داریم، نه فردا، نه امروز.

او افزود: اگر از ما محافظت نکنید، اوکراین سقوط خواهد کرد... بنابراین سیستم جهانی و امنیت جهانی نابود خواهد شد و همه جهان باید یک سیستم امنیتی جدید پیدا کنند.

نخست‌وزیر اوکراین افزود: یا درگیری‌های زیادی رخ خواهد داد، بسیاری از این نوع جنگ‌ها، و در نهایت می‌تواند به جنگ جهانی سوم منجر شود.

این اولین بار نیست که اوکراین چنین هشدار نگران‌کننده‌ای در مورد عواقب شکست احتمالی خود صادر می‌کند. سال گذشته، ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین مدعی شد که اگر روسیه در مناقشه پیروز شود، می‌تواند بعدا به لهستان حمله کند و جنگ جهانی سوم را آغاز کند.

اما مقامات کرملین چنین ادعاهایی را به سخره گرفته‌اند و آن را ترساندن غربی‌ها می‌دانند. ماه گذشته ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه، پیشنهادات مبنی بر اینکه روسیه ممکن است به‌روزی به اروپای شرقی حمله کند را «کاملا بیهوده» خوانده و رد کرد. روسیه هرگز به کشوری در داخل ناتو که شامل لهستان هم می‌شود، حمله نکرده است. پیمان دفاع جمعی ناتو به این معناست که حمله به یک عضو، حمله به همه است.

در مصاحبه روز چهارشنبه، از نخست‌وزیر اوکراین در مورد ادعای اخیر مایکل مک‌کال، رئیس جمهوری‌خواه کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا، مبنی بر آلوده شدن اعضای حزب خود به تبلیغات روسیه سوالی پرسیده شد. شمیهال گفت: ما باید درک کنیم که اطلاعات نادرست و پروپاگاندا در اینجا، در ایالات متحده بر بسیاری از مردم، در اتحادیه اروپا بر بسیاری از افراد، مانند اوکراین تأثیر می‌گذارد.

مخالفان از جناح راست حزب جمهوری خواه، ماه‌هاست که کمک احتمالی به اوکراین را مسدود کرده‌اند. برخی از این قانونگذاران با ارسال ده‌ها میلیارد دلار کمک به خارج از کشورشان، بدون تصویب بودجه‌ای برای امنیت مرزی ایالات متحده و مکزیک مخالفت کرده‌اند.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
  • رئیسی هفته آینده عازم پاکستان می‌شود
  • اوکراین درباره وقوع جنگ جهانی سوم هشدار داد
  • رییس‌جمهور هفته آینده عازم پاکستان می‌شود
  • آنچلوتی: تنها راه حذف سیتی همین بود
  • جامعه جهانی باید تصمیم ایران در دفاع از خود در برابر اسرائیل را حق محفوظ کشورمان بدانند
  • نشست مجازی تقوی با کوبایی‌ها
  • ایرانی‌ها چقدر کار می‌کنند دیگران چقدر؟
  • هفته چهارم لیگ بین المللی اسکی اسنوبرد/ حضور اسکی بازان روس در پیست بین المللی توچال
  • آغاز هفته چهارم لیگ بین المللی اسکی اسنوبرد با حضور اسکی بازان روس در پیست بین المللی توچال