Web Analytics Made Easy - Statcounter

 محمدهادی عرفانیان کاسب در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره رسیدگی به پرونده قتل علیرضا شیرمحمدعلی گفت: علیرضا پرونده‌ای با ۳ عنوان اتهامی از قبیل توهین به مقدسات، توهین به مسئولان رده بالای نظام و تبلیغ علیه نظام داشت که در شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب، آقای قاضی مقیسه برای ایشان حکم ۸ سال زندان اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این وکیل دادگستری ادامه داد: من نتوانستم با موکلم ملاقاتی در زندان داشته باشم، زمان دادگاه تجدیدنظر موکلم هم ۱۸ تیرماه تعیین شد.

 وی ادامه داد: زمانی که اردیبهشت ماه وقت رسیدگی مجدد تعیین شد، به شعبه تجدیدنظر مراجعه کردم خوشبختانه قضات با وکالت من موافقت کردند.

عرفانیان‌کاسب خاطرنشان کرد: پرونده را مطالعه نکرده بودم، شعبه در این مورد بسیار با من همکاری کرد و وقت را هم بر اساس استمهال من برای تجدیدنظر در تاریخ ۱۸/ ۴ /۹۸ تعیین کردند.

وکیل شیرمحمدعلی یادآور شد: علیرضا اعتصاب غذا کرده بود تا او را به زندان اوین منتقل کنند به گفته مادرش در تماس‌هایی که با او داشته تلفن قطع می‌شده و در زندان رفتار خوبی با وی نداشتند.

وی تاکید کرد: گویا علیرضا با آن دو فردی که او را به قتل رساندند بسیار خوب بوده و با آنها صحبت می‌کرده و ارتباط داشته است.

این وکیل دادگستری ادامه داد: سوال اینجاست که چطور آن شب درب سلول باز بوده و آن دو فرد دست به چنین اقدامی زده‌اند.

وی تصریح کرد: فرض کنید درگیری هم صورت گرفته در این درگیری‌ها طرف متوجه نیست و با چاقو یا تیری ۲ الی۳ ضربه وارد می‌کنند. اما در درگیری آن شب بیش از ۳۰ ضربه زده شده که چند مورد آن به طرف شاهرگ و یک ضربه شدید به قلب زده شده به طوری که گوشت آن قسمت درآورده شده است تمامی این موارد از لحاظ حقوقی برای ما ابهام دارد.

 عرفانیان‌کاسب خاطرنشان کرد: رئیس زندان، افسر نگهبان و سایر مسئولان زندان در این خصوص باید  پاسخگو باشند.

 وی در خاتمه گفت: مادر علیرضا از آقای حجت‌الاسلام ابراهیم رئیسی می‌خواهد که خون فرزندش و کسانی که سرنوشتی مانند وی دارند پایمال نشود و کسانی که در این قضیه قصور داشته‌اند مشخص شوند و همچنین اصل تفکیک زندان هم اجرایی شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سید ابراهیم رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۲۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابتلای ترانه علیدوستی به بیماری سخت / مادر: برایش دعا کنید

ترانه علیدوستی بازیگر شناخته‌شده سینما از چند روز قبل به دلیل ابتلا به یک بیماری نامشخص در بیمارستان کسری تهران بستری شده است.   در همین رابطه نادره حکیم الهی،مادر ترانه علیدوستی از بیمار شدن ترانه به یک بیماری سخت خبر داد و از علاقمندان وی خواست برایش دعا کنند.   به گزارش فراز؛ مادر ترانه علیدوستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به «بیماری سختی» مبتلا شده اما اکنون «خوب» است.

نادره حکیم الهی، مجسمه‌ساز، در این رابطه گفت: «حال دخترم خوب نبود، اما حالا خوب است. برایش دعا کنید و انرژی مثبت بفرستید. بیماریش سخت است و منشأ آن مشخص نیست.»       کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ترانه علیدوستی بعد از مرگ برادرش در چهارشنبه سوری نوشت: به خاطر ما خواهرها ... شرط جالب بازگشت ترانه علیدوستی و فاطمه معتمدآریا به سینما (فیلم)

دیگر خبرها

  • (ویدیو) صحبت‌های مهم رئیس قوه قضائیه در رابطه با عفاف و حجاب
  • معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده مطرح کرد؛ درخواست دوباره برای درج نام مادر در کارت ملی
  • توضیحاتی در رابطه با انتشار نامه اداری مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه در فضای مجازی/ کمافی سابق امکان شکایت، ثبت دادخواست و انجام تمام عملیات حقوقی علیه مقامات دولتی وجود دارد
  • استقبال اژه‌ای از بازدید نمایندگان از زندان‌ها
  • باید سازوکار‌های مشارکت مردم در جهش تولید مشخص شود
  • باید سازوکارهای مشارکت مردم در جهش تولید مشخص شود
  • خبر شوکه کننده درباره ترانه علیدوستی
  • خبر شوکه کننده درباره ترانه علیدوستی | مادر: برایش دعا کنید
  • ابتلای ترانه علیدوستی به بیماری سخت / مادر: برایش دعا کنید
  • ابتلای ترانه علیدوستی به بیماری سخت / مادر: دعا کنید