Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ فائقه اتابک گفت: دوره آموزشی «هرمزگان شناسی» به همت معاونت گردشگری اداره کل و با همکاری موسسه آموزشی گردشگری جهاد دانشگاهی در بندرعباس برگزار می شود.

او با اشاره به اینکه مدرس این دوره رامین آذر مهر، پژوهشگر و مدیر مرکز اسناد تاریخی بندرعباس است، افزود: این دوره آموزشی ۳۰ و ۳۱ خرداد ماه جاری در بندرعباس برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون گردشگری هرمزگان ادامه داد: شرکت کنندگان در این دوره گواهی نامه معتبر سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری را دریافت می کنند.

اتابک تاکید کرد: علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و نام نویسی در این دوره می توانند با شماره ۳۳۸۴۴۰۹ تماس و یا به آدرس، بندرعباس، بلوار دانشگاه، جهاد دانشگاهی مراجعه نمایند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: صنایع دستی و گردشگری گردشگری معاون بندرعباس هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۲۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزش بار هوایی ۳۵ درصد بازار حمل و نقل است

تین نیوز

 رئیس شعبه هما در بندرعباس و قشم گفت: بر اساس مستندات موجود بار هوایی از نظر وزن یک درصد اما از نظر ارزش ۳۵ درصد سهم از بازار حمل و نقل را دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما، در جلسه رئیس شعبه هما در بندرعباس و قشم با نمایندگان دفاتر خدمات حمل بار، راهکارهای افزایش تعامل این دفاتر در هرمزگان با هما بررسی شد.

محمد جواد شلتوک کار در این جلسه با اشاره به موقعیت تجاری بندرعباس به عنوان پایتخت اقتصادی کشور، گفت: هما به دنبال آن است تا سهم جابه جایی بار از طریق صنعت هوایی را در هرمزگان افزایش دهد.

شلتوک کار مشتری مداری را راهبرد هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و افزود: در حال حاضر مشتری مداری به یک فرهنگ سازمانی در هما تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه بر اساس مستندات موجود بار هوایی از نظر وزن یک درصد اما از نظر ارزش ۳۵ درصد سهم از بازار حمل ونقل را داراست، گفت: افزایش سهم صنعت هوایی هرمزگان در حمل نقل و ترانزیت کالا مستلزم یک عزم جدی در استان است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان
  • شبکه ملی تسهیل‌گر جوانی جمعیت در سمنان ایجاد می‌شود
  • برگزاری یازدهمین کنفرانس ملی ماهی شناسی ایران در بندرعباس
  • مراقبین سلامت کردستان در دوره‌های توانمندسازی شرکت کردند
  • ارائه ۴۳ بسته سرمایه‌گذاری بخش گردشگری لرستان به سرمایه‌گذاران
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • برگزاری دوره آموزشی زیست عفیفانه در مشهد
  • اختتامیه دوره آموزشی متنا در علی آباد کتول برگزار می شود
  • ارزش بار هوایی ۳۵ درصد بازار حمل و نقل است
  • حمایت از باغداران با برگزاری دوره آموزشی مدیریت آفات پسته