Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-28@22:56:51 GMT

حمایت از بانوان به منظور فروش تولیدات خانگی

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۲۱۳۸

حمایت از بانوان به منظور فروش تولیدات خانگی

شاه محمدی از بستر سازی برای حمایت از بانوان به منظور فروش تولیدات خانگی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سعید رضا شاه محمدی عصر امروز شنبه (25 خرداد) در اولین نشست کارگروه تخصصی بانوان و امور خانواده شهرستان فراهان که با حضور فرماندار و اعضای کارگروه تخصصی بانوان و امور خانواده شهرستان فراهان برگزارشد، گفت: بانوان نقش موثری در رونق تولید و چرخه اقتصادی دارند و توجه به آنان امری ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان مرکزی ضمن تشریح فعالیت های آموزش فنی و حرفه ای در استان افزود: خوشبختانه بسترهای خوبی با حمایت استانداری مرکزی برای فروش  تولیدات خانگی بانوان در شهرستان اراک  بوجود آمده است.

 

وی افزود: امیدواریم در این شهرستان نیز با حمایت مسئولین ذیربط شاهد راه اندازی چنین بازارچه های باشیم تا بانوان کار آفرین بتوانند محصولات و دستاوردهای خود را در معرض نمایش و فروش بگذارند.

 

این مقام مسئول با اشاره به رسالت اصلی سازمان آموزش فنی و حرفه ای در کشور بیان کرد: اداره کل آموزش فنی و حرفه ای در استان  برگزاری دوره های مهارتی منجر به اشتغال را با جدیت تمام دنبال می کند.

 

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان مرکزی با بیان اینکه اشتغال بر دونوع است اشتغال وابسته و اشتغال مستقل خاطر نشان کرد: در این شهرستان با توجه به پتانسیلی که دارد اشتغال مستقل جوابگوتر است.

 

شاه محمدی ادامه داد: فرد می تواند در این حوزه ضمن آشنایی با کارآفرینی، بازاریابی، تبلیغات و... و داشتن مهارت های فنی و حرفه ای در محیط های کوچک  با حمایت دستگاههای متولی مثل بازارچه های کوچک نسبت به تولید و فروش محصولات خود اقدام کنند.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: خطبه نماز جمعه خبرگزاری شبستان نماز جمعه خطبه های نماز جمعه شیراز استان بوشهر حسن روحانی اردبیل مجلس شاه محمدی فراهان آموزش فنی و حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۲۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۹ هزار نفر پارسال مهارت‌های فنی و حرفه‌ای را فراگرفتند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، وهب مختاران افزود: طی این مدت ۲۱ هزار و ۵۷۴ نفر دوره در آموزشگاه‌های آزاد شامل ۱۳ هزار و ۷۳۷ نفر دوره برای زنان و هفت هزار و ۸۳۷ نفر دوره برای مردان برگزار شده است.

او با اشاره به فعالیت ۱۸ مرکز ثابت و چهار شعبه سیار دولتی در این استان، تصریح کرد: پارسال در مجموع ۲۷ هزار و ۴۳۶ نفردوره آموزش‌های مهارتی برای ۱۴ هزار و ۹۶۵ نفر از مردان و ۱۲ هزار و ۴۷۱ نفر از زنان در قالب بیش از ۵۰۰ حرفه در مراکز دولتی این استان ارایه شد.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان گفت: پارسال پنج میلیون و ۷۹۰ هزار و ۳۷۲ نفر ساعت و ۲۷ هزار و ۴۳۶ نفر دوره آموزش مهارتی در بخش دولتی به مهارت جویان ارائه شد.

وهب مختاران افزود: در آموزشگاه‌های آزاد همدان نیز پنج میلیون و ۵۴ هزار و ۸۶۳ نفر ساعت برای سه میلیون و هفت هزار و ۲۹۵ نفر زن و ۲ میلیون و ۴۷ هزار و ۵۶۸ نفر مرد برگزار شده است.

او با اشاره به اینکه ۱۷ گروه هدف از آموزش‌های سازمان فنی و حرفه‌ای بهره‌مند شدند تصریح کرد: دوره‌های آموزشی این سازمان قشر‌های مختلف شامل دانش آموزان، دانشجویان، فارغ التحصیلان و بنگاه‌های اقتصادی و متقاضیان مهارت آموزی، آموزش در محیط کار واقعی، معتادین بهبود یافته، نیروی‌های مسلح، زنان سرپرست خانوار و آسیب دیدگان اجتماعی را پوشش می‌دهد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان گفت: جوانان جویای کار و افراد فاقد شغل می‌توانند از منابع، امکانات و ظرفیت‌های موجود این مراکز برای یادگیری رشته‌های فنی و حرفه‌ای از جمله جوشکاری، اتومکانیک، تراشکاری، تاسیسات، لوازم خانگی، و برودتی، برق، کشاورزی، برق الکترونیک، صنایع دستی و هنری، مالی و بازرگانی و فناوری اطلاعات بهره‌مند شوند.

دیگر خبرها

  • تقلب در فروش لوازم خانگی
  • آموزش شیرینی‌پزی / طرز تهیه حلوا زنجبیلی تبریز با مواد بسیار ساده
  • ایجاد اشتغال برای ۱۲۴۸ نفر از زندانیان در کردستان
  • مرحله سوم طرح یاور شهر ۹ امسال تکمیل و افتتاح می‌شود
  • کلاهبرداری ۲۸ میلیاردی باند حرفه‌ای با مدارک افراد معتاد و کارتن‌خواب
  • کلاهبرداری ۲۸ میلیاردی یک باند حرفه‌ای با مدارک افراد معتاد و کارتن‌خواب
  • برخورداری بیش از 5500 مددجو از خدمات اشتغال و حرفه‌آموزی
  • توسعه مشاغل خانگی راهی برای ایجاد اشتغال و رونق تولید
  • توسعه مشاغل خانگی راهی برای ایجاد اشتغال و رونق تولید 
  • ۴۹ هزار نفر پارسال مهارت‌های فنی و حرفه‌ای را فراگرفتند