Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@00:53:45 GMT

پل غیر همسطح در میدان مدرس زنجان احداث می شود

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۲۱۴۴

پل غیر همسطح در میدان مدرس زنجان احداث می شود

مسیح الله معصومی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سال گذشته برای اجرای پل غیر همسطح در شهر زنجان چهار گزینه در تقاطع و میادین جهاد، مدرس، محل پل فعلی امام حسن مجتبی ( ع ) و شیلات در نظر گرفته شده بود.

وی اضافه کرد: بر این مبنا طبق اولویت بندی به لحاظ حجم ترافیکی در منطقه گلشهر، ساخت پل امام حسن مجتبی (ع) مورد توجه قرار گرفت و علاوه بر آن در میدان جهاد با اصلاح هندسی، مشکل ترافیکی به وجود آمده برطرف شد و بین ۲ تقاطع شیلات و مدرس نیز به دلیل میزان عبور و مرور خودروها، میدان مدرس در اولویت اجرا قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول با بیان اینکه احداث پل غیر همسطح در میدان مدرس زنجان به تصویب شورای ترافیک استان رسیده است، ادامه داد: مطالعات خاک شناسی این محل طبق برنامه ریزی ها حداکثر تا ۴۵ روز آینده به اتمام می‌رسد و پیمانکار انتخاب و شروع به کار می‌کند.

وی یادآوری کرد: ۲ پل در این پروژه لحاظ شد که اولی به صورت مستقیم و دیگری گردش به چپ به سمت شرق از شمال به شرق را شامل می‌شود که طراحی‌های آن انجام گرفته که در مدت یاد شده توسط پیمانکار اجرایی می‌شود.

معصومی افزود: تقاطع غیر همسطح مدرس، از خیابان ۲۲ بهمن به شکل همسطح، اما عبور از بلوار ارتش به سمت جنوب و همچنین کسانی که به سمت شرق حرکت خواهند کرد به طرف مثبت یک خواهد بود که پس از مطالعات خاک شناسی برآورد مالی انجام می‌شود و طرح در مدت یکسال به اتمام می‌رسد که بخشی از هزینه‌های آن در سال جاری و بخش دیگری طی سال ۹۹ تأمین خواهد شد.

شهردار زنجان با اشاره به افتتاح پل امام حسن مجتبی (ع) شهر زنجان در موعد وعده داده شده به شهروندان گفت: این پروژه با همراهی مردم و شورای اسلامی شهر طبق وعده یک ساله در زمان مقرر به صورت غیر رسمی افتتاح شد.

معصومی ادامه داد: نگاه بسیاری از‬ شهروندان حتی نگاه‬‬ مسئولان‬ نسبت‬ به این پروژه‬ همراه با شک و تردید بود و‬ بر این باور بودند که‬ همانند پروژه‬ های‬ دیگر‬ در حد شعار می‌ماند و در مدت طولانی‌تری به بهره برداری می‌رسد.

وی اضافه کرد: شهرداری زنجان بر این باور است که در صورت همدلی و هم افزایی عمومی می‌توان پروژه‌های دیگری را در مدت تعریف شده به اتمام رساند و به عبارتی این نهاد غیر دولتی نمی‌تواند بدون همراهی مردم برنامه‌های خود را به سرانجام برساند.

معصومی افزود: شهرداری درصدد است با این هم افزایی تصمیم راسخ خود را مبنی بر اتمام پروژه‌های عمران شهری به مردم اعلام کند و تمامی مدیران فعلی و حتی آینده نسبت به آن ثابت قدم باشند.

این مسئول خاطرنشان کرد: این پروژه ا وایل هفته آینده با حضور مقامات کشوری و معاون عمرانی وزیر کشور به طور رسمی به بهره برداری می‌رسد که پیش از این در روز عید فطر روگذر پل برای تردد خودروها گشایش یافت.

شهر زنجان چهار منطقه، هشت ناحیه و ۱۶۷ محله شهری دارد.

۹۶۴۶/‏۶۰۸۵

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساخت تقاطع غیرهم سطح شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۲۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم مدیریت علمی آب موجود در بستر دریاچه ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سعید شهند در این نشست با بیان اینکه عزم و اراده جدی دولت مردمی سیزدهم در احیای دریاچه ارومیه امروز با اتمام همه پروژه‌های سخت افزاری نجات دریاچه ارومیه که به معنی واقعی کلمه به صورت جهادی و شبانه روزی در طی دو سال گذشته به انجام رسید بر کسی پوشیده نیست گفت: با تلاش و مجاهدت شبانه روزی دولتمردان دولت مردمی و انقلابی امروز شاهد اتمام کلیه پروژه‌های سخت افزاری مصوب ستاد ملی نجات دریاچه ارومیه هستیم و با اتمام این پروژه‌های فاخر محیط زیستی قسمت عمده‌ای از نیاز آبی دریاچه ارومیه تامین و به این دریاچه وارد می‌شود.   وی ادامه داد: از مهمترین موضوعاتی که اکنون سازمان حفاظت محیط زیست با توجه به تغییر شکل ایجاد شده در بستر دریاچه ارومیه و بشقابی شدن آن تاکید و توجه دارد، مدیریت علمی و عالمانه‌ی آب موجود در دریاچه ارومیه است تا با بکارگیری روش‌های علمی و عملی بتوان میزان تبخیر آب دریاچه را به حداقل رسانده و آب موجود در بستر دریاچه ارومیه را مدیریت نمود.   شهند با بیان اینکه فرآیند تبخیر آب در طبیعت یک امری طبیعی و اجتناب ناپذیر است افزود: اکنون درصدد آن هستیم تا با بهره گیری از ظرفیت علمی اساتید و پژوهشگران این عرصه، به طرح و برنامه‌ای عملیاتی برسیم تا آب موجود در دریاچه ارومیه مدیریت و میزان تبخیر آب از این دریاچه کنترل شود.   در ادامه، دکتر زینال زاده و اعضای هیات علمی پژوهشکده مطالعات دریاچه ارومیه نیز دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود را در این رابطه ارائه کردند و مقرر گردید طرح مطالعاتی – عملیاتی در راستای مدیریت تبخیر آب دریاچه ارومیه با بهره مندی از ظرفیت اعضای هیات علمی دانشگاه ارومیه و پژوهشکده مطالعات دریاچه ارومیه تدوین و جهت بررسی و تصویب نهایی به ستاد ملی نجات دریاچه ارومیه ارایه گردد. گفتنی است بر اساس بررسی‌های صورت گرفته، در سال‌های اخیر میزان تبخیر از دریاچه ارومیه به بالغ بر دو میلیارد متر مکعب رسیده است.

دیگر خبرها

  • پل مدرس ترافیک شهر همدان را حل می کند؟
  • احداث یک مجموعه ورزشی در محله امامزاده یحیی تا دهه فجر/ بازدید اهالی رسانه از بلدیه
  • اتمام پروژه رینگ شرق تبریز تا پایان سال
  • بهره برداری از ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا شب عید ۱۴۰۴
  • احداث تقاطع‌های غیر همسطح رشت با سرعت در حال اجرا است
  • افتتاح ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا پایان سال
  • لزوم تعمیر پل‌های عابر پیاده مکانیزه معیوب
  • لزوم مدیریت علمی آب موجود در بستر دریاچه ارومیه
  • ۲۳ طرح آبرسانی در شهرستان ایجرود اجرا شد
  • انتقاداز تکمیل نشدن ساخت تقاطع غیر همسطح سه راه هفشجان