Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@23:30:58 GMT

در پناه سایه‌ها/تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۲۱۶۴

در پناه سایه‌ها/تصاویر

پس از چند ماه پر باران و هوای معتدل و بهاری، موج گرمای تابستانی، چند روز زودتر از آغاز فصل گرما، وارد پایتخت شده است. روزهای پایانی خردادماه، بیش‌تر از آنکه بهاری باشد، رنگ و بوی تابستان دارد.

به گزارش سرویس چندرانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  طبق اعلام سازمان هواشناسی، تابستان امسال، حرارت سال‌های گذشته را نخواهد داشت؛ با این حال، عابران و رهگذران، در ساعات میانی روز، چاره‌ای جز پناه بردن به سایه‌ها ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خورشید تابستانی، بی‌استراحت مشغول نورافشانی و گرمابخشی است.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۲۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال

به گزارش "ورزش سه"، خوسلو در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته به صورت قرضی به رئال مادرید ملحق شد و در این فصل توانسته است عملکرد خوب و قابل قبولی را در خط حمله این تیم به نمایش بگذارد اما ادامه حضورش در سانتیاگو برنابئو هنوز مشخص نیست.

بسیاری از رسانه‌های نزدیک به این باشگاه مدعی شده بودند که کارلو آنچلوتی از عملکرد این بازیکن بسیار راضی است و دوست دارد که او را فصل آینده هم در بین بازیکنانش در رئال داشته باشد اما تصمیم نهایی در این باره بر عهده مدیران این باشگاه است.

روزنامه مارکا خبر داده است که مدیران رئال همچنان در حال ارزیابی شرایط برای امضای قرارداد دائمی با این ستاره اسپانیایی هستند. مسئله اصلی در امضای قرارداد مبلغ آن نیست، بلکه مدیران این باشگاه بیشتر در حال بررسی شرایط هستند که اگر اندریک و کیلیان امباپه در فصل آینده به ترکیب رئال اضافه شوند، شرایط برای خوسلو چطور پیش خواهد رفت.

این در حالیست که گفته می‌شود چند باشگاه عربستانی شرایط این بازیکن را از مدت‌ها قبل زیر نظر داشتند و قصد دارند در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو برای جذب او اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال
  • سایه باران کماکان بر سر تهران
  • همسایه سایه‌ات به سرم مستدام باد...
  • لیست غیرممکن اوسمار در پنجره تابستانی
  • کدام میوه‌های تابستانی ویتامین C بالایی دارند؟
  • لیست غیرممکن اوسمار برای پنجره تابستانی!
  • سایه ترس از ترور و اعتصاب بر المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • سامان قدوس در لیست خرید تابستانی میدلزبورو
  • سپاه پناه مردم و مستضعفان است
  • سامان قدوس، گزینه بدون هزینه برای میدلزبورو