Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار اصفهان در صفحه اینستاگرام خود نوشت: امروز شهرداری اصفهان مطالبه گر صف اولی زاینده رود دائمی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در پی انتشار خبر بسته شدن تدریجی آب بر رودخانه زاینده رود و ابراز ناراحتی مردم اصفهان،  قدرت الله نوروزی شهردار اصفهان نیز صبح امروز در واکنش به این خبر در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"همه ما اصفهانی ها بارها تکرار کردیم که زاینده رود، رودخانه فصلی نیست پس حیات آن باید به عنوان یک حق اساسی، جاری و دائمی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زاینده رود حق دائمی جهانشهر اصفهان است، سال هاست که زنده رود جاری در صدر مطالبات اصفهانی ها قرار داشته و همواره در گفت و گوهای مختلف قول هایی در همین رابطه به شهروندان داده شده است.

ما در موضوع زاینده رود مطالبه گریم، مجموعه مدیریت شهری اصفهان مطالبه گر محیط زیست و حافظ بناهای تاریخی شهر اصفهان است؛ همواره در فضاهای مختلف سعی ما بر ایجاد بسترهای هم افزایی میان نهادهای مختلف بوده تا از این طریق حافظ تاریخ اصفهان و مطالبه گر زنده رود به عنوان یک حق دائمی برای نصف جهان باشیم.

از روزهای نخست فعالیت مجموعه مدیریت شهری تلاش کردیم در هر فضایی که می شد صدای مطالبات شهروندان پیرامون زاینده رود را به گوش مسئولان برسانیم به گونه ای که امروز باید گفت شهرداری اصفهان مطالبه گر صف اولی زاینده رود دائمی است.

برای تحقق برنامه های مدیریت شهری در زمینه های مختلف از جمله گردشگری و محیط زیست زاینده رود یک لازمه اساسی است.
پس به قاطعیت می گوییم مسیر مطالبه گری مجموعه مدیریت شهری تا جاری شدن دائمی زاینده رود در اصفهان ادامه دارد. "

منبع: ایمنا

کلیدواژه: حقابه داران حقابه شهر اصفهان زاینده رود شرکت آب منطقه ای اصفهان شهردار اصفهان محيط زيست مدیریت شهری وزارت نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۲۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقوله نشاط، سرگرمی و تفریح مدنظر مدیریت شهری اصفهان است

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مقوله نشاط، سرگرمی و تفریح مدنظر مدیریت شهری است که در شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدرضا فلاح امروز _یکشنبه بیست‌وششم فروردین_ در صدوبیست‌وهشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان در تذکری با تقدیر از اقدامات شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان اظهار کرد: مقوله نشاط، سرگرمی و تفریح مدنظر مدیریت شهری است که در این شرکت مورد توجه قرار گرفته است.

وی افزود: این شرکت در زمینه توسعه فضاهای تفریحی و سرگرمی به خوبی عمل کرده و یکی از شاخص‌ترین آن‌ها پروژه ملی کوه نور صفه است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: از روابط عمومی شهرداری می‌خواهیم بسیاری از پروژه‌هایی که در شهر اصفهان وجود دارد و دیگر شهرها از آن محروم هستند را در رسانه ملی و خبرگزاری‌ها تبلیغ کند.

کد خبر 744398

دیگر خبرها

  • بودجه سرویس مدارس استثنایی تهران ۲۸ برابر شد
  • باغ فدک نماد وحدت مدیریت شهری در ارائه خدمات به مسافران نوروزی
  • افزایش ۲۸ برابری اعتبارات سرویس‌های مدارس استثنایی در بودجه ۱۴۰۳ شهرداری تهران
  • در صدوبیست و هشتمین نشست شورای شهر اصفهان چه گذشت؟
  • نشاط، سرگرمی و تفریح مدنظر مدیریت شهری اصفهان است
  • شهرداری اصفهان دچار گفتار درمانی شده است
  • مقوله نشاط، سرگرمی و تفریح مدنظر مدیریت شهری اصفهان است
  • دبیرخانه فرهنگی زاینده‌رود رو به تعطیلی است
  • دومینوی فرونشست در اصفهان/بدون جریان دائمی زاینده‌رود، امیدی به مهار نیست
  • پیش‌بینی۳۰۰ پروژه بزرگ عمرانی برای اصفهان در سال جاری